کد مطلب: ۳۲۲۶۱۱

حضور بانوان در ورزشگاه آزادی تابوها را شکست

حضور بانوان در ورزشگاه آزادی تابوها را شکست

رئیس فراکسیون خانواده مجلس شورای اسلامی گفت: حضور زنان در روز گذشته در ورزشگاه آزادی توانست تابوی حضور زنان در ورزشگاه‌ها را بشکند.

پروانه مافی روز یکشنبه افزود: پرداختن به این مساله با این گستردگی ضرورتی نداشت زیرا در این مورد بزرگ نمایی‌هایی اعمال و مسائل سیاسی شد و مشکلات خاص خود را ایجاد کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، عضو کمیسیون شوراهای مجلس ادامه داد: حضور زنان در ورزشگاه‌ها در گذشته یک بحث ساده و بسیار عادی بود؛ زنان در ورزشگاه‌ها به خصوص در ورزشگاه‌های سربسته مانند سالن‌های والیبال و سایر بازی‌ها حضور می یافتند و مشکلی هم در این خصوص وجود نداشت.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: به خاطر می آورم حدود سه تا چهار سال پیش به صورت جدی تصمیم گرفته شد که برای همیشه این موضوع جمع شود و تدابیری هم در این مورد اتخاذ شد، اما مداخلات بی‌ربط و سیاسی از طرف برخی جناح‌های مختلف موجب شد که این مساله دچار پیچش و چالش شود، مساله ای که نیاز به این همه چالش نداشت.

مافی ابراز امیدواری کرد که این موضوع به زودی برطرف شود و با اشاره به حضور روز گذشته زنان در ورزشگاه آزادی گفت: این روند باید ادامه یابد و من به این موضوع امیدوار هستم.

وی اظهار داشت: هر حرکتی شاید در ابتدا، مشکلات و محدودیت هایی را به دنبال داشته باشد، اما من به این حرکت بسیار امیدوارم و این حرکت بسیار امیدبخش است و امیدوارم که در آینده نزدیک شاهد عادی سازی اینگونه مسائل باشیم.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.