کد مطلب: ۵۰۰۶۹۷

خرید بهترین دستگاه ضد عفونی کننده دست با قیمت مناسب

خرید بهترین دستگاه ضد عفونی کننده دست با قیمت مناسب

دستگاه ضد عفونی کننده دست وسیله‌ای است که به منظور شستشوی دست بدون هرگونه دخالت فیزیکی، به شکل تمام اتوماتیک یا به وسیله پدال پا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستگاه ضد عفونی کننده دست وسیله‌ای است که به منظور شستشوی دست بدون هرگونه دخالت فیزیکی، به شکل تمام اتوماتیک یا به وسیله پدال پا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه‌ها در انواع گوناگون و قیمت‌های متنوع تولید شده‌اند که در زیر به بررسی آنها می‌پردازیم.

انواع دستگاه ضد عفونی کننده دست

دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک دست

این دستگاه‌ها دارای نحوه عملکرد اتوماتیک بوده به گونه‌ای که توسط یک سنسور چشمی، حضور دست در زیر آن را تشخیص داده و اقدام به پاشش محلول ضد عفونی کننده روی دست می‌کند. عملکرد اتوماتیک این امکان را به شما می‌دهد که بدون هرگونه ترس از آلوده شدن، دست‌های خود را ضد عفونی کنید.

1qsd

دستگاه ضد عفونی کننده پدالی

با فشردن پدال پا، این دستگاه اقدام به پاشش محلول ضد عفونی کننده روی دست می‌کند. لازم به ذکر است از آنجایی که غالب مصرف کننده‌ها کفش به پا دارند، لذا این مورد تاثیری در آلودگی به ویروس کرونا ندارد (چراکه کفش همواره در هر صورتی باید آلوده در نظر گرفته شود). به همین جهت هم همواره توصیه می‌شود دستگاه ضد عفونی کننده پدالی در محیط‌های داخلی که افراد کفش‌های خود را در می‌آورند مورد استفاده قرار نگیرد. در این مواقع بهترین انتخاب دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک است.

خرید دستگاه ضد عفونی کننده دست

هنگام خرید این محصول از فروشگاه‌های واقع در بازار و یا سایر فروشگاه‌های اینترنتی باید نکاتی را در نظر داشته باشید که در زیر به آن می‌پردازیم.

2wdc

  • قیمت محصول را تا جای ممکن در چندین فروشگاه بررسی کنید. دقت کنید که این محصولات اکثر قریب به اتفاق، ساخت ایران بوده و قیمت‌های بسیار بالا یا بسیار پایین می‌تواند برای شما زنگ خطر باشد. (قیمت اکثر این محصولات باید بین 1 تا حداکثر 5 میلیون تومان باشد و برای بیش از این مقدار تنها در صورتی که تولید به شکل اختصاصی صورت گرفته باشد، منطقی است )
  • در صورتی که می‌خواهید این محصول را از یک فروشگاه اینترنتی خریداری کنید دقت کنید که فروشگاه دارای نماد اعتماد الکتریکی که نشان دهنده ثبت شدن فروشگاه به عنوان کسب و کار اینترنتی مجاز است، باشد.
  • در صورتی که فروشگاه اینترنتی مذکور دارای تلفن تماس بود، بهتر است پیش از خرید با کارشناس فروش شرکت تماس گرفته و با وی مشورت کنید.
  • ارسال رایگان دستگاه ضد عفونی کننده می‌تواند یک امتیاز باشد.
  • از جایی خرید خود را انجام دهید که پیش از این، محصولات خود را به سایر مشتریان عرضه کرده و در صورت امکان دیدگاه‌های سایر مشتریان را مطالعه کنید.
  • تا جای ممکن سعی کنید از تولید کننده خرید خود را انجام دهید، این امر هم به دلیل خدمات پس از فروش راحت‌تر و هم قیمت پایین‌تر به نفع شماست.

آی ناین تولید کننده و عرضه کننده انواع دستگاه ضد عفونی کننده

مجموعه آی ناین با سبدی به تنوع بیش از 20 نوع دستگاه ضد عفونی کننده دست ، بزرگترین و کامل ترین مرجع فروش این محصولات در ایران است. بسیاری از این محصولات به شکل تخصصی و به سفارش آی ناین تولید و عرضه شده و تنها در همین مجموعه به فروش می‌رسند. البته برخی دیگر از انواع آن نیز تولید کننده‌های دیگری دارد و ممکن است در سایر فروشگاه‌ها نیز موجود باشد.

3edfv

برخی سوالات متداول مشتریان در خصوص این محصولات

از کجا دستگاه ضد عفونی کننده بخرم؟

- بهتر است این محصول را در درجه اول از جایی خریداری کنید که بتوان به آن اعتماد کرد (برای فروشگاه های اینترنتی داشتن نماد اعتماد موثر است) خرید غیر حضوری از یک کانال تلگرامی یا اینستاگرام شاید چنین امکانی را در اختیار شما قرار ندهد.

قیمت دستگاه ضد عفونی کننده چقدر است؟

- این محصولات دارای قیمتی بین 1 میلیون تا حداکثر 4 میلیون تومان متغیر است. هرچند در صورتی که نیاز به تولید دستگاهی با مشخصات اختصاصی باشید ممکن است قیمت آن بالاتر رود.

تولید کننده دستگاه ضد عفونی کننده دست کجاست؟

- با توجه به تقاضا، این محصول دارای تولید کننده‌های بسیاری در سراسر ایران است. برخی از محصولات عرضه شده در آی ناین به سفارش کامل این مجموعه و طراحی دقیق آن صورت گرفته است که حاصل آزمون و خطای بسیار و به دست آمدن محصولی بدون نقص و کاربردی می‌باشد.

خدمات پس از فروش و گارانتی باید به چه صورت باشد؟

- از جایی محصول را خریداری کنید که به شما گارانتی ارائه کند. در صورتی که محصول دارای گارانتی معتبر باشد یعنی تولید کننده مطمئن است که اجزاء مورد استفاده در محصول از کیفیت بالایی برخوردار است.

دستگاه ضد عفونی کننده هوشمند

بسیاری از مشتریان به دنبال محصول هوشمند ضد عفونی کننده دست هستند. در ابتدا باید عنوان کرد دستگاه ضد عفونی کننده هوشمند دست به معنی SMART نبوده و تنها به دلیل دارا بودن برخی موارد جزئی مانند چشمی و یا همان حسگر به این نام شناخته می‌شود. هرچند برخی قابلیت‌ها مانند تشخیص کم بودن سطح محلول ضد عفونی کننده و یا تشخیص مدت زمان پاشش مواردی است که شاید دستگاه را در زمره هوشمند قرار دهد.

عمده تفاوت محصولات در چیست؟

به طور کلی کیفیت ساخت، متریال استفاده شده در جنس بدنه و همچنین مخزن این دستگاه‌ها جایی است که تفاوت را می توان در آن مشاهده کرد. دستگاه‌های با کیفیت کم غالباً از برد ضعیفی برخوردار بوده که باعث سوختگی سریع آن می‌شوند. همچنین رعایت نکاتی مانند عدم امکان ریختن ماده ضد عفونی کننده روی برد الکتریکی علاوه بر مسائل ایمنی، از نکاتی است که تولید کننده باید به آن دقت کرده باشد.

مخزن محلول ضد عفونی کننده دستگاه و حجم آن بسیار مهم است. برای مراکز شلوغ بهتر است از دستگاه‌های با حجم بالای مخزن ترجیحاً بیش از 5 لیتر استفاده کرد.

متریال استفاده شده و رنگ دستگاه نیز مهم است. اگر جنس استفاده شده از کیفیت و رنگ خوبی برخوردار نباشد، ممکن است به ظاهر کسب و کار شما و علاقه مشتریان خدشه وارد کند. علاوه بر این به عنوان مثال محصولی که جنس بدنه فلزی دارد، باید از رنگ خوبی روی آن استفاده شده باشد تا امکان زنگ‌زدگی وجود نداشته باشد.

چرا خرید دستگاه ضد عفونی کننده دست آی ناین انتخاب مناسبی است؟

  1. آی ناین دارنده بزرگترین سبد کالایی انواع دستگاه ضد عفونی کننده است و انخاب شما به یک یا دو دستگاه محدود نخواهد بود.
  2. قیمت محصولات در آی ناین از سایر فروشگاه های اینترنتی پایین‌تر بوده و فاصله قیمت آن از فروشگاه‌های سطح شهر، بسیار زیاد است.
  3. آی ناین تولید کننده بسیاری از این محصولات بوده و بسیاری نیز به سفارش و طراحی آی ناین تولید شده است، لذا شما مستقیماً و به شکل دست اول خرید خود را انجام می‌دهید.
  4. آی ناین محصولات بی‌کیفیت عرضه نمی‌کند. برخی از محصولاتی که در آی ناین و ابتدای همه‌گیری عرضه شدند از کیفیت مناسبی برخوردار نبوده و مشتریان ابراز نارضایتی کرده‌اند. به همین خاطر آی ناین قراداد خود را با تولید کنندگان این محصولات فسخ کرده و دیگر اقدام به فروش محصولات آنها نمی‌کند.
  5. آی ناین روی محصولات خود گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می‌کند.
  6. ارسال توسط این مجموعه به سراسر ایران رایگان بوده و مهم‌تر از آن با دقت و بسته‌بندی مناسب ارسال می‌شود تا از هرگونه آسیب به خصوص برای ارسال‌های بین شهری، جلوگیری شود.
  7. تا کنون هزاران دستگاه توسط این مجموعه فروخته شده است و لذا اگر کیفیت محصولات عرضه شده توسط این مجموعه بد بود، این موضوع تاکنون مشخص می‌شد.

در صورتی که هر گونه سوال در خصوص محصولات، نحوه ثبت سفارش، مدت زمان ارسال، گارانتی و… دارید با ما تماس بگیرید.

مشاهده محصولات ضدعفونی کننده

www.i-9.ir

Tel : 021-45537

آدرس جهت خرید حضوری : تهران، خیابان نلسون ماندلا، بالاتر از ظفر، بن بست بابک مرکزی، پلاک 1/5 طبقه اول

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.