کد مطلب: ۵۲۹۵۷۴

کدام دوره آموزش ارز دیجیتال را انتخاب کنیم؟

کدام دوره آموزش ارز دیجیتال را انتخاب کنیم؟

از آنجایی که سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتالی به دلیل نوظهور بودن آن و عدم آگاهی کافی سرمایه‌گذاران از ماهیت این بازار همیشه پر ریسک بوده است اهمیت آموزش و کسب دانش در این حوزه بیش از پیش احساس می‌شود.

مطالعه این مقاله را به علاقه‌مندان دوره های آموزشی ارز های دیجیتالی توصیه می‌کنیم.

در گذشته.ای نه چندان دور، زمانی که کسب‌وکارهای آنلاین در کنار فضای سنتی به وجود آمده بود شاید هیچ یک از ما تصور نمی‌کردیم این روش کسب‌وکار بتواند با این سرعت در کشورهای مختلف شکل بگیرد که بسیاری از کسب‌وکارهای سنتی به سمت اقتصاد دیجیتال حرکت کنند.

و اکنون با توجه به رشد پر سرعت تکنولوژی، اقتصاد دیجیتال به سرعت درحال پیشرفت و تکامل است. حالا سوالی که پیش خواهد آمد این است که وقتی همه چیز در حال دیجیتال شدن است، چرا پول و ارز به شکل دیجیتال در نیاید؟ در واقع می‌توان دیجیتال شدن پول را سیر تکامل طبیعی آن دانست. در گذشته پول به شکل کنونی استفاه نمی‌شد و انسان رفته رفته از مبادله کالا با کالایی دیگر به اسکناس، کارت بانکی و سپس به ارزهای دیجیتال رسیده است.

قطعا بخش عمده‌ای از این تکامل یعنی مراودات مالی و پولی بر عهده ارزهای دیجیتال است. بازاری بکر و نوپا با امکانات و قابلیت‌هایی فوق‌العاده، که می‌تواند آینده مراودات پولی دنیا را تحت تاثیر قرار دهد.

امروزه بازار ارزهای دیجیتال یا همان کریپتوکارنسی جایگاه خاصی در دنیای سرمایه‌گذاری برای خود پیدا کرده است و در ایران نیز این بازار هر روز رونق بیشتری پیدا می‌کند و با توجه به پیش‌بینی‌ها از آینده درخشان این بازار، اهل فن، بازار ارزهای دیجیتال را یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری بلندمدت و یا حتی کوتاه‌مدت با بازدهی عالی می‌دانند.

کسب درآمد از ارزهای دیجیتال با توجه به بکر بودن این بازار و همچنین دلاری بودن درآمد حاصل از آن امروزه بسیار در کانون توجهات قرار گرفته است و توجه بسیاری از افراد جامعه را به خود جلب کرده است. ارزهای دیجیتال یکی از بهترین و پرسودترین بازارهای مالی محسوب می‌شود که سرمایه‌گذاران تا به امروز، آن را تجربه کرده‌اند تا جایی که در سال‌های گذشته پرسودترین دارایی‌های مالی در دنیا ارزهای دیجیتالی بوده‌اند به همین دلیل در سراسر دنیا سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتالی بسیار جدی شده است‌.

با توجه به رشد روزافزون ارزهای دیجیتالی و به رسمیت شناختن این ارزها توسط دنیا و حرکت دنیای پولی و مالی به سمت دیجیتالی شدن یادگیری خرید و فروش ارزهای دیجیتال برای انجام معاملات تجاری و سرمایه‌گذاری در این بازار مالی در یک بستر امن، ضرروی است.

از آنجایی که سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتالی به دلیل نوظهور بودن آن و عدم آگاهی کافی سرمایه‌گذاران از ماهیت این بازار همیشه پر ریسک بوده است اهمیت آموزش و کسب دانش در این حوزه بیش از پیش احساس می‌شود.

با بررسی‌هایی که توسط کارشناسان این حوزه انجام شده است عموم آموزش‌هایی که در حوزه ارزهای دیجیتالی وجود دارد کامل نبوده و پیوستگی در سرفصل‌های آموزشی دیده نمی‌شود از این‌رو دانشجو پس از دوره.های آموزشی این چنینی نیاز به منابع و یا حتی دوره‌های آموزشی دیگری خواهد داشت که این موضوع علاوه بر عدم کیفیت مناسب از نظر زمانی نیز بسیار طولانی خواهد شد. یک دوره آموزشی که هم جامع و کامل باشد و همچنین کاربردی می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای انتخاب باشد .

یکی از این دوره‌ها که هم اکنون به صورت هم حضوری و هم غیر حضوری برگزار می‌گردد و و تقریبا ویژگی‌های یک دوره آموزشی مطلوب را دارد دوره جامع بزرگان ارز دیجیتال کانون بورس است. (این دوره آموزشی صرفا یکی از گزینه‌های مطلوب نگارنده این مقاله است پیشنهاد می‌شود قبل از شرکت در دوره آموزشی خودتان تحقیقات لازم را انجام دهید)

بزرگان ارز دیجیتال 2

سر فصل‌های دوره جامع بزرگان ارز دیجیتال با تدریس مهدیار حاجی علی بر اساس جامع بودن و کاربردی بودن به صورت پیوسته طراحی گردیده است به نحوی که افراد پس از گذراندن این دوره آموزشی می‌توانند به صورت مستقل و حرفه‌ای در دنیای ارزهای دیجیتالی ورود کرده و فعالیت کنند. از آنجایی که سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتالی به روش‌های مختلف مانند ماینینگ، معامله‌گری و غیره وجود دارد بسیار ضروری است که یک دوره آموزشی بتواند شما را با تمام حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتالی آشنا سازد. در دوره جامع ارزهای دیجیتالی موسسه کانون بورس به تمام این موارد پرداخته شده و درباره نحوه فعالیت در تمام حوزه‌های سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتالی به صورت کاربردی و عملی در یک فضای کارگاهی آموزش داده می‌شود.

با توجه به رشد پرسرعت بازار ارزهای دیجیتال در ابتدای فعالیت در این بازار مالی همیشه احساس نیاز به یک مشاور و پشتیبان که بتواند شما را درباره جدیدترین موضوعات و مفاهیم راهنمایی کند وجود خواهد خواهد داشت یکی از دیگر از ویژگی‌های دوره جامع ارز دیجیتال کانون بورس پشتیبانی این دوره آموزشی است که دانشجوها می‌توانند در حین دوره و حتی پس از اتمام دوره درباره تمام موارد و موضوعات مربوط به ارزهای دیجیتالی از اساتید دوره به صورت حضوری و مجازی مشاوره بگیرند که این موضوع در نهایت منجر به این خواهد شد که دانشجوها در کنار آموزش می‌توانند از تجربیات اساتید دوره آموزشی نیز استفاده کنند. اساتید دوره همگی از سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتالی هستند و تجربه خوبی در زمینه سرمایه‌گذاری و آموزش دارند.

بزرگان ارز دیجیتال 3

افراد به دو روش می‌توانند در دوره ارز دیجیتال کانون بورس شرکت نمایند:

روش اول: شرکت در دوره به‌صورت حضوری در شهر تهران

روش دوم: تهیه پکیج دی‌وی‌دی‌های دوره (دوره‌های حضوری قبلی با دو دوربین فول اچ‌دی و صدابرداری حرفه‌ای فیلم برداری شده است)

بدون تردید پیشتازان بازار ارزهای دیجیتالی افرادی خواهند بود که در زمان و موقعیتی مناسب وارد دنیای سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال شده‌اند. و ما شاید اکنون در همان موقعیت و زمان مناسب قرار داریم مسئله مهم این است که ما برای پیشرفت باید آماده تغییر و پذیرش باشیم و از سایرین جا نمانیم.

*تجارت‌نیوز مسئولیتی در برابر صحت مطالب تبلیغاتی ندارد و راستی‌آزمایی محتوای تبلیغ بر عهده مخاطب می‌باشد*

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.