کد مطلب: ۴۹۷۱۴۲

خبر جدید جهانگیری درباره ارز ۴۲۰۰ تومانی

خبر جدید جهانگیری درباره ارز 4200 تومانی

معاون اول ریاست جمهوری گفت: در خصوص افرادی که از سال 98 ارز 4200 تومانی برای واردات دارو و کالای اساسی دریافته کرده اما کالایی به کشور وارد نکرده‌اند، کارگروهی برای شناسایی دقیق اینگونه افراد و شرکت‌ها فعال شده و در صورت تایید عدم واردات دارو و کالا به کشور، با آنها برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در جلسه تامین ارز کالا‌های اساسی و ضروری ظهر امروز (یکشنبه) با تاکید بر ضرورت تامین کالاهای اساسی و دارو به خصوص در سه ماه پایانی سال، از دستگاههای ذیربط خواست نسبت به تامین کالاهای اساسی و دارو پیگیری مستمر و مجدانه داشته باشند.

معاون اول رئیس جمهور همچنین بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق جهت تامین کالاهای اساسی و دارو برای سال 1400 تاکید کرد و گفت: لازم است میزان کالاهای اساسی و دارو و همچنین ارز مورد نیاز برای سال 1400 برآورد شود تا تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ گردد.

جهانگیری همچنین با اشاره به برخی گزارش‌ها در خصوص افرادی که از سال 98 ارز 4200 تومانی برای واردات دارو و کالای اساسی دریافته کرده اما کالایی به کشور وارد نکرده‌اند، تصریح کرد: کارگروهی برای شناسایی دقیق اینگونه افراد و شرکت‌ها فعال شده و در صورت تایید عدم واردات دارو و کالا به کشور، با آنها برخورد جدی خواهد شد.

در این جلسه که وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، رئیس کل بانک مرکزی و رئیس سازمان غذا و دارو نیز حضور داشتند، گزارشی از وضعیت ذخایر کالاهای اساسی ارائه و تصمیماتی نیز برای جبران کمبود ذخایر برخی اقلام و کالاها اتخاذ شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    امیدوارم همچنان ۴۲۰۰ بمونه که هم قیمت دارو منفجر نشه و هم سهام دارویی که با این شایعه بالا رفتند، با مخ زمین بخورند.

    • سعید

      سهام دارویی بالا نرفتند که آنقدر کینه به دل گرفتی. اگر وضع مالی خوبی نداری به جای نفرین و ناله تلاش کن.