کد مطلب: ۷۱۹۵۳۴

راهنمای سفری ارزان به دبی

راهنمای سفری ارزان به دبی

برای اینکه بتوانید یک سفری ارزان تر داشته باشید یکسری نکات است که می‌توانید با رعایت آن هزینه‌های سفر خود را مدیریت کرده. برای راهنمای سفری ارزان به دبی قبل از آن باید با یکسری از هزینه‌هایی که پیش روی خود آشنا شوید.

دبی یکی از شهرهای لوکس و گران قیمت دنیا است. به همین دلیل سفر به این شهر هزینه بالایی برای شما به همراه خواهد داشت. اما برای اینکه بتوانید یک سفری ارزان تر داشته باشید یکسری نکات است که می توانید با رعایت آن هزینه های سفر خود را مدیریت کرده. برای راهنمای سفری ارزان به دبی قبل از آن باید با یکسری از هزینه هایی که پیش روی خود آشنا شوید.

هزینه سفر به دبی

هزینه سفر به دبی بستگی به نوع سفر شما دارد. یکی از ویژگی های برتر دبی این است که شما می توانید با هر بودجه ای که دارید به این شهر سفر کنید. در واقع شما می توانید سه نوع سفر لوکس ، متوسط و اقتصادی داشته باشید. اما چگونه و چطور می توان؟
در سفر به دبی هزینه هایی که پیش روی شما است شامل :
• هزینه ویزای دبی
• هزینه حمل و نقل
• هزینه تور و یا بلیط رفت و برگشت به دبی
• هزینه اقامت
• هزینه خورد و خوارک
• هزینه خرید
• هزینه تفریحات و دیدنی های دبی

در این بخش با نکاتی که گفته می شود می توانید سفری ارزان تری داشته باشید. در صورتی که می خواهید سفری لوکس داشته باشید هزینه سفر برای شما بالای ۱۰۰ میلیون تومان خواهد بود. اما اگر بخواهید یک سفری اقتصادی داشته باشید این مبلغ به عدد ۱۵ میلیون می رسد.
برای اینکه بدانید هزینه سفر به دبی سال ۱۴۰۱ چقدر است باید هزینه های که در این سفر پیش رو دارید محاسبه کنید.

8 12

هزینه ویزای دبی

هزینه ویزای دبی به نوع ویزای صادر شده بستگی دارد.ویزای توریستی ۱۰ روزه همراه با بیمه تقریبا ۲۹۰ درهم برای شما هزینه دارد. هرچه تعداد روز بیشتر باشد قیمت ویزا نیز افزایش خواهد داشت.

هزینه حمل و نقل

می دانید که در دبی به دلیل قیمت بالای سوخت هزینه حمل و نقل نیز قابل توجه است. قیمت تاکسی در دبی بستگی به کیلومتری که شما طی می کنید دارد. در کنار هزینه مسیر تاکسی ها یک ورودی نیز از شما دریافت می کند. اگر می خواهید که هزینه کمتری برای حمل و نقل بدهید بهتر است از حمل و نقل عمومی دبی مثل اتوبوس و مترو استفاده کتند. اجاره خودرو نیز یکی از پرکاربردترین روش برای جابه جایی در دبی است. البته هزینه اجاره خودرو از وسایل حمل و نقل عمومی کمتر است اما برای شما داحت تر خواهد بود.

هزینه تور و یا بلیط رفت و برگشت

برای سفر به دبی دو راه وجود دارد. با به صورت شخصی سفر می کنید یا با تور. ارزان ترین تور دبی برای هر نفر تقریبا ۱۰ میلیون تومان است.شما می توانید برای ارزان تر شدن هزینه تور خود در ماهانه گرم و تابستان به دبی سفر کنید. چرا که در این فصول به دلیل گرمای هوای دبی گردشگران کمتری به این شهر سفر کرده و تورهای آن نیز ارزان تر است . البته تور های لحظه آخری نیز می توانید گزینه مناسبی برای کاهش هزینه تور شما باشد.

به این نکته توجه کنید که سفر با تور برای شما هزینه کمتری خواهد داشت. چرا که شما دیگر نیاز به دریافت ویزا ندارید تمامی مراحل اخذ ویزا برعهده آژآنس گردشگری است. بسیاری از هزینه ها نظیر رفتن به فرودگاه؛ گشت داخل شهر ، صبحانه و ناهار بر عهده تور است.

هزینه اقامت در دبی

9 13

اگر می خواهید بدون تور به دبی سفر کنید یکی از هزینه های سفر شما ، هزینه محل اقامت است. برای کاهش هزینه می توانید در هتل های ارزان اقامت کنید
یکی از پرهزینه ترین بخش سفر شما هتل است. برای اینکه بیشتر هتل های دبی در مرکز این شهر قرار دارد و به همین دلیل هزینه بالایی را برای اقامت یک شب از شما دریافت می کند. پس پیدا کردن یک هتل ارزان اولین قدم شما خواهد بود. هتل های ارزان دبی معمولا خارج از این شهر قرار دارند. ارزان بودن این هتل ها به معنی کثیف بودن و یا کیفیت بد خدمات رسانی نیس. تمامی هتل های موجود در دبی تمیز و با امکانات است.
بعضی هتل‌های ۲ یا ۳ ستاره در این شهر امکاناتی در حد هتل‌های ۴ ستاره ارائه می‌کنند. این هتل ها بیشتر در مناطق جمیرا قرار دارند.

هزینه خورد و خوراک

برای کاهش هزینه های خود در رستوران های محلی غذا بخورید. اگر در رستوران‌های محلی شام بخورید، هزینه‌های سفر خود را تا حد زیادی کاهش می‌دهید. در دبی دو نوع رستوران وجود دارد. رستوران های لوکس و گران قیمت و رستوران های محلی و ارزان قیمت که بیشتر در کوچه های دبی قرار دارند.

هزینه خرید

بخش مهم در هر سفری خرید است . به خصوص در شهری مثل دبی که مقصد بسیاری از برندها مهم و معروف دنیا است. اما خرید در این شهر هزینه بالایی برای شما در بردارد. برای کاهش هزینه های خود و اقتصادی سفر کردن می توانید از بازارهای محلی دبی خرید کنید. البته برخی از این بازارهای محلی می توانید محصولات برند را نیز پیدا کنید.

هزینه تفریحات

یکی از راههایی که می توانید هزینه سفر شما را پایین بیاورد رفتن به مناطق گردشگری رایگان است. برج خلیفه یکی از این مناطق است. از دیگر جاذبه‌های دیدنی رایگان دبی می‌توان به سواحل این شهر اشاره کرد. ورود به بیشتر سواحل دبی رایگان هستند و با رفتن به آن‌ها می‌توانید در کنار مردم قدم بزنید، آفتاب بگیرید و دریای آبی را بدون هیچ هزینه‌ای مشاهده کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.