خبر فوری:

کد مطلب: ۵۱۹۱۶۱

رئیس اتحادیه طلا تهران پاسخ داد:

خرید و فروش طلا در فضای مجازی ممنوع است؟

خرید و فروش طلا در فضای مجازی ممنوع است؟

خبر ممنوعیت خرید و فروش طلا در فضای مجازی با دستور قوه قضاییه دست به دست شده است. رئیس اتحادیه طلای تهران می‌گوید: به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌ها خرید و فروش طلا در فضای مجازی ممنوع است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شکایت مردم از خرید طلا در فضای مجازی بالا گرفته است به طوری‌که قوه قضاییه هم در این باره واکنش نشان داده است. نامه‌ای از سوی قوه قضاییه‌ای به دست فروشندگان طلا رسیده است که براساس این نامه، خرید و فروش طلا در فضای مجازی ممنوع شده است.

به گفته رئیس اتحادیه طلای تهران، زیرساخت‌ها برای خرید و فروش طلا در فضای مجازی مهیا نیست. احتمالا از این پس برای خرید و فروش طلا در فضای مجازی یک چهارچوب در قالب آیین‌نامه‌ای نوشته می‌شود تا مردم طبق این آیین‌نامه یا دستورالعمل خرید کنند.

ابراهیم محمدولی به تجارت‌نیوز گفت: به مردم توصیه می‌کنیم به جای خرید طلا در فضای مجازی مصنوعات را از واحدهای صنفی دارای پروانه بخرند؛ چرا که در مصنوعات طلا ایراد و اشکالاتی دیده شده که بهتر است تا زمان برطرف شدن این ابهامات طلا در فضای مجازی خرید و فروش نشود.

پیش‌بینی قیمت طلا در هفته سوم اسفند

او اظهار کرد: اینکه در فضای مجازی کسب و کارها رونق گرفته است، اقدامی خوبی است اما هنوز بستر لازم برای خرید طلا در فضای مجازی فراهم نشده است.

قیمت طلا و سکه در هفته سوم اسفند چه روندی دارد؟ رئیس اتحادیه طلای تهران پاسخ داد: پیش‌بینی می‌شود در روزهای پایان سال قیمت دلار اندکی نوسان افزایشی داشته باشد که این افزایش بر قیمت طلا هم اثر می‌گذارد و احتمالا طلا هم اندکی گران می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چشم شما گفتی اونا هم انجام دادن..

  • ناشناس

    یه بارهم شده راستو حسینی بگین
    که بازارطلاکاهشی میشه

  • رهگذر

    طلا نخرید ارز دیجیتال نخرید پول به بورس ببرید تا اب مپشود کلا سیاست اقتصاد ایران این است که مردم عادی فقیر تر شوند به اسم جلوگیری از رشد نقدینگی و اقا زاده ها ثروتمند شوند انها ضرری برای مملکت ندارند چون ثروت انها نقدینگی محسوب نمیشود ثروتشان دلار 4200 میشود و از مملکت خارج برای خرید خانه و هواپیمای لاکچری