کد مطلب: ۵۳۲۰۷۸

نظرات مخاطبین تجارت‌نیوز برای ارتباط با شرکت‌های آمریکایی

واکنش مردم به روابط اقتصادی جهانی / آمریکا بهتر است یا روسیه و چین؟

واکنش مردم به روابط اقتصادی جهانی / آمریکا بهتر است یا روسیه و چین؟

شاید معدود شرکت‌های آمریکایی از طریق نمایندگی‌هایشان در اروپا بتوانند به بازار ایران راه‌ پیدا کنند اما آیا چالش‌های اقتصادی متاثر از مسائل سیاسی که روابط ایران با تمام کشورهای جهان را تحت تاثیر قرار داده خواست مردم ایران نیز هست؟

برخی مخاطبان تجارت‌نیوز به مذاکره با هدف گشایش‌های اقتصادی اعتقاد دارند و برخی نیز آمریکایی‌ها را غیر قابل اعتماد می‌دانند در ادامه نظرات مردم را در خصوص تمایل‌شان برای حضور شرکت‌های آمریکایی در ایران را می‌خوانید؛

«صلح جهانی به نفع همه هست، بهتره با شرکت‌های برتر دنیا قرارداد داشته باشیم.»

«باید اجازه دهیم شرکت‌های آمریکایی در کشور کار کنند و در تجارت دخیل باشند.»

«اگر با آمریکا قرارداد درست و کنترل شده می‌بستن بهتر از روسیه و چین بود و کشور هم به این مشکلات و گرانی نمی‌خورد. بیشترین مشکلات اقتصاد ما از داخل است و اصلا ارتباطی به خارج از کشور ندارد.»

«دنیا بر اساس منافع پیش می‌ره. به طوری که مثلاً در مواقعی عربستان از قطع همکاری تجاری با آمریکا در بخش‌های سیاسی بهره برده و علیه کشورش هم اقدامی نشده مثل حمله‌ی یازده سپتامبر که در اون آشکارا عربستانی‌ها نقش زیادی داشتند.»

«کاری کردند که سرمایه‌گذارای ایرانی هم رغبتی به سرمایه‌گذاری در کشورشان ندارند چه برسه به کشورهای خارجی.»

«بزرگترین مشکل آمریکایی‌ها با ایران برنامه هسته‌ای و یا موشکی نیست بلکه مسائل اقتصادی است و بزرگ‌ترین دلیلی که از برجام خارج شدند هم همین بود دیدند شرکت‌های اروپایی و چینی به ایران سرازیر شدند و سر اونها بی‌کلاه ماند زدن بازی رو خراب کردن»

« تاریخ نشان داده به آمریکایی‌ها نمی‌شه اعتماد کرد. وقتی مقدمات سرنگونی بهترین دوستان و متحدانش را فراهم می‌کند آیا جمهوری اسلامی می‌تونه به این کشور اعتماد کنه!»

«اشتباه بزرگی می‌کنیم که اجازه نمی‌دیم آمریکایی‌ها در تجارت ایران شریک باشند اگر فقط ۱۵درصد از شرکت‌های ایرانی‌رو با کمک و همکاری آمریکایی‌ها پیش ببریم این همکاری مشترک باعث می‌شه تحریم‌ها کمرنگ‌تر شود.»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    روسیه؟روسیه که خودش وابسته به تکنولوژی اروپائه و به جز تسلیحات چیزی برای ارائه به ما نداره.حتی توی یکسری مسائل ما از روسا بهتریم.