کد مطلب: ۴۳۶۲۳۹

خرید انواع آینه کنسول و تخت خواب

خرید انواع آینه کنسول و تخت خواب

کنسول یکی از لوازمی است که می‌تواند خانه شما را زیبا كند و حالت کلاسیک به دکوراسیون داخلی منزل شما بدهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، کنسول یکی از لوازمی است که می‌تواند خانه شما را زیبا كند و حالت کلاسیک به دکوراسیون داخلی منزل شما بدهد. شما حتی می‌توانید برای منازل کوچک نیز از انواع مختلف کنسول‌ها استفاده كنيد تا دکوراسیونی شیک و خاص داشته باشید و دکوراسیون خود را تکمیل كنيد.

کنسول مي‌تواند کاربردهای مختلفی داشته باشد به طور مثال می‌توانید برای گذاشتن گل و گلدان و کتاب و ساعت رومیزی از آن استفاده كنيد یا اینکه برای قرار دادن مجسمه‌های تزیینی نیز از آن استفاده كنيد.

اما اگر آینه نیز بر روی آن قرار گیرد آینه کنسول خواهید داشت که می‌تواند یک ست کامل و بی‌نقص هم باشد. مهم‌ترین مساله در انتخاب آینه کنسول این است که با سبک دکوراسیون منزل شما همخوانی داشته باشد. اگر دکوراسیونی به سبک کلاسیک دارید بهتر است کنسول چوبی باشد و اگر مدرن است بهتر است فلزی و شیشه ای باشد.

weqweqweqwrwer

جای آینه کنسول در دکوراسیون

شاید همیشه بر سر این موضوع که آینه کنسول را کجا باید قرار دهید مشکل دارید. معمولا میز کنسول را در ورودی خانه قرار می‌دهند تا هم زیبا باشد و هم به عنوان آینه بتوان از آن استفاده كرد.

اما اگر آینه کنسول شما کوچک و جمع و جور است بهتر است از آن در فضای پذیرایی خود استفاده و می‌توانید با لوازم تزیینی بیشتری آن را زیبا كنيد. در اتاق خواب نیز مي‌توان از آینه کنسول استفاده كرد اما باید دقت کنید که بزرگی آینه آن برای اتاق شما مناسب است یا خیر.

از دیگر کاربردهای آینه کنسول این است که می‌توان در محل کار نیز استفاده كرد مانند مزون‌ها و فروشگاه‌های لباس و کیف و کفش که هم نمای بسیار زیبایی به فروشگاه می‌دهد و هم اینکه افرادی که برای خرید مراجعه می‌کنند به راحتی می‌توانند لباسی که خریداری کرده‌اند را ببینند. می‌توان یک آینه کنسول استیل و شیشه‌ای داشت همراه با پاف‌های زیبا که یک دکوراسیون شیک و زیبا برای مزون داشته باشد خصوصا اینکه رنگ این آینه کنسول طلایی باشد و که به شدت لاکچری و زیبا خواهد بود.

می‌توان این رنگ طلایی را با پاف‌های سرمه‌ای یا فیروزه‌ای و سبز ترکیب کرد که زیبا و چشم نواز خواهد بود. برای خرید انواع آینه کنسول همراه با میز می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ایران میز مراجعه کنید.

تخت خواب

سرویس خواب از لوازمی است که در اتاق خواب به کار می‌رود. این سرویس خواب شامل تخت خواب است که مهمترین و اساسی‌ترین جز سرویس است. برای هر اتاقی سرویس خواب از جمله اتاق خواب عروس، کودک یا به صورت معمولی تخت خواب جزو اساسی است. مهم است که یک تخت خوب را انتخاب نمایید تا به دکوراسیون اتاق و خانه شما بیاید.

تخت خواب می‌تواند به شکل گرد، مستطیل، فانتزی عروسکی باشد که مدل‌های بسیار متفاوتی برای هر رنج سنی دارد.

تخت خواب همچنین می‌تواند بلند، کوتاه دو طبقه باشد. بهترین ارتفاع تخت بین ۵۵ تا ۶۰ سانتی‌متر می‌تواند گزینه مناسبی باشد. معمولا برای تخت‌های دو نفره میزهای کوچکی نیز کنار تخت وجود دارد که پاتختی نامیده می‌شود و در پایین تخت نیز پاف‌هایی تعبیه می‌شوند. در کنار این تخت خواب دراور یا آینه کنسول نیز وجود دارد که برای قرار دادن یکسری لوازم و لوازم آرایش و غیره است.

234234234243

انواع تخت خواب

تخت خواب‌ می‌تواند به صورت تخت خواب یک نفره و دو نفره باشد. اگر تخت خواب سلطنتی را انتخاب می‌کنید دقت کنید که به دکوراسیون کلی خانه شما بیاید و سازگار باشد به طور مثال ویترین و سرویس مبلمان و میز ناهارخوری نیز چنین سبکی داشته باشد. این سرویس معمولا ترکیب رنگ طلایی و سفید را همراه خود دارد. در مقابل اگر تمایل دارید که تخت مدرن باشد باز هم باید به سبک و تم کلی خانه شما بیاید و سازگار باشد.

اگر می‌خواهید تخت خواب دو نفره برای اتاق خوابتان تهیه كنيد بهتر است تختی با ابعاد مناسب انتخاب کنید که برای دو نفر مناسب باشد و بتوان به راحتی روی آن خوابید و استراحت كرد. چیدمان کالای خواب در تخت باید به گونه‌ای باشد که بالاترین قسمت تخت که تاج یا طراحی خاص یا پنل تخت قرار دارد کاملا مشخص باشد. همچنین سعی کنید تختی انتخاب کنید که ارتفاع آن ۳۰ سانت از زمین فاصله داشته باشد تا هم بتوان برای نظافت خیلی راحت‌تر اقدام كرد و آن را جارو برقی کشید و هم اینکه اگر می‌خواهید لوازمی را در زیر آن قرار دهید می‌توانید این کار را انجام دهید.

تخت خواب می‌تواند از جنس ام دی اف، چوب و فلز ساخته شده باشد که با توجه به سلیقه و همچنین نوع طراحی و دکوراسیون اتاق خواب می‌توان آن را انتخاب كرد. جنس رویه تزئینی تخت و کناره‌های آن نیز از پارچه و چرم تهیه می‌شود. برای خرید انواع تخت خواب، میزناهارخوری و انواع مبلمان می‌‌توانید به فروشگاه اینترنتی iranmiz.com مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    نچ
    ?