کد مطلب: ۳۵۶۳۷۳

درب اتاق بازرگانی بندرعباس گل گرفته شد

درب اتاق بازرگانی بندرعباس گل گرفته شد

انتخابات اتاق بازرگانی بندرعباس که قرار بود امروز 11 اسفندماه از ساعت 8 صبح همزمان با سراسر کشور در استان هرمزگان نیز برگزار شود، لغو و به هفته آتی موکول شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، در حالی که اتاق بازرگانی بندرعباس از ماه‌ها پیش به دلیل مصاحبه های اعضای هیئت رئیسه و رئیس آن مورد تنش قرار گرفته بود، صبح امروز هم شاهد اتفاقات حاشیه ای زیادی بود.

صبح امروز در حالی انتخابات کلید خورد که در بامداد امروز تعدادی از نامزدهای تایید شده نیز به یکباره رد صلاحیت شده و بر روی عکس آن ها کاغذ چسبانده شده بود.

همچنین پس از این اتفاقات هنوز ده دقیقه از باز شدن درب ورودی نگذشته بود که پارچه نوشته بر روی درب اصلی نیز درآورده شد و به دلیل تنش های ایجاد شده درب بسته و نامزدها و افراد حائز صلاحیت رای دادن پشت درب ماندند.

در حال حاضر مامورین نیروی انتظامی در محل حاضر و درب اتاق بازرگانی بندرعباس محل انتخابات بسته است.

پیش از این روز قبل یکی از اعضای هیئت نظارت در نامه ای به هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی ایران خواستار تعویق یک هفته ای آن شده بود که با مخالفت مواجه شد.

سید جواد زمانی معاون امور استان های اتاق ایران نیز جهت برگزاری این انتخابات در بندرعباس حاضر شده است.

طبق آخرین خبر دریافتی ما از منبع آگاه نیز انتخابات اتاق بازرگانی بندرعباس لغو و هقته بعد موکول شد.

پس از اخبار ضد و نقیض در خصوص برگزاری و یا عدم برگزاری انتخابات امروزاتاق بندرعباس، درب اتاق بندرعباس هم اکنون بسته شده و کسی اجازه ورود ندارد.

جمع کثیری معترضین به حضور یک فرد جانبدار از اتاق ایران برای نظارت اعتراض دارند. انها میگویند با توجه به تعویق در اعلام اسامی تایید صلاحیتها؛ تنها درخواست تمدید زمان انتخابات شده بودیم که با چنین بی حرمتی هایی مواجه شدیم.

به گفته معترضین رییس سازمان صنعت و معدن استان نیز با درهای بسته اتاق مواجه شده و این توهین بزرگی به استان به حساب می آید.

پلیس همچنان در محل حضور یافته و عده ای شعار عدالت خواهی سر می دهند.

شب گذشته اسامی ۶ نفر از کاندیدا از سایت اتاق ایران بدون ذکر دلیل حذف شد و اعتراض هایی در پی دارد. معترضین می گویند چرا یک فرد جانبدار مسئول در اتاق ایران که چندی پیش در حمایت از رییس اتاق مصاحبه کرده هم اکنون برای برگزاری انتخابات حضور یافته است آیا اتاق ایران هیچ فرد دیگری را نمی توانست برای مدیریت این مهم اعزام کند

معترضین در اعتراض به روند غیر قانونی و نگاه های جانبدارانه اتاق ایران ؛درب اتاق بندرعباس را گل گرفتند .فرزند یکی از کاندیدا نیز با معترضین درگیر شد.

منبع: تابناک آنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.