کد مطلب: ۶۷۷۹۹

دستگیری جاعل مدارک تحصیلی با ۴۰ عدد مهر ادارات

دستگیری جاعل مدارک تحصیلی با ۴۰ عدد مهر ادارات

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری یک جاعل مدارک تحصیلی با کشف ۴۰ عدد مهر ادارات دولتی و خصوصی در شیراز خبر داد.سردار احمد علی گودرزی در شیراز با اعلام این خبر اظهار داشت: روز پنجشنبه با دریافت گزارش مردمی در منطقه کلانتری 17 قدمگاه مبنی بر وجود شخصی که بر جعل مهر و امضای

022485a65dc46b2f800f0262960acdae_XL.jpg فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری یک جاعل مدارک تحصیلی با کشف ۴۰ عدد مهر ادارات دولتی و خصوصی در شیراز خبر داد.
سردار احمد علی گودرزی در شیراز با اعلام این خبر اظهار داشت: روز پنجشنبه با دریافت گزارش مردمی در منطقه کلانتری 17 قدمگاه مبنی بر وجود شخصی که بر جعل مهر و امضای سایر ادارات دولتی فعالیت دارد با همکاری دادگستری استان و ستاد فرماندهی موضوع در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت و متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: تهیه و صدور انواع تائیدیه و مدارک تحصیلی جعلی برای ارائه گواهی اشتغال، جعل ریز نمرات تحصیلی، صدور مدرک دانشگاه‌ها و سایر سازمان‌ها و ادارات دولتی و خصوصی از جمله فعالیت وی بوده است.

به گزارش تسنیم، به گفته گودرزی تحقیقات به منظور کشف سرنخ‌های بیشتر از متهم هم‌چنان ادامه دارد تا دیگر همدستان وی شناسایی و دستگیر شوند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.