کد مطلب: ۵۰۶۵۲۶

دانلود فیلم و سریال جدید ایرانی و خارجی

دانلود فیلم و سریال جدید ایرانی و خارجی

با دانلود فیلم و سریال می‌توان ساعتی را به دور از مشکلات روزمره زندگی و جامعه غرق در ماجرای فیلم شد و از داستان نهایت لذت را برد.

انتخاب بسیاری از افراد برای تفریح و سرگرمی دانلود فیلم و سریال است؛ این گونه افراد معمولاً به ماجراجویی و تماشای داستان‌های جذاب علاقه‌ی خاصی دارند. با دانلود فیلم و سریال می‌توان ساعتی را به دور از مشکلات روزمره زندگی و جامعه غرق در ماجرای فیلم شد و از داستان نهایت لذت را برد. سلیقه‌ی افراد برای دانلود فیلم یا سریال هم با یکدیگر تفاوت دارد، به طور مثال برخی از افراد به دانلود فیلم اکشن علاقمند هستند، اما برخی تماشای سریال‌های خانوادگی اجتماعی را ترجیح می‌دهند. به طور کلی فیلم و سریال در ژانرهای مختلف اجتماعی، درام، عاشقانه، جنایی، کمدی و… تهیه و تولید می‌شود تا افراد با سلیقه‌های مختلف بتوانند یک فیلم مورد علاقه برای خود پیدا کنند.

دانلود فیلم ایرانی بهتر است یا خارجی؟

خوشبختانه پیشرفت تکنولوژی و اینترنت موجب شد که بتوان از هر جای دنیا فیلم ایرانی یا خارجی را دانلود کرد. به همین جهت شما کاملاً مخیر هستید که دانلود فیلم خارجی یا ایرانی را انتخاب کنید، اما نکته‌ی مهم آن است که اگر به دانلود فیلم اکشن علاقه داشته باشید، گزینه‌های خارجی مناسب‌تر هستند. در ایران هنوز فیلم سینمایی یا سریالی که به اندازه‌ی فیلم‌های خارجی ترسناک و اکشن باشد، تولید نشده است. برای دانلود فیلم خارجی یا سریال خارجی لازم است بهترین و جدیدترین آن‌ها را بشناسید تا بسته به علایق خود دانلود کنید.

رایگان فیلم خارجی خوب تماشا کنید !

  • دانلود سریال خارجی جدید رچد:

دانلود سریال رچد یک گزینه عالی برای افرادی است که به ژانر جنایی و درام علاقه دارند. این سریال خارجی که در سال ۲۰۲۰ در کشور آمریکا ساخته شده، داستانی ماجراجویانه دارد که درباره زن پرستاری است که در یک بیمارستان روانی کار می‌کند. از سریال رچد تاکنون شش قسمت منتشر شده که می‌توانید آن را تماشا کنید، اما تماشای این سریال برای افراد زیر ۱۷ سال توصیه نمی‌شود. با دانلود سریال رچد از بازی ستارگانی همچون sarah Paulson و finn Wittrock لذت خواهید برد.

برای دانلود فیلم اکشن گزینه‌ی مناسب خارجی بسیار زیاد هستند، اما باید توجه داشته باشید که تماشای برخی از آن‌ها برای افراد زیر ۱۳ سال مجاز نمی‌باشد. به طور مثال سینمایی دوستان می‌توانند فیلم زن شگفت‌انگیز را به عنوان گزینه دانلود فیلم خارجی خود انتخاب کنند، زیرا این سریال داستانی ماجراجویانه و اکشن دارد. این فیلم سینمایی هم ساخت کشور آمریکا بوده و در سال ۲۰۲۰ منتشر شد، به همین جهت تا کنون نیز طرفداران بسیاری پیدا کرده است. کارگردان این فیلم خارجی pattyjenkins می‌باشد و در مدت ۲ ساعت و نیم این فیلم بازیگرانی معروفی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

  • سریال خارجی افسانه نه دم:

در کشور ما معمولاً افراد زیادی هستند که به تماشای فیلم یا سریال‌های کره‌ای علاقه دارند، دانلود فیلم خارجی می‌تواند یک گزینه‌ی کره‌ای هم باشد. جدیدترین سریال کره‌ای که می‌توانید آن را دانلود و از تماشای آن لذت ببرید، افسانه نه دم می‌باشد. با دانلود سریال افسانه نه دم از ماجرای عاشقانه و فانتزی، اما ترسناک آن لذت خواهید برد. تا کنون ۱۳ قسمت از این سریال جذاب با دوبله فارسی منتشر شده و طرفداران بسیار زیادی داشته است. این محصول که در سال ۲۰۲۰ در خود کشور کره جنوبی تهیه و تولید شده به کارگردانی kang shin-hyo ساخته شد.

سه مورد فوق تنها بخشی از گزینه‌های مناسب برای دانلود فیلم اکشن می‌باشند و اگر شما یک رسانه فعال و پیشرو را برای دانلود فیلم و سریال انتخاب کنید؛ دریایی از گزینه‌های دانلود فیلم و سریال را در اختیار خواهید داشت.

جذاب‌ترین گزینه‌ها برای دانلود فیلم و سریال ایرانی

خوشبختانه در حال حاضر در کشور ما فیلم و سریال‌های جذاب و زیبایی تولید می‌شود که می‌توانید بسته سلیقه و علاقه خود آن‌ها را دانلود و تماشا کنید. موارد زیر می‌تواند پیشنهادهای جذابی برای دانلود فیلم ایرانی باشد:

  • سریال ایرانی قورباغه:

image 162b19ddcf1069edca7372eb124b143665ead68a

قورباغه نام جدیدترین ساخته هومن سیدی است که ژانری اکشن_جنایی دارد؛ دانلود سریال قورباغه طرفداران زیادی دارد. دلیل این حجم از طرفدار را می‌توان ترکیب بازی نوید محمدزاده، هومن سیدی، صابر ابر، فرشته حسینی، آناهیتا افشار، مهران غفوریان و… در کنار هم دانست. ناگفته نماند که ماجرا و فیلمنامه داستان بسیار قوی است و البته هومن سیدی آن را به خوبی تولید می‌کند. سریال قورباغه که برای پخش خانگی ساخته شد، تا کنون فقط سه قسمت از آن منتشر شده است. پس برای دانلود سریال قورباغه همین الان زمان مناسبی می‌باشد تا از ماجرای داستان عقب نمانید.

  • سریال ایرانی آقازاده:

هم اکنون که این متن پیش روی شماست، انتشار سریال آقازاده در پخش خانگی به اتمام رسیده و به تازگی آخرین قسمت از آن هم در وب‌سایت‌ها قرار گرفته است. البته هنوز بسیاری از افراد موفق به تماشای این سریال جذاب اجتماعی با بازی فوق‌العاده سینا مهراد نشده‌اند، پس اگر شما هم هنوز این سریال را ندیده‌اید همه‌ی قسمت‌های آن را یکجا دانلود کنید و از داستان ماجراجویانه آن لذت ببرید. آقازاده روایتگر ماجرای عشقی و با موضوع حیا می‌باشد که بازیگران خوش نامی همچون لعیا زنگنه، امین تارخ، امیر آقایی و… در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

  • فیلم شب‌ اول هجده سالگی:

شب‌ اول هجده سالگی یکی از جدیدترین سینمایی‌های ایرانی است که ژانری اجتماعی و درام دارد و اتفاقاً برای تماشای همه‌ی سنین بسیار مناسب می‌باشد. کارگردان این فیلم حامد تهرانی بوده و داستان روایتگر زندگی ایرانیان بین دهه ۴۰ تا ۵۰ می‌باشد. ژاله صامتی، بهنوش بختیاری، بابک نوری، غزال غلامی، علیرضا استادی و… از جمله بازیگرانی هستند که با دانلود فیلم شب‌ اول هجده سالگی می‌توانید از بازی ایشان لذت ببرید.

رسانه برتر برای دانلود رایگان فیلم و سریال را بشناسید!

image 32681935a500c3c697c1c8fa403ba385881e3d4d

مسلماً شما هم به دنبال رسانه‌ای هستید که فیلم‌ها و سریال‌ها را با کیفیت بالا در وب‌سایت خود بارگذاری می‌کند و البته از سرعت عمل بالایی هم برخوارد است. بنابراین بدون درنگ برای دانلود فیلم یا دانلود سریال ایرانی و خارجی وب‌سایت تخصصی vipofilm را انتخاب کنید. vipofilm نام وب‌سایتی مملو از فیلم و سریال ایرانی و خارجی است که در هر زمان از شبانه روز می‌توانید به آن مراجعه کنید و با دانلود فیلم یا سریال اوقات خوشی را برای خود در کنار دوستان یا خانواده بسازید. این وب‌سایت که به صورت مستمر به روزرسانی می‌شود، یک کانال تلگرام هم دارد که با عضویت در آن می‌توانید از جدیدترین اخبار فیلم و سریال مطلع شوید…

*تجارت‌نیوز مسئولیتی در برابر صحت مطالب تبلیغاتی ندارد و راستی‌آزمایی محتوای تبلیغ بر عهده مخاطب می‌باشد*

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.