کد مطلب: ۵۴۸۵۷۹

دو پالایشگاه و پتروشیمی در خرم‌آباد ساخته می‌شود

دو پالایشگاه و پتروشیمی در خرم‌آباد ساخته می‌شود

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی از اخذ مجوز ساخت دو پالایشگاه و پتروشیمی در خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مرتضی محمودوند نماینده خرم‌آباد گفت: در طول یک سال از دوران نمایندگی تمام تلاش خود را برای حل مردم این دیار به کار گرفته‌ایم که نمونه آن اخذ دو مجوز مهم ساخت پالایشگاه و پتروشیمی برای مردم لرستان است.

وی گفت: پیرو پیگیری‌های مستمر انجام شده، مجوز ساخت و پالایشگاه و پتروشیمی در این شهرستان اخذ و در کوتاه‌ترین زمان احداث خواهد شد.

محمودوند بیان کرد: این پالایشگاه و پتروشیمی در بالاترین سطح ساخته خواهد شد و در حال حاضر مجوزها صادر شده و در حال عملیاتی کردن آن هستیم.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: به طور مستمر پیگیر ساخت این پروژه هستیم و در اولین فرصت باید یک نشست با استاندار داشته باشیم، تا این مجوزها عملیاتی شود.

محمودوند بزرگترین کار خود در طول یکسال نمایندگی مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی را تصویب و اجرایی کردن طرح راهبردی در مقابل دشمن برای تحریم اقتصادی و فشار معیشتی دانست و با اشاره به اینکه ابن طرح در ۹ بند ارائه شد، ادامه داد: اگر امروز برگ برنده‌ای در دست تیم مذاکره کننده وجود دارد برگرفته از طرح راهبردی در مقابل دشمن برای تحریم اقتصادی است.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: این طرح برگ برنده جمهوری اسلامی در محافل بین‌المللی شد و ثمره آن را در مذاکرات می‌بینیم.

وی با طرح این سوال که آیا کار اساسی برای شهرستان خرم‌آباد و چگنی انجام شده است، افزود: کار اساسی برای برای استان انجام نشده و دلیل آن هم عقب ماندگی چهل ساله استان است.

محمودوند با اشاره به اینکه در طول ۴۰ سال گذشته نه تنها کاری انجام نشده بلکه تا جایی که امکان داشت کارشکنی‌هایی صورت گرفته است، افزود: کارشکنی‌ها در تخصیص اعتبارات و بودجه استان لرستان ظالمانه بوده و موجب عقب ماندگی تاریخی استان شده است.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه برای اولین بار لرستان نماینده‌ای به نام محمودوند در بودجه داشت و ثمره آن را دیدیم و این کمترین اقدامی بود، خاطرنشان کرد: عضویت در اتحادیه بین المجالس جهان و استفاده از این ظرفیت برای بیان مشکلات استان از دیگر فعالیت‌هایی بود که طی یکسال نمایندگی مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است.

منبغ: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • جاوید

    سهم مردم از منابع چقدر است ؟ تقسیم قدرت و ثروت در کشور عادلانه نیست

  • آرمین

    چه خبر خوبی،سپاس جناب محمودوند ?ما جوانان خرم آباد خسته شدیم از بس دنبال کار گشتیم!!! فقط خواهشاً از نیروهای بومی و خرم آبادی ها استفاده کنید،باز پای اراکی ها و تبریزی ها مثل پتروشیمی فعلی خرم آباد به این شهر باز نکنید! ما خودمون در مضیقه هستیم! اکثر بچه های خرم آباد با مدارک لیسانس و فوق لیسانس شوتی شدن! ما بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر لرنشین ایران هستیم باید امکانات بیشتری ایجاد کنید مثل تبریز و زنجان