کد مطلب: ۶۹۶۰۰

ایجاد خط ریلی بین ایران و روسیه تا سال ۲۰۱۸

مشاور سفارت ایران در روسیه گفت: در حال حاضر ۸ تا ۹ پرواز مستقیم هفتگی بین ایران و روسیه انجام می شود و ما قصد داریم حمل و نقل ریلی بین تهران و مسکو را تا سال ۲۰۱۸ برقرار کنیم.به نقل از پایگاه خبری نیوز، اتحادیه تورهای گردشگری روسیه اعلام کرد، این کشور قصد دارد

مشاور سفارت ایران در روسیه گفت: در حال حاضر ۸ تا ۹ پرواز مستقیم هفتگی بین ایران و روسیه انجام می شود و ما قصد داریم حمل و نقل ریلی بین تهران و مسکو را تا سال ۲۰۱۸ برقرار کنیم.
به نقل از پایگاه خبری نیوز، اتحادیه تورهای گردشگری روسیه اعلام کرد، این کشور قصد دارد روابط گردشگری با ایران را توسعه دهد.

حسن صالح مجد، مشاور سفارت ایران در روسیه در دیدار با مسئولان اتحادیه تورهای گردشگری روسیه گفت، در حال حاضر 8 تا 9 پرواز مستقیم هفتگی بین ایران و روسیه انجام می شود و ما قصد داریم حمل و نقل ریلی بین تهران و مسکو را تا سال 2018 برقرار کنیم.

وی افزود، ایران و روسیه همچنین در حال کار بر روی موافقتنامه لغو روادید برای گروه های گردشگری هستند که انتظار می رود این موافقتنامه تا سال 2017 آماده شود.

این دیپلمات ایرانی همچنین خاطر نشان کرد که ایران به ویژه علاقمند به جذب گردشگر بیشتر از روسیه به ایران است، هرچند که با توجه به حاکم بودن قوانین اسلامی در ایران، این مسیر چندان آسان به نظر نمی رسد.

به گزارش تسنیم، در این دیدار، مایا لومیدزه، مدیر اجرایی اتحادیه تورهای گردشگری روسیه و الکساندر کورنوسوف، معاون رئیس اتحادیه تورهای گردشگری روسیه نیز حضور داشتند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.