کد مطلب: ۱۹۳۵۰۷

علاء الدین بروجردی:

جعبه سیاه سانچی فردا بررسی می‌شود

جعبه سیاه سانچی فردا بررسی می‌شود

رئیس کمیسیون امنیت ملی‌وسیاست خارجی مجلس از آغاز بررسی جعبه سیاه سانچی با حضور ذی‌نفعان از روز دوشنبه خبر داد.

علاءالدین بروجردی در حاشیه مراسم ختم درگذشتگان سانحه غم بار غرق شدن نفتکش سانچی در جمع خبرنگاران با عرض تسلیت این سانحه به مردم ایران و خانواده‌های شهدای خدمت این نفتکش ایرانی، گفت: از دست دادن فرزندان عزیز نفتکش سانچی را به خانواده‌های این عزیزان تسلیت می‌گویم و امیدوارم خداوند به آنها صبر عنایت کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بروجردی با اشاره به سفر علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به چین در صدر هیئت رسیدگی به سانحه نفتکش ایرانی افزود: از کمیسیون امنیت ملی‌وسیاست خارجی مجلس نیز نایب رئیس این کمیسیون همراه با وزیر تعاون به شانگهای اعزام شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس اظهار داشت: یک ساعت قبل سفیر چین در ایران به مجلس شورای اسلامی آمد و گزارشی از روند اقدامات انجام شده در زمینه اطفای حریق و امداد و نجات به کشتی آتش گرفته ارائه داد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی‌وسیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: قرار است روز دوشنبه جعبه سیاه سانچی مورد بررسی قرار گیرد. اگر زوایای مبهمی وجود داشته باشد قطعا مشخص خواهد شد.

بروجردی تصریح کرد: آنچه مسلم است دولت چین از همه امکانات خود برای اطفاء حریق استفاده کرد ولی شرایط آنجا و اینکه محموله عظیم این نفتکش به طور کامل آماده اشتعال بود، لذا این مصیبت بزرگ رقم خورد.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.