کد مطلب: ۷۵۳۶۱۰

خرید لوازم یدکی لیفان در تهران چراغ برق

خرید لوازم یدکی لیفان در تهران چراغ برق

اگر برای خرید لوازم یدکی لیفان در تهران چراغ برق اقدام می‌کنید، احتمالا یکی از قطعات اصلی خودرو شما خراب شده و به دنبال این هستید که این قطعه را با قیمت ارزان و البته در کیفیت اصلی بخرید.

اگر برای خرید لوازم یدکی لیفان در تهران چراغ برق اقدام می‌کنید، احتمالا یکی از قطعات اصلی خودرو شما خراب شده و به دنبال این هستید که این قطعه را با قیمت ارزان و البته در کیفیت اصلی بخرید. خرید لوازم یدکی اصلی لیفان با قیمت ارزان از جمله اهدافی هست که همه لیفان سواران در مواقع مشاهده ایراد در خودرو خود به دنبال آن هستند؛ اما برای این خرید نیاز به چه اطلاعاتی داریم و آیا همین که وارد بازار چراغ برق تهران در مرکز شهر شده و قطعات مورد نظر را از اولین مغازه سفارش دهیم، می‌تواند خرید خوبی را برای ما رقم بزند؟

بیایید با هم چند قدم دوستانه در بازار چراغ برق تهران به عنوان بورس لوازم یدکی خودروهای خارجی همراه با یک گپ و گفت دوستانه بزنیم. البته مجازی! در این گپ و گفت دوستانه چند نکته تجربی را با شما در میان می‌گذاریم که استفاده از آنها می‌تواند باعث حفظ کیفیت خودروهای جذاب لیفان آن هم با هزینه‌های مقرون به صرفه شود.

خرید لوازم یدکی لیفان از چراغ برق تهران

قطعات یدکی Lifan از چین وارد بازار ایران می‌شوند و در مرکز اصلی لوازم یدکی تهران یعنی خیابان چراغ برق تهران به فروش می‌رسند. لیفان گروپ یک گروه خودروسازی است که از سال 1992 کار خود را به عنوان یک تعمیرگاه موتور سیکلت آغاز و از سال 2005 به صورت وسیع وارد صنعت خودروسازی شده است. این شرکت خصوصی چینی در حال حاضر محصولات خود را در بیش از 160 کشور جهان و در تنوع بسیار بالا عرضه می‌کند. راستی وقتی بیش از 160 کشور دنیا مشتریان خودروهای لیفان هستند، به نظر شما کیفیت این خودروها و قطعات مورد استفاده بر روی آنها چقدر است؟

نکته بالا درباره شرایط واردات قطعات لیفان را همه می‌دانیم. اما نکته ناگفته‌ای هم در این باره وجود دارد که در فروشگاه‌ های لوازم یدکی خودروهای خارجی کمتر به آن پرداخته می‌شود. شرکت‌ها و کارخانجات مختلفی در چین تولید قطعات و لوازم Lifan را انجام می‌دهند، به همین دلیل ممکن است شاهد تفاوت‌های کیفیتی و قیمتی در این قطعات باشید. مثلا ممکن است سرسیلندر لیفان X60 در یک فروشگاه قیمت متفاوت‌تری نسبت به بقیه داشته و ارزان ‌تر باشد. یا برای خرید چراغ جلو لیفان ایکس 60 وقتی از چند فروشگاه اینترنتی استعلام بگیرید، با قیمت‌ های مختلفی روبرو شوید.

222 2

چرا باید لوازم یدکی لیفان اصلی بخریم؟

در ادامه گپ و گفتمان درباره شرایط خرید لوازم یدکی لیفان در تهران چراغ برق شما را با یک نکته بسیار مهم آشنا می‌کنیم. در بند قبلی خیلی سربسته اشاره کردیم که قطعات لیفان از کشور چین اما از کارخانجات مختلف وارد می‌شوند و کیفیت این قطعات با هم تفاوت دارد. همین تفاوت کیفیت است که باعث به وجود آمدن اختلاف قیمتی زیاد در آنها شده است. پس با این حساب باید قطعات یدکی لیفان را در فروشگاه‌ های چراغ برق تهران یا فروشگاه های اینترنتی به انواع درجه یک تا درجه سه تقسیم کنیم.

وقتی کیفیت تا این حد تفاوت دارد که باعث تفاوت‌های زیاد در قیمت لوازم یدکی لیفان می‌شود، مسئله مهمی که پیش خواهد آمد، پیدا کردن لوازم یدکی اصلی است؛ زیرا استفاده از قطعات متفرقه و درجه چندم باعث می‌شود تا:
• خیلی زود مجبور به تعویض آنها شوید؛ زیرا طول عمر پایینی دارند.
• ممکن است روی سایر قطعات خودرو نیز تاثیر منفی گذاشته و باعث خرابی آنها شوند.
• استفاده از چنین قطعاتی استهلاک خودرو شما را چند برابر خواهد کرد.
• احتمالا باید خود را برای پرداخت هزینه‌های سرسام آور تعمیرات نیز نمایید.
• در زمان فروش خودرو رد بازار خودروهای دست دوم نیز مجبور به قانع شدن با قیمت‌ های کمتر خواهید شد.
با این اوصاف اگر به دنبال خرید قطعات یدکی لیفان ایکس 60 هستید و یا نیاز است تا برای قطعات یدکی لیفان 620 یا سایر مدل‌ها اقدام کنید، اصالت کالاهای خریداری شده باید تبدیل به یک اولویت بزرگ برای شما شود.

خرید لوازم یدکی لیفان ارزان

خوب نوبت به این رسیده تا گپ و گفتمان را به سمت رسیدن به یک هدف جذاب یعنی خرید لوازم یدکی لیفان ارزان ببریم. اولا اینکه در بسیاری از مواقع مانند خرید قطعات یدکی لیفان 520 یا لیفان 620 هزینه‌های خرید بسیار نزدیک به قیمت قطعات خودروهای داخلی خواهد بود. پس اگر با قیمت‌ های خیلی گرانی روبرو شدید، باید به گفته‌های فروشنده شک کنید. اما در برخی مواقع مانند وقتی که به دنبال خرید قطعات یدکی لیفان X50 یا X60 هستید، ممکن است نیاز به پرداخت هزینه‌های بیشتری داشته باشید. برای این مواقع هم راه‌حل‌هایی وجود دارد.
• راه‌حل اول خرید از فروشگاه‌ های اینترنتی است که البته قطعات اصلی می‌فروشند.
• یک راه دیگر خرید از فروشگاه‌ هایی است که وارد کننده مستقیم لوازم لیفان باشند.

البته نه اینکه از خرید لوازم یدکی لیفان در تهران چراغ برق ناامید شوید، خیر. بسیاری از فروشگاه‌ های موجود در چراغ برق در کنار ارائه خدمات حضوری، امکان خرید اینترنتی را نیز برای کاربران خود فراهم کرده‌اند. به عنوان نمونه می‌توانیم فروشگاه لوازم یدکی آریان یدک را مثال بزنیم. این فروشگاه با وجود بیش از 20 سال تجربه فعالیت به عنوان فروشگاه لوازم یدکی در بازار چراغ برق تهران در حال حاضر خدمات خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

333

نکاتی که قبل از خرید لوازم یدکی لیفان در چراغ برق تهران باید بدانید

در انتهای این گپ و گفت چند فوت کوزه‌گری را برای خرید لوازم یدکی لیفان در تهران چراغ برق با شما در میان می‌گذاریم که احتمالا در جایی آنها را نشنیده‌اید. این نکات را نیز در نظر داشته باشید:

  • حتما از قبل قیمت قطعات یدکی لیفان را در چند فروشگاه اینترنتی استعلام بگیرید.
    • تفاوت قیمتی زیاد و ارزان بودن بیش از حد یک قطعه می‌تواند نشانه تقلبی بودن و بی‌کیفیت بودن آن باشد.
    • فروشگاهی که تنها یک یا چند قطعه از قطعات لیفان را دارد، وارد کننده مستقیم نیست.
    • فروشنده معتبر خیلی راحت گارانتی و مهلت تست لوازم یدکی Lifan را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد.
    • از فروشگاه های با سابقه و معتبر خرید کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.