کد مطلب: ۲۱۵۷۳۰

خداحافظی دژاگه بعد از جام جهانی

خداحافظی دژاگه بعد از جام جهانی

اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی ایران، شاید جام جهانی‌ را از دست دهد. درباره او تا دلتان بخواهد، شایعه است. یک روز می‌گویند از اردیبهشت‌ماه برمی‌گردد و برای جام جهانی‌ آماده می‌شود و یک روز می‌گویند این تورنمنت را از دست داده است.

کارلوس کی‌روش اخیرا به دیدار مسعود شجاعیرفت تا او را به تیم ملی بازگرداند. از نظر خیلی‌ها سفر او به یونان و تماشای بازی مسعود، پایانی بود برای شایعات درباره اشکان؛ یعنی او به طور قطع جام جهانی را از دست داده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، کارلوس که همیشه هوشمندانه عمل می‌کند، بلافاصله از سفر احتمالی‌اش به انگلستان خبر داد تا جلوی شایعات را بگیرد. او قصد دارد به این کشور برود تا اشکان و پزشکان ناتینگهام را از نزدیک ببیند و با آن‌ها حرف بزند.

کارلوس می‌خواهد از آخرین وضعیت دژاگه مطلع شود. مصدومیت اشکان جدی است و این بازیکن نشان داده به دلیل مشکلاتی که در پای راست خود دارد، دیرتر از بازیکنان معمولی بازمی‌گردد.

مثلا سال گذشته که او از ناحیه همسترینگ پا آسیب دید، می‌گفتند دو ماهه برمی‌گردد ولی قانون درباره اشکان فرق می‌کرد. او بیش از سه ماه دور از میادین بود.

این بار هم به نظر می‌رسد مدت زمان مصدومیت او از حالت عادی بیشتر به طول انجامد. می‌گویند بازیکنانی که رباط داخلی پاره می‌کنند، دو ماه به دور هستند ولی اگر اشکان دیرتر از این زمان برگشت، اصلا تعجب نکنید.

وضعیت پای دژاگه اصلا تعریفی ندارد و از قدیم شایعات درباره پای راست او زیاد بود. می‌گفتند اشکان به خاطر خرابی پایش باید یک بازی کند و دو بازی بیرون بنشیند.

حتی این شایعه شنیده می‌شود که مشکل زانوی اشکان طوری است که باید خیلی زود از فوتبال خداحافظی کند اما او ایستاد و به حضورش در زمین ادامه داد اما به نظر می‌رسد حداقل در بازی‌های ملی، او ماه‌های آخر حضورش رسیده است.

اشکان دژاگه اولین بار در تاریخ ۱۲ اسفندماه سال ۹۰ مقابل قطر در آزادی به میدان رفت و موفق شد دو گل بزند. یک‌شبه محبوبیت او به شکل باورنکردنی در بین هواداران افزایش پیدا کرد.

از آن شب تا به حال، او همواره جزو بهترین و کلیدی‌ترین بازیکنان تیم ملی بوده است. دژاگه در جام جهانی برزیل هم مقابل آرژانتین فوق‌العاده بازی کرد و داور به اشتباه یک پنالتی واضح روی او را نگرفت.

اشکان می‌خواهد به هر شکل ممکن برای جام جهانی روسیه آماده شود چون به احتمال زیاد این آخرین تورنمنت عمر دژاگه با تیم ملی خواهد بود.

شنیده می‌شود این بازیکن با توجه به وضعی که زانویش دارد، تصمیم گرفته بعد از جام جهانی به صورت رسمی از تیم ملی خداحافظی کند؛ چه در زمین باشد و چه نباشد.

اشکان اول به خاطر شرایط پایش و دوم به دلیل جدایی کارلوس کی‌روش از ایران، تصمیم به خداحافظی گرفته است. البته غیر از او چند بازیکن تیم ملی از جمله سیدجلال کاپیتان پرسپولیس و مسعود شجاعی هم بعد از روسیه قصد خداحافظی از بازی ملی را دارند.

منبع: خبر ورزشی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.