کد مطلب: ۳۵۳۱۶۴

اسدالله عسگراولادی در گفتگو با تجارت‌نیوز:

با علینقی خاموشی مذاکره‌ای نداشته‌ام / در انتخابات اتاق با هیچ‌کس ائتلاف نخواهم کرد

با علینقی خاموشی مذاکره‌ای نداشته‌ام / در انتخابات اتاق با هیچ‌کس ائتلاف نخواهم کرد

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران می‌گوید: با رئیس پیشین اتاق بازرگانی هرگز مذاکره‌ای انجام نداده‌ام و با هیچ کس هم ائتلافی نخواهم کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، 13 روز دیگر تا نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی فرصت باقی است. در حال حاضر برخی از نمایندگان بخش‌خصوصی فعالیت‌های پنهان و آشکار انتخاباتی خود را شروع کرده‌اند. اسدالله عسگراولادی ، علینقی خاموشی و علاء میرمحمدصادقی سه مهره قدیمی اتاق بازرگانی هستند که تا حدودی برای نهمین دوره انتخابات موضعشان را مشخص کردند.

هر چند که در این فرصت اندک به نظر می‌رسد خاموشی به دنبال تشکیل یک ائتلاف است اما اسدالله عسگراولادی، رئیس اتاق مشترک ایران و چین قاطعانه می‌گوید که در این دور از انتخابات او هرگز با خاموشی هم‌پیمان نخواهد شد.

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران در پاسخ به این پرسش که آیا برای تشکیل تیم با علینقی خاموشی هم‌پیمان خواهید شد یا خیر؟ به تجارت‌نیوز گفت: با رئیس پیشین اتاق بازرگانی هرگز مذاکره‌ای انجام نداده‌ام و بنده عضو گروه پیشگامان توسعه هستم و در این دور از انتخابات با این گروه اعلام موجودیت کرده‌ام.

اسدالله عسگراولادی در پاسخ به این پرسش که آیا در این فرصت باقی‌مانده با علینقی خاموشی ائتلاف خواهید کرد یا خیر؟ اظهار کرد: با هیچ کس ائتلافی نخواهم کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.