کد مطلب: ۵۲۱۹۷۱

بازسازی اعتماد با ابزار رونیکس

 رشد و توسعه برند ایرانی در بازار ابزارآلات چگونه ممکن می‌شود؟

 رشد و توسعه برند ایرانی در بازار ابزارآلات چگونه ممکن می‌شود؟

قائم‌مقام مدیرعامل رونیکس با اشاره به اینکه برند رونیکس پیوندی عمیق بین علم و بازار در حوزه ابزارآلات برقرار کرده است، عنوان کرد: برخلاف بازار سنتی ابزارآلات در ایران، سعی کرده‌ایم از شیوه‌های نوین و فناوری محور در جهت تحقق اهدافی که در بازار داریم، بیشتر استفاده کنیم.

رونیکس برند جوانی در اقتصاد ایران است که می‌خواهد ثابت کند با مشتری مداری و تکیه بر نیروهای انسانی توانمند و متخصص با تجهیز به روشهای نوین و علمی می‌توان پیروز و ماندگار شد. امروز این برند با ۲۷ سابقه پایه‌های خود در صنف ابزارآلات کشور محکم‌تر کرده و در تکاپو است تا مرزهای بین المللی را نیز در نوردد. صادرات به ۶۸ کشور جهان گویای این واقعیت است که این برند ایرانی حتی فراتر از جغرافیای ایران خوش درخشیده است. اما چگونه رونیکس طی این سالها به چنین رشد و توسعه‌ای دست پیدا کرده است؟ محسن رامخو، قائم‌مقام مدیرعامل شرکت رونیکس معتقد است که موفقیت رونیکس به عنوان یک برند کاملا ایرانی، مرهون توجه به نیاز مشتریان، سرمایه انسانی خلاق و متخصص و بکارگیری فناوری‌های نوین است. بنابراین رونیکس در این زمینه به جذب و استخدام نیروهای متخصص می‌پردازد.

2wedfgb

رامخو بر اینکه برند ابزارآلات رونیکس بر پایه پاسخ‌گویی به نیاز مشتری با اهداف ملی و بین‌المللی در حوزه ابزارآلات پایه‌گذاری شده است، اظهار داشت: تولید محصولات با کیفیت و در دسترس بودن برای پاسخ‌گویی به مشتری مهمترین ویژگی این برند است. به همین علت برای کیفیت محصولات و خدمات در رونیکس مرزبندی و خطوط قرمزی تعریف شده است. بنابراین اجازه نمی‌دهیم، تامین‌کنندگان و نمایندگانی که با ما همکاری می‌کنند از این خطوط قرمز عبور کنند.

قائم‌مقام مدیرعامل شرکت رونیکس، افزود: ایجاد تنوع، قیمت مقرون بصرفه و رقابتی در کنار ارائه خدمات پس از فروش مطلوب و رفتار سازمانی متمایز از دیگر ارزش‌های این برند است که تا پیش از این کمتر مورد توجه فعالان صنف ابزارآلات بوده است.

او درباره عملکرد رونیکس باتوجه به شاخص‌های صنعتی در داخل و خارج از ایران، خاطر نشان کرد: تلاش ما بر این بوده تا رونیکس به یکی از برندهای با کیفیت برتر که مطابق با استاندارهای جهانی فعالیت می‌کند و یک سازمان پیشرو در حوزه ابزارآلات، تبدیل شود. این مهم در بازار داخلی اتفاق افتاده است چراکه کیفیت محصولات رونیکس با توجه به تکنولوژی‌های بکار گرفته شده، قابل رقابت با محصولات برندهای معروف در دنیا است. در اغلب صنایع، رونیکس بر اساس تحقیقات بازاری که انجام داده‌ایم حرف اول را می‌زند. نمونه بارز آن جایگاه رونیکس در صنعت ساختمان، آهنگری و نجاری است.

رامخو ادامه داد: در سطح بین‌المللی نیز گام‌های موثری در این زمینه برداشته‌ایم. بسیاری از کارخانه‌هایی که در دنیا، ابزارآلات رونیکس در آنها تولید می‌شوند با برندهای معروف جهانی بازار ابزارآلات مشترک هستند. ما در ۱۴ کشور با ۵۰۰ کارخانه در حال همکاری هستیم. این تعداد کارخانه در کشورهای چون آلمان، چین و ژاپن نشان می‌دهد که رونیکس در سطح بین‌المللی چقدر پیشرفت داشته است.

3erfgh 1

به گفته قائم‌مقام مدیرعامل رونیکس کلیه محصولات این شرکت با توجه به نیاز مصرف‌کنندگان بازارابزارآلات بر مبنای اطلاعاتی که از تحقیقات بازار بدست می‌آید و با توجه استاندارهای کیفی که تعریف کرده‌ایم، توسط تامین‌کنندگان در خارج ایران، تولید و وارد کشور می‌شوند. ما بر اساس اطلاعاتی که از بازار بدست می‌آوریم و آنالیز آنها تصمیم می‌گیریم که کدام گروه ابزارآلات را توسعه دهیم و یا در کدام زمینه‌ها سرمایه‌گذاری بیشتری را انجام دهیم.

رامخو تصریح کرد: موفقیت رونیکس به عنوان یک برند کاملا ایرانی از توجه به نیاز مشتریان و کسب رضایت آنها، حاصل شده است. ما بر اساس خواسته و علایق خودمان تصمیم نمی‌گیریم که ابزارآلات خاصی را وارد کشور کنیم. اگر اینگونه بود، سهم قابل توجهی در بازار ابزارآلات کشور طی دو دهه گذشته بدست نمی‌آوردیم. بر اساس شناخت و پاسخگویی به نیاز مشتریان حرکت می‌کنیم و صدای مشتری را به طور پیوسته می‌شنویم. خوشبختانه موفق شده‌ایم که اعتماد مشتری را به صنف ابزارآلات بازگردانیم و سلایق و نیازهای آنها را با توجه تنوع محصولی که داریم، ارتقاء دهیم.

او با اشاره به اینکه، برند رونیکس پیوندی عمیق بین علم و بازار در حوزه ابزارآلات برقرار کرده است، عنوان کرد: برخلاف بازار سنتی ابزارآلات در ایران، سعی کرده‌ایم از شیوه‌های نوین و فناوری محور در جهت تحقق اهدافی که در بازار داریم، بیشتر استفاده کنیم. شاید کمتر شرکتی در صنف ابزارآلات در داخل کشور باشد که به نوآوری، خلاقیت و توسعه فناوری در سازمان خود توجه ویژه داشته باشد. واحد فناوری اطلاعات رونیکس به همین منظور ایجاد شده است. بر این اساس رونیکس دامنه فعالیت‌های خود را در بازاریابی بین‌المللی و پاسخ گویی به نیازهای مشتریان در حوزه دیجیتال را گسترش می‌دهد.

محسن رامخو تصریح کرد: با توسعه بازاریابی بین‌المللی بر اساس روش‌های نوین و مارکتینگ دیجیتال توانسته‌ایم ضعف در زمینه معرفی برند رونیکس به دنیا را برطرف کنیم. اکنون افزایش بازارهای صادراتی رونیکس به ۶۸ کشور دنیا، گویای موفقیت ما در بازارگشایی در سطح بین‌الملل است. در حال حاضر نیز این روند ادامه دارد و به طور مداوم بر تعداد کشورهایی که رونیکس محصولات خود را صادر می‌کند، افزوده می‌شود.

قائم‌مقام مدیرعامل رونیکس، نیروی انسانی توانمند و متخصص را بازوی اصلی توسعه و رشد این شرکت عنوان کرد و گفت: به مدد سرمایه انسانی متخصص و حرفه‌ای که نیروهای جوان و با انگیزه‌ای هستند، رونیکس موفق شده سختی‌های پیش‌رو به رغم وجود تحریم‌ها و مقاومت‌هایی که در بخش سنتی بازار وجود داشت را پشت سر بگذارد و امروز به برندی شناخته شده و مورد اعتماد مردم و صنعتگران در بازار ابزارآلات تبدیل شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.