کد مطلب: ۳۴۲۷۹۳

میرمحمدصادقی تشریح کرد:

جزئیاتی از جلسه همتی با صادرکنندگان/ مخالف بازگشت ارز صادراتی نیستیم

جزئیاتی از جلسه همتی با صادرکنندگان/ مخالف بازگشت ارز صادراتی نیستیم

نایب رییس اتاق بازرگانی درباره جلسه بین اعضای اتاق و صادرکنندگان با رئیس کل بانک مرکزی گفت: در این جلسه هیچ کس مخالف بازگشت ارز حاصل از صادرات به کشور نبود.

به گزارش تجارت‌نیوز، علاءالدین میرمحمد صادقی درباره جلسه اعضای هیات رییسه اتاق بازرگانی و تعدادی از صادرکنندگان با عبدالناصرهمتی و غلامرضا پناهی رییس کل و معاون ارزی بانک مرکزی اظهار کرد: در این جلسه رییس کل بانک مرکزی تاکید داشت که باید تلاش شود که ارز حاصل از صادرات حتما به کشور بازگردد و احدی هم مخالفتی با این مسئله نداشت.

وی افزود: همه اعضای اتاق و صادرکنندگان تاکید دارند که باید ارز حاصل از صادرات به ویژه در شرایطی که برخی قدرت‌ها علیه ایران متحد شده اند، به کشور بازگردد و دولت در مضیقه نباشد.

نائب رییس اتاق بازرگانی تصریح کرد: در این جلسه اعضای اتاق نیز پیشنهاداتی داشتند که برای تسهیل امر صادرکنندگان و افرادی که نیاز به ارز دارند، اقداماتی انجام شود تا صادرکنندگان بتوانند به راحتی ارز خود را فروخته و پول آن در اختیارشان قرار بگیرد.

میرمحمدصادقی ادامه داد: رییس کل بانک مرکزی هم در این جلسه با حسن نیت گفت حتما اقداماتی در جهت تسهیل کار صادرکنندگان انجام می‌شود تا زمینه‌ای فراهم شود و آنها بتوانند ارز خود را بازگردانده و به فروش برسانند.

منبع: ایبِنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.