خبر مهم:

کد مطلب: ۴۶۲۶۱۸

دلیل عدم واریز پول فروش سهام عدالت برای مشمولان چیست؟

دلیل عدم واریز پول فروش سهام عدالت برای مشمولان چیست؟

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت گفت: سه هزار نفر که فروش موفق سهام عدالت داشتند به دلیل اطلاعات نادرست در سامانه نمی‌توانند پول حاصل از فروش را دریافت کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حسین فهیمی با اشاره به تعداد سفارش‌گذاری برای فروش سهام عدالت اظهار داشت: از بین مشمولان سهام عدالت یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر برای فروش سهام خود سفارش‌گذاری کردند که از این تعداد یک میلیون و ۷۶ هزار نفر موفق به فروش سهام خود شدند.

وی ادامه داد: هنوز سفارش بیش از ۷۰۰ هزار نفر از مشمولان سهام عدالت به فروش نرفته است و این سهامداران باید صبوری کنند به ویژه آنهایی که در بانک‌ها سفارش‌گذاری کردند یا اینکه از طریق مراجعه به کارگزاری‌ها سفارش فروش یک جای ۳۰ درصدی داشتند.

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت تاکید کرد: بین این ۷۰۰ هزار نفر که هنوز دارایی آنها به فروش نرفته این تصور ایجاد شده که شاید پولشان در مسیری از واریز گیر کرده است اما این طور نیست و واریز پول حاصل از فروش سهام عدالت کمی زمان‌بر است و مشمولان نگران واریز نباشند.

فهیمی ادامه داد:‌ تاکنون در مجموع دو هزار و ۷۳۷ میلیارد تومان سهام عدالت به فروش رفته است که از این عدد دو هزار و ۷۳۱ میلیارد تومان هم توزیع شده است مابقی فاصله این دو عدد در پروسه واریز به حساب مشمولان سهام عدالت است.

وی افزود: کسانی که نسبت به فروش سهام خود اقدام کردند اما تاکنون پول به حساب آنها واریز نشده نگران نباشند و صبوری کنند چرا که انتقال پول به کارگزاری و به حساب افراد کمی‌ زمان‌بر است.

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت با بیان اینکه باید توجه داشته باشیم شناسایی مشمولان سهام عدالت به صورت کامل انجام نشده و عده‌ای در حال ورود اطلاعات خود هستند، گفت: از برخی از سهامداران کپی مدارک گرفته نشده و مستندات مربوط به احراز هویت انجام نشده است بنابراین تعدادی از مشمولان نه احراز هویت حضوری و نه الکترونیکی نشدند.

وی افزود: مشمولان سهام عدالت به صرف داشتن شماره شبا و شماره همراه احراز هویت شده‌اند که ممکن است برخی از اطلاعات آنها اشتباه باشد در این شرایط اولویت اول ما حفاظت از دارایی‌های مشمولان سهام عدالت است و باید مطمئن شویم سفارش فروش توسط خود مشمول انجام شده است و تا این اطمینان حاصل نشود اقدام به فروش نمی‌کنیم.

فهیمی با بیان اینکه در صحت‌سنجی اطلاعات مشمولان سهام عدالت بسیار وسواس به خرج می‌دهیم، گفت: از میان یک میلیون و ۷۶ هزار نفری که موفق به فروش سهام عدالت شدند امکان واریز پول برای سه هزار سفارش دهنده مشمول نیست چراکه اطلاعات ثبت شده از آنها از جمله شماره شبا و شماره همراه آنها نادرست است اما بانک‌ها و کارگزاری‌هایی که سفارش را دریافت کردند تلاش کنند از طریق تماس با این افراد اطلاعات صحیح را دریافت و پول فروش را برای آنها واریز کنند.

منبع: ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام من ۱۹ خرداد سهام عدالت روفروختم هنوز پولی برام واریز نشوده باید چه کارکنم الان ابان

  • ناشناس

    اقای فهیمی اگر اطلاعات درست نبود وارد سیستیم شد .از30 درصد مبلغ دریافتی 2میلیون در4ماه هنوزکامل پول فروش سهام دریافت نکردم .سهام 1میلیونی مردم شد نصف همین انقدر پول مردم بدبخت رفت نگران بدهکاری باشیم .نگران گرسنگی باشیم .نگران بیکاری باشیم وووووالبته فرقی نمیکنه بحال شکم سیراها

  • ناشناس

    بابا خسته شدیم اگر لاژم نداشتیم‌که نمی فروختیم

  • ناشناس

    بابا بنک ملی خدا خوش نمیاد نیاز داشتیم که فروختیم به قرآن الان شد سه ماه سی درصد دوم فروختم چرا یک ریال واریز نکردین

  • ناشناس

    سلام سه ماه بیشتر میشه که شصت درصد سهام عدالتمو فروختم ی هزاری برام واریز نشده بانکم پست بانک اگه گرفتار نبودم که نمیفرختم

  • ناشناس

    من برج۷سهام فروختم هنوز ی ریال هم واریز نداشتم کارم شده هر روز نظر بدم ن منتشر میشه و ن یکی راهنمایی میکنه

  • ناشناس

    بخاطر سهام هیچ مسوولی پاسخگو نیست،،،فقط همه ملت سرکارند

  • ناشناس

    من الان ۶ ماهه فروختم اما اصلا و اصلا
    خدایی اگه نیاز نداشتیم که نمی فروختیم
    لطفا رسیدگی کنین
    با این اوضاع گرونی تنها امید مون همین بود

  • ناشناس

    من الان ۶ ماهه سی درصد دومم فروختم هزار تومان بهم‌ندادن بخدا لازم داشتیم که فروختیم بانک ملی بخدا این درست نیست اون دنیا چه میخوای جواب بدی به قران نمی بخشیمد این کارت درست نیست

  • ناشناس

    همش دروغ.همش سرکاری.فقط با زندگی مردم بازی میکنید