کد مطلب: ۱۸۹۸۷۴

توزیع بیش از ۱۰۵ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی

توزیع بیش از 105 میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 105 میلیون لیتر سوخت بین بهره‌برداران بخش کشاورزی استان کردستان توزیع شده است.

منطقه کردستان، فریدون یاسمی در دیدار با مدیر جدید سازمان جهاد کشاورزی استان، اظهار کرد: این میزان سوخت توزیعی با افزایش 10 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی با اشاره به افزایش و توسعه بخش کشاورزی در استان، افزود: تخصیص سهمیه سوخت بخش کشاورزی براساس سطح زمین زیر کشت و تعداد ادوات کشاورزی انجام می‌پذیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به وضعیت مطلوب ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی در تاسیسات انبارهای نفت منطقه و ابراز اطمینان بابت سوخت رسانی مطلوب به بخش کشاورزی تا اتمام دوره، عنوان کرد: سوخت بخش کشاورزی توسط 443 فروشندگی در سطح روستاها و بیش از 60 واحد جایگاه سوخت در استان به کشاورزان تحویل می‌شود.

وی در ادامه به تامین سوخت بیش از 2 هزار و 12 حلقه چاه آب کشاورزی مجاز در استان اشاره و با بیان اینکه استان کردستان یکی از قطب‌های کشاورزی کشور در تامین گندم، محصولات باغی، صنایع تبدیلی و مرغداری است، تصریح کرد: برنامه ریزی و تعامل بسیار خوبی با سایر ادارات از جمله جهاد کشاورزی جهت تامین سوخت بخش کشاورزی انجام و راهکارهای مناسبی در تامین و توزیع به موقع سوخت کشاورزان اندیشیده شده است.

وی در ادامه به اقدامات این شرکت در راستای بهینه‌سازی مصرف سوخت و جلوگیری ازعرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی اشاره و از تشکیل کمیته متشکل از کارشناسان این منطقه، شرکت گاز و جهاد کشاورزی استان جهت تبدیل سوخت واحدهای تولیدی و مرغداری‌ها از سوخت مایع به گاز طبیعی خبر داد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.