به گزارش تجارت نیوز، به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به خلیج فارس،امروز سهشنبه دوم تیرماه ۱۴۰۵ وضعیت خلیج فارس عادی بوده و مدیریت جمهوری اسلامی ایران بر تنگه خلیج فارس همچنان تداوم دارد.
امروز در جریان اعزام خبرنگاران از جزیره لاوان به سکوی رشادت، یک فروند نفتکش غول پیکر از کشورهای خارجی به آبهای سرزمینی ایران در حال رفت و آمد بود.
به گفته کاپیتان این کشتی، این نفتکش جهت بارگیری نفت یا میعانات گازی وارد کشور شده و محموله را به مقصد کشورهای هدف بارگیری خواهد کرد.
وضعیت خلیج فارس و تنگه هرمز به روال عادی ادامه دارد و مدیریت آن تحت اشراف و کنترل جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.
منبع: فارس