کد مطلب: ۲۶۷۳۶۶

جلوه دیگری از ملتی یکپارچه را به نمایش گذاشتید

جلوه دیگری از ملتی یکپارچه را به نمایش گذاشتید

رئیس‌جمهور در پیامی از دست‌اندرکاران، مربیان و اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان قدردانی کرد.

­رئیس جمهور در پیامی به ورزشکاران و قهرمانان سربلند تیم ملی فوتبال ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران، مربیان فکور به‌ویژه سر مربی ارزنده تیم و یکایک فوتبالیست‌ها تاکید کرد: شما عزیزان که برای تحقق رویاهای یک ملت بزرگ جنگیدید و با خودباوری قابل تحسین سرافراز شدید افتخار آفرین ملتی هستید که نامش با قهرمانی و پهلوانی سرشته شده و قدردان فداکاری ورزشکاران خود است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، متن پیام حسن روحانی به این شرح است:

ورزشکاران و قهرمانان سربلند تیم ملی فوتبال! درود و سپاس خدا بر شما جوانمردان غیرتمند و با صلابت کشورمان که با همت، هوشمندی و بازی های درخشان خود در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، جلوه دیگری از ملتی یکپارچه، امیدوار و پرتلاش را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشتید.

شما عزیزان که برای تحقق رویاهای یک ملت بزرگ جنگیدید و با خودباوری قابل تحسین سرافراز شدید؛ افتخار آفرین ملتی هستید که نامش با قهرمانی و پهلوانی سرشته شده و قدردان فداکاری ورزشکاران خود است.

اینجانب از تمامی دست اندرکاران، مربیان فکور به‌ویژه سر مربی ارزنده تیم، و یکایک فوتبالیست‌های عزیز تقدیر و تشکر می‌کنم و موفقیت روزافزون ورزشکاران کشور را در عرصه های مختلف ورزشی، از درگاه خداوند بزرگ مسالت دارم.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.