کد مطلب: ۶۵۶۳۶۱

دانشگاه‌ها و ادارات تهران باز هستند

دانشگاه‌ها و ادارات تهران باز هستند

همه مدارس تهران تعطیل است ولی دانشگاه و ادارات استان باز هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با توجه به ورود توده گرد و غبار و افزایش شاخص آلودگی هوا در شرایط ناسالم امروز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه همه مدارس در تمامی مقاطع در استان تهران تعطیل است ولی دانشگاه و ادارات استان تهران باز هستند.

براساس اعلام شبکه خبر ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: دانشگاه‌ها و ادارات استان تهران امروز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت باز هستند.

با ورود توده گرد و غبار و افزایش شاخص آلودگی هوا امروز همه مدارس تهران تعطیل است ولی دانشگاه و ادارات استان باز هستند.

در خصوص مدارس نیز معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران شب گذشته اعلام کرد که: فردا تمامی مدرس استان در تمامی مقاطع تعطیل هستند.

وضعیت نامطلوب هوا موجب شد که پایتخت تعطیل شود. همزمان با تهران، ریزگردها موجب تعطیلی برخی از ادارات، مهدهای کودک، پیش‌دبستانی و دبستان در استان‌های خوزستان، ایلام و بوشهر شدند.

در خصوص این که وضعیت نامناسب هوا تا چه زمانی ادامه دارد، محمد اصغری کارشناس هواشناسی دیروز گفت: بستگی دارد باد از چه جهتی بوزد؟ بادی که در حال حاضر در تهران غالب است از جنوب غرب می‌وزد. این یعنی این که آلودگی را منتقل می‌کند. ولی اگر باد به سمت شمال غرب برود، هوا تمیز می‌شود. از امروز بعد از ظهر باد می‌وزد و امیدواریم فردا هوا بهتر شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.