کد مطلب: ۴۴۸۱۷۹

خرید مبل چستربا رنگ سال ۹۹ بدون مراجعه حضوری

خرید مبل چستربا رنگ سال ۹۹ بدون مراجعه حضوری

در مقاله پیش رو، ویژگی‌های مبل چستر، رنگ برگزیده سال ۹۹ برای ایده‌پردازی با مبل چستر و خرید به صورت غیرحضوری از معتبرترین فروشگاه آنلاین را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

با خرید مبل چستر شبیه حرفه‌ای‌ها دست به ایده‌پردازی بزنید. آیا می‌دانید مبل چستر در چه گروه چیدمانی قرار می‌گیرد؟ آیا ایده‌پردازی با مبل چستر را می‌دانید؟ آیا با سبک‌های کلاسیک و سنتی آشنایی دارید؟ از ویژگی‌های متمایز مبل چستر چه می‌دانید؟ با خرید غیر حضوری مبلمان چه پارامترهای از آن شما می‌شود؟ آیا می‌توانید به صورت آنلاین از مصنوعات چوبی لوکس بهره بگیرید؟

در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون ویژگی‌های مبل چستر، رنگ برگزیده سال ۹۹ برای ایده‌پردازی با مبل چستر و خرید به صورت غیرحضوری از معتبرترین فروشگاه آنلاین مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.

اگر می‌خواهید در دوران قرنطینه دست به طراحی و دکوراسیون داخلی بزنید به شما توصیه می‌کنیم با ما همراه باشید تا راهکارهای بدون خطری را برای خرید مبل چستر با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.

ویژگی‌های مبل چستر فیلد چیست؟

اصلی‌ترین مولفه‌ای که سبب متمایز شدن این مبل نسبت به سایر مبلمان می‌شود سبک طراحی آن است. دسته‌ها و پشتی مبل چستر در یک راستا و با یک اندازه طراحی شده است. استفاده کردن از اسفنج نرم برای دسته‌های مبل به منظور راحتی بیشتر کاربر، بهره‌گیری از هنر لمسه دوزی برای قسمت نشیمن‌گاه، پشتی مبل و فضای پشت مبل تنها بخشی از ویژگی‌های متمایز این محصول است.

تقریباً دوازده مدل دوخت برای لمسه‌دوزی کردن مبلمان در نظر گرفته می‌شود که طرح لوزی با گل میخ‌های بلوری پر طرفدارترین سبک از لمسه‌دوزی به شمار می‌آید. از این سبک طراحی برای پشتی مبل استفاده می‌شود؛ اما از هنر لمسه‌دوزی دوخت به شکلی که از هیچ گل میخی استفاده نشود برای قسمت نشیمن‌گاه و دسته‌های مبل بهره گرفته می‌شود. راحتی که این سبک طراحی برای کاربر فراهم می‌کند جدای از زیبایی بصری کار طرفداران مخصوص به خود را دارد. ابعاد بزرگ‌تر کاناپه‌های مبل چستر راحتی و زیبایی کار را مضاعف‌تر می‌کند و شما بر اساس فضا و مساحتی که در اتاق نشیمن، اتاق کار و اتاق پذیرایی در اختیار دارید می‌توانید از مبل چستر یاری بگیرید.

PicsArt 05 06 11.42.34 IMG 20200506 113947

از چه پارچه‌ای برای طراحی مبل چستر استفاده می‌شود؟

همان‌طور که در مطلب قبل اشاره شد برای ایده‌پردازی مبل چستر از هنر لمسه‌دوزی استفاده می‌شود. در این سبک طراحی ابتدا چوبی بر اساس طرحی که در نظر گرفته می‌شود برش داده می‌شود سپس اسفنج یا فوم نرمی روی چوب قرار می‌گیرد سپس با استفاده از استر رویه کار پوشش داده می‌شود و با هنر دوخت فضاهای مربوط به لمسه دوخت می‌شود. از آنجایی که برای پرس کردن پارچه به فضاهای کنار مبل قدری به کشش نیاز است باید از پارچه مرغوبی بهره گرفته شود تا در حین استفاده پارچه پاره نشود یا اینکه ریش‌ریش نشود.

از پارچه‌های چرمی، مخمل و استرهای باکیفیت که هم‌راستا با پارچه‌های ترک تهیه می‌شوند عموما قالب‌گیری روی چوب لایه زیرین مبل چستر دنبال می‌شود. شما می‌توانید از پارچه‌های ساده یا گل‌دار یا از هر دو به منظور طراحی و ایده‌پردازی مبل خود یاری بگیرید. برای این منظور کافی است با متخصصین بخش تولید چوبکده ایرانیان تماس برقرار کنید و طرح پارچه مد نظر خود را از بین ده‌ها کاتالوگ انتخاب کنید.

سبک دیزاین منزل شما با مبل چستر به چه سمتی هدایت می‌شود؟

کسانی که طرفدار سبک کلاسیک و سنتی هستند از مبل چستر برای دیزاین کردن محیط کار و منزل خود بهره می‌گیرند. از آنجایی که این مبل خیلی رسمی و شیک است و ایده‌پردازی مدرن و اسپرت ندارد برای بیشتر محیط‌های کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اغلب کسانی که از اکسسوری‌های عتیقه و آنتیک استفاده می‌کنند تمایل دارند فضا را با استفاده از مبل چستر دیزاین کنند. این امر بدان معنا است که سبک کلاسیک، روستیک، نوستالژی ایده‌ال‌ترین انتخاب‌ها برای استفاده از مبل چستر به شمار می‌رود. شما می‌توانید از یک تم رنگی برای دیزاین کردن محیط کار خود هم راستا با میز کار و صندلی‌های دفتر کاری خود برای ایده‌پردازی مبل چستر بهره بگیرید. کیفیت بسیار متمایز این سبک مبل، عمر بالای محصول، مرغوبیت محصولات استفاده شده در پرسه تولید و ده‌ها امر دیگر این سبک مبل را برای دیزاین فضاهای لوکس به ایده‌ال‌ترین انتخاب تبدیل کرده است.

تم رنگی مبل چستر چیست؟

امری که سبب شده است وب‌سایت چوبکده ایرانیان را به شما معرفی کنیم کیفیت متمایز محصولات و بهره‌گیری از سبک‌های بسیار متنوع در حین طراحی است؛ اما از دلایل متمایزی که مصرف کنندگان بسیار از آن یاد می‌کنند تم‌های رنگی جذابی است که بخش تولید در اختیار مشتری قرار می‌دهد.

بعد از مدت‌ها تحقیق به این مهم رسیدیم که فروشگاه آنلاین چوبکده ایرانیان بر اساس کاتالوگ رنگی که برای چوب، پارچه و رنگ کار به مشتری عرضه می‌کند و از طریق مشاوره‌های رایگان محصول سفارشی را بر اساس نیاز مشتری طراحی و تولید می‌کند. از همین رو شما بدون اینکه دغدغه تضاد رنگ‌ها را داشته باشید با برقراری ارتباط با این وب‌سایت برگزیده می‌توانید رنگی که هم‌راستا با تنالیته رنگی فضای داخلی منزلتان است محصول مد نظر خود را سفارش و درب منزل تحویل بگیرید.

اگر می‌خواهید از مد پیروی کنید باید بگویم رنگ آبی مرجانی رنگ برتر سال ۹۹ است که شما می‌توانید از متخصصین بخش تولید در راستای ایده‌پردازی فضای داخلی منزل خود با این تم رنگی مشورت کنید و آن را سفارش دهید. ترکیب رنگ آبی مرجانی با مشکی انتخابی است که ما به شما توصیه می‌کنیم.

متریال مبل چستر چه ویژگی‌های متمایزی دارد؟

برای طراحی مبل چستر عموما از چوب‌هایی استفاده می‌شود که مقاومت و استحکام آنها تایید شده باشد. در ساخت کلاف و لایه بیرونی که نمای اصلی پایه، دسته و قسمت نشیمن‌گاه مبل را تشکیل می‌دهد برای ساخت مبل چستر استفاده می‌شود. استفاده از چوب‌های ارزان‌قیمت و ضخیم تو خالی به هیچ عنوان برای طراحی مبل چستر کارایی ندارد زیرا یک محصول بی‌کیفیت و تقلبی را راهی بازار می‌کند.

پر کردن کوسن‌ها، قسمت نشیمن‌گاه مبل، پشتی و دسته‌های اسفنجی عموما با استفاده از الیاف پلی‌استر مرغوب دنبال می‌شود که مانع از تو رفتگی و شل شدن مبل در طی گذر زمان می‌شود. به هیچ عنوان حجم اولیه خود را از دست نمی‌دهد و سبب بد فرم شدن محصول این سبک از طراحی نخواهد شد.

خرید مبل چستر به صورت غیر حضوری

این روزها به دلیل شرایط سخت قرنطینه خانگی و شیوع بیماری کرونا اغلب افراد به سبک کشورهای اروپایی خریدهای ضروری و مهم خود را به صورت غیر حضوری و از طریق فروشگاه‌های آنلاین دنبال می‌کنند.

فروشگاه آنلاین چوبکده ایرانیان با سال‌ها تجربه این روزها در راستای جهش تولید مدرن‌ترین و متفاوت‌ترین محصولات را در دست تولید دارد تا بتواند به چرخه اقتصادی کشور کمکی کرده باشد. شما نیز می‌توانید از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و در کنار اعضای خانواده خود دست به تغییر دکوراسیون منزل خود بزنید. برای این امر کافی است به فروشگاه آنلاین چوبکده ایرانیان سری بزنید و از بین صدها محصول متمایز این سایت برگزیده محصول مد نظر خود را خریداری کنید و با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی که از سمت این فروشگاه اینترنتی در نظر گرفته می‌شود محصول را درب منزل تحویل بگیرید. تغییر دکوراسیون در کنار اعضای خانواده و انتخاب محصول مد نظر بدون خارج شدن از چالش خرید از خانه بدون شک ایده‌ال‌ترین انتخاب برای شرایط این روزهای شما به شمار می‌رود.

کلام آخر پیرامون خرید مبل چستر از چوبکده ایرانیان

چوبکده ایرانیان سال‌های است کسب‌وکار خود را با فروش اینترنتی دنبال می‌کند و این روند از فروش کار دیروز و امروز نیست. از همین‌رو شما با خیال راحت بدون هیچ دغدغه‌ای می‌توانید محصول مد نظر خود را به صورت سفارشی از این سایت برگزیده و متمایز سفارش دهید و درب منزل خود آن را تحویل بگیرید.

بهره گرفتن از متریال مرغوب در پرسه تولید محصولات، ایده گرفتن از برگزیده‌ترین متدهای سبک‌های اروپایی، قیمت بسیار منصفانه و مقرون به صرفه و در نهایت خرید غیر حضوری از پشت درب تولیدی‌های پایتخت بدون شک لذت یک انتخاب ایده‌ال را برای شما به تصویر می‌کشد.

شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین چوبکده ایرانیان با پیوستن به چالش از خانه بخریم شعور فرهنگی خود را به رخ بکشید و در کنار اعضای خانواده خود با خیالی آسوده از در معرض خطر قرار نگرفتن دست به انتخاب بزنید و محصول مد نظر خود را خریداری کنید. مبل چستر فیلد تنها یکی از صدها محصول این سایت برگزیده و متمایز به شمار می‌رود.

امید است مطالب ارائه شده در راستای خرید غیر حضوری مبل چستر مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.