کد مطلب: ۵۷۹۱۶۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سیگنال از واشنگتن برای خریداران طلا / طلا محبوب‌ می‌شود!

سیگنال از واشنگتن برای خریداران طلا / طلا محبوب‌ می‌شود!

هرچند در بازار داخلی طلا نوسان قیمت دلار عامل اصلی تقویت این فلز ارزشمند است اما در کنار این، اخبار مربوط به بازار جهانی طلا نیز اهمیت قابل توجهی دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، هرچند در بازار داخلی طلا نوسان قیمت دلار عامل اصلی تقویت این فلز ارزشمند است اما در کنار این، اخبار مربوط به بازار جهانی طلا نیز اهمیت قابل توجهی دارد.

با افزایش نااطمینانی‌ها در جهان محبوبیت طلا بیشتر خواهد شد. این نااطمینانی‌ها از عوامل سیاسی و جنگ گرفته تا مسائل اقتصادی مثل تشدید تورم است.

هرچند به نظر می‌رسید با کاهش نااطمینانی ناشی از کرونا وضعیت طلا به مانند گذشته نباشد اما به نظر می‌رسد نااطمینانی‌ها در جهان تمام شدنی نیست.

همزمان با فرا رسیدن سالگرد حوادث تروریستی برج‌های دوقلو در ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ دولت بایدن در پیامی به کنگره وضعیت اضطراری مربوط به تهدیدهای تروریستی علیه آمریکا را برای یک سال دیگر تمدید کرد.

وضعیت اضطراری تهدیدهای تروریستی اولین بار در سال ۲۰۰۱ در آمریکا اعلام شده بود.

از سوی دیگر به گفته برخی کارشناسان، اقتصاد آمریکا هنوز به‌طور کامل از بحران خارج نشده و اختلالات زنجیره‌های تامین و کمبود نیروی کار همچنان مشکلاتی به وجود آورده که نیازمند حمایت است. این اظهارات گمانه‌زنی‌ها در مورد افزایش تورم را بالا برده و باعث محبوبیت بیشتر طلا برای سرمایه‌گذاران می‌شود. آن طور که دنیای اقتصاد روایت کرده، اما روند صعودی طلا در معاملات دیروز ادامه نیافت و این فلز گرانبها نتوانست در مسیر صعودی خود استوار بماند و شاهد تزلزل قیمت شد. به این ترتیب اونس طلا دیروز به ۱۷۹۷ دلار معامله شد.

با این روند به نظر می‌رسد وضعیت طلا ممکن است در روزهای آینده بهتر شود.

آخرین نرخ سکه امامی ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و آخرین نرخ طلا هر گرم یک میلیون و ۱۸۳ هزار تومان بوده است.

برای مشاهده نرخ به‌روز شده قیمت طلا به صفحه قیمت طلا بروید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دیگه فقط مرگ می‌تونه منو امسال منو خوشحال کنه

    • طاهری

      پناه برخدا امیدوار باشید ب زندگی

  • ناشناس

    مرده شوره این دلاروباطلا روببرن

  • اسمان

    این ها چیزی بگند همچی گرون میشه