کد مطلب: ۶۸۳۷۰۳

خرید دستگاه اسلایسر با قیمت مناسب

خرید دستگاه اسلایسر با قیمت مناسب

معمولاً برای تهیه غذا، چیپس، میوه خشک، سالاد و… نیاز به خرد کردن و برش دادن مواد غذایی داریم. با وجود دستگاه اسلایسر این کار بسیار لذت بخش خواهد بود.

معمولاً برای تهیه غذا، چیپس، میوه خشک، سالاد و… نیاز به خرد کردن و برش دادن مواد غذایی داریم. با وجود دستگاه اسلایسر این کار بسیار لذت بخش خواهد بود. چون در مدت زمان کمی خواهید توانست حجم زیادی از مواد را آماده نمایید.

دستگاه اسلایسر چیست؟

از جمله دستگاه های پر کاربرد در صنعت مواد غذایی که هم به طور صنعتی در کارخانه ها و هم به طور دستی در منازل از آن استفاده می شود، می توان به دستگاه اسلایسر اشاره کرد. این دستگاه در صنایع غذایی دارای مدل های مختلف می باشد. با توضیحات زیر میتوانید خرید دستگاه اسلایسر را به راحتی انجام دهید.

66 5

از آن جمله می‌توان اسلایسر میوه، اسلایسر گوشت، اسلایسر سبزیجات، اسلایسر سیب زمینی، اسلایسر قارچ و اسلایسر پیاز را نام برد. دستگاه اسلایسر میوه از نمونه های پرمصرف اسلایسر می باشد که از آن می توان در رستوران ها، فست فودها، منازل و کارگاه های کوچک استفاده نمود. دستگاه اسلایسر دارای تیغه های متعددی است که هرکدام برش خاص خود را به محصولات می دهد. کار با اسلایسر بسیار ساده است و به تخصص خاصی نیاز ندارد.

کارآیی‌های دستگاه اسلایسر صنعتی

اسلایسرهای صنعتی هم همان کار اسلایسرهای دستی را انجام می دهند. تنها با این تفاوت که این مدل دستگاه اسلایسر جهت ورقه ورقه کردن، برش زدن، قطعه قطعه کردن و خرد نمودن انواع مواد غذایی از قبیل میوه، سبزیجات، صیفی جات و گوشت در حجم و اندازه بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه اسلایسر صنعتی معمولاً در آشپزخانه‌های صنعتی، کترینگ ها، رستوران ها، فست فودها، بیمارستان ها، هتل ها و… به کار برده می شود. با این مدل دستگاه می توان حجم زیادی از مواد خوراکی را در کوتاه ترین زمان ممکن در برش های یک دستی خرد نمود.

به کارگیری دستگاه اسلایسر صنعتی نیز چندان مشکل نیست. کافیست تنها محصول مورد نظر را در بخش ورودی دستگاه قرار داده و با فشار اهرم دستگاه آن را به برش های یکسانی قسمت کنید.

ستگاه اسلایسر صنعتی در انواع دستگاه اسلایسر برقی، دستگاه اسلایسر اهرمی و اسلایسر دستی دسته بندی می شود. اسلایسر دستی نوعی دستگاه اسلایسر صنعتی است و از آن می توان جهت برش های متفاوت مواد غذایی استفاده کرد. از آنجایی که خرد کردن و برش زدن مواد خوراکی در حجم بالا کاری دشوار و زمانبر است، استفاده از این دستگاه اسلایسر بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

دستگاه اسلایسر اهرمی نوع دیگر از دستگاه اسلایسر صنعتی است که توسط اهرم و به واسطه فشاری که کاربر به آن وارد می کند، محصولات غذایی را در اشکال مختلف برش می زند. این مدل دستگاه اسلایسر مناسب استفاده در آشپزخانه های صنعتی می باشد که از آن برای تهیه حجم بالایی از مواد خوراکی بهره می برند.
دستگاه اسلایسر برقی قابلیت کار بدون نیاز به اپراتور را دارد. با توجه به استفاده از نیروی برق این امکان را می دهد که بسیار سریع‌تر از اسلایسرهای دستی محصولات مورد نظر را آماده مصرف کند.

دستگاه اسلایسر برقی در ابعاد و سایزهای مختلفی طراحی و تولید شده است. از اسلایسرهای بزرگ در کارخانه های تولید چیپس و میوه خشک استفاده زیادی می شود و توانایی مهیا نمودن حجم بسیار بالایی از مواد غذایی را دارند.

نحوه نگهداری از دستگاه اسلایسر

تمیز نمودن دستگاه اسلایسر کار سخت و پیچیده ای نیست. چون امکان دارد در حین کار تکه های گوشت یا میوه یا سبزی لابه لای قطعات دستگاه مانده باشد، باید حتما پس از اتمام کار با دستگاه آن را تمیز نمایید.

با توجه به مطالب دفترچه راهنمایی دستگاه از مواد شوینده مناسب استفاده کنید. همچنین جهت تمیز کردن دستگاه می توانید از دستمال های ضدعفونی کننده استفاده نمایید. با ویژگی های دستگاه اسلایسر به خوبی آشنا باشید. چون دستگاه به طور مداوم با رطوبت ارتباط دارد، باید به جنس بدنه دستگاه توجه داشته باشید که از جنسی باشد که دچار زنگ زدگی نشود.

33 1

بهتر است دستگاه اسلایسر از جنس فولاد ضدزنگ همراه با پوشش محافظ ضد زنگ تهیه شود. تمیز و ضدعفونی کردن دستگاه در تولید محصولات بهداشتی و عاری از هر نوع آلودگی تاثیر مستقیمی دارد.

بهترین دستگاه اسلایسر صنعتی

دستگاه اسلایسر میوه برای برش های ورقه ای نازک و یکدست انواع میوه ها و صیفی جات مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه برای افرادی که قصد راه اندازی و تولید چیپس میوه را دارند، بسیار مناسب است.

از کاربردهای این مدل دستگاه استفاده در کارگاه های تولید میوه خشک است. چون همانطور که می دانید میوه ها قبل از خشک شدن باید به صورت ورقه ای خرد شوند. برش زدن میوه ها با دست کار بسیار دشواری است. چون نمی‌توان همه برش ها را در یک سایز خرد کرد.

ولی با دستگاه اسلایسر میوه می توانید انواع میوه ها را در برش های متنوع با ضخامت یکسان خرد نمایید و برای خشک کردن آماده کنید. دستگاه اسلایسر میوه دارای تیغه های مختلفی است و به صورت پدالی کار می کند. سرعت و دقت بالای این دستگاه از مزیت های آن به شمار می آید.

راه اندازی کسب و کار تولید میوه خشک

روشی که به تازگی وارد صنعت مواد غذایی شده و به واسطه آن می توانیم هر زمان از طعم میوه مورد نظر لذت ببریم، خشک کردن انواع میوه هاست که جایگزین فریز کردن شده است.

همانطور که می دانید فریز نمودن میوه باعث از دست دادن بافت ظاهری و طعم و خواص آن می شود. در صورتی که خشک نمودن میوه نه تنها باعث حفظ شکل ظاهری آن بلکه باعث حفظ ارزش های غذایی آن نیز می شود.

راه اندازی خط تولید میوه خشک یک کار سودآور است که نیاز به سرمایه زیادی ندارد. دقت داشته باشید که وزن میوه ها با هم متفاوت است و میزان میوه خشک که از هرمیوه به دست می‌آید نیز متفاوت است و اینگونه نیست که بگوییم از هر یک کیلو میوه به عنوان مثال ۲۰۰ گرم میوه خشک به دست می آورید و تخمین درستی نمی توان بیان کرد.

44 1

مراحل خط تولید میوه خشک شامل شستشوی میوه قبل از برش زدن است. می توان این کار را هم به صورت دستی و هم با تهیه دستگاه مورد نظر انجام داد. البته اگر میوه های شما در حجم بالایی است، بهتر است که دستگاه و وان شستشو تهیه کنید.

مرحله بعدی پوست کندن میوه است که برای همه میوه ها نیاز نیست. سپس مرحله برش زدن میوه می باشد که با وجود یک دستگاه اسلایسر دستی به سرعت قابل انجام است. این نوع دستگاه قادر است با ظرفیت ۴۰ کیلو در ساعت کار کند.

مرحله آخر تولید میوه خشک قرار دادن برش های میوه درون دستگاه خشک کن است که بر اساس نوع میوه و ضخامت برش ها بین ۸ الی ۱۲ ساعت متغیر است. مرحله نهایی، بسته بندی محصول است که در وزن دلخواه انجام می‌شود. بنابراین جهت راه اندازی خط تولید میوه خشک به دستگاه اسلایسر میوه و خشک کن میوه نیاز دارید.

میزان درآمد تولید میوه خشک با دستگاه اسلایسر

تولید میوه خشک از جمله مشاغل پردرآمد در زمینه کارآفرینی می باشد که سال‌های گذشته با استقبال چشمگیری روبه ‌رو بوده است. برای اینکه میزان درآمد را تخمین بزنیم باید از میزان فروش محصول اطلاع داشته باشیم.

میزان درآمد به روش تولید میوه خشک و میزان ظرفیت تولید بستگی دارد. هر چه از دستگاه های پیشرفته تری استفاده کنید، راندمان کار بالاتر می رود و محصول بیشتری تولید می کنید در نتیجه به سود عالی دست پیدا می کنید. سعی کنید از روش های بسته بندی خلاقانه استفاده کنید تا باعث ترغیب مشتری جهت خرید شوید. جهت فروش محصولتان نیز می‌توانید با ارگان های مختلف قرارداد ببندید.

ویژگی‌های دستگاه اسلایسر میوه و سبزیجات

دستگاه اسلایسر میوه با دارا بودن تیغه های مختلف، قابلیت برش زدن میوه و سبزیجات در اشکال متنوع را دارد. با توجه به اینکه این تیغه ها از استیل ضد زنگ تهیه شده اند بسیار تیز و برنده هستند و می توان مدت زیادی از آن استفاده نمود. جنس بدنه دستگاه نیز از فولاد ضد زنگ تهیه شده تا هنگام برش زدن دچار لرزش و تکان نشود و در اثر تماس با رطوبت دچار زنگ زدگی نشود. برای خرید دستگاه اسلایسر می توانید به سایت https://www.ag777.com/ مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.