کد مطلب: ۲۱۲۲۶۳

حضور «فروزان» از ایران در یک جشنواره هندی

حضور «فروزان» از ایران در یک جشنواره هندی

فیلم کوتاه «فروزان» به کارگردانی میرعباس خسروی‌نژاد در جشنواره «PickurFlick» دهلی‌نو هند به نمایش در می آید.

جشنواره «PickurFlick» هند در حمایت از فیلمسازان مستقل از سراسر جهان برگزار می شود و چشم انداز این جشنواره تبلیغ سینمای مستقل دنیا در کشور هند است. این جشنواره در ۲ بخش اکران عمومی در شهر دهلی‌نو و نمایش آنلاین روی وب‌سایت جشنواره به صورت ماهانه برگزار می شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، فیلم کوتاه «فروزان» داستان زن جوانی است که شوهرش فوت شده است و با ۲ فرزند کوچکش در روستا زندگی می کنند. وی سعی می کند از گله گوسفندانش در مقابل حمله شبانه دزدها محافظت کند.

جشنواره «PickurFlick» از ۱۱ تا ۱۸ مارس ( ۲۰ تا ۲۷ اسفند) در شهر دهلی‌نو برگزار می شود و نمایش فیلم کوتاه «فروزان» در تاریخ یازدهم مارس ساعت ۶ عصر در سالن venue-Instituto Cervantes (موسسه فرهنگی اسپانیایی) دهلی نو خواهد بود.

فیلم کوتاه «فروزان» در این جشنواره با فیلم های دیگری از کشورهای آمریکا، برزیل، انگلیس، اسپانیا، کانادا، استرالیا و هند رقابت خواهد کرد.

عوامل این فیلم کوتاه که در روستاهای اطراف خرم آباد فیلمبرداری شده است، عبارتند از نویسنده و کارگردان: میرعباس خسروی نژاد، فیلمبردار: صادق سوری، صدابردار: هادی ساعد محکم، مدیر تولید: فردوس خسروی نژاد، تدوین: میرعباس خسروی نژاد، صداگذار: حسین قورچیان، تصحیح رنگ: رضا تیموری، بازیگران: فروزان رضاییان، فریبا سگوند، عیدی علی نژاد، مریم احمدی، تهیه کننده: انجمن سینمای جوان ایران (دفتر خرم آباد).

منبع:مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.