کد مطلب: ۳۶۹۷۱۶

راهنمای سفر به کشور ترکیه با تورهای مسافرتی دلارام سیر

راهنمای سفر به کشور ترکیه با تورهای مسافرتی دلارام سیر

یکی از بزرگترین و توریستی ترین شهرهای ترکیه که شما می‌توانید برای مقصد گردشگری‌تان آن را انتخاب کنید استانبول است.

به گزارش تجارت‌نیو ز، در استانبول علاوه بر اینکه مکان های دیدنی و بکر زیادی وجود دارد بلکه جشنواره‌های متعددی نیز در آن دیده می‌شود و اگر عاشق خریدکردن هستید به شما پیشنهاد می کنیم از مرکز خریدهای شهر استانبول دیدن کنید.

این نکته را به خاطر داشته باشید که آب و هوای متعادل و مناسبی که در بیشتر شهرهای ترکیه وجود دارد سبب می شود که در بیشتر ماه‌های سال پذیرای گردشگران زیادی باشد. در بین تورهای گردشگری ترکیه تور آنتالیا ترکیه و تور استانبول ترکیه یکی از بهترین تورهای مسافرتی است.

سفر به استانبول

برای سفر با تور استانبول ترکیه بهتر است فصلهای گرم تابستان را انتخاب کنید و بهترین زمان ماه‌های می و سپتامبر می باشد و در این زمان شما شرجی را تجربه نخواهید کرد البته در هر فصلی می‌توان به استانبول سفر کرد ولی بهترین موقعیت آب و هوای در زمان های ذکر شده خواهد بود.

مسافران در استانبول می‌توانند از مسجد رستم پاشا دیدن کنند که در سال 1516 به دست معمار عثمانی سنان ساخته شده است و کاشی های نفیس و زیبای شهر IZNIK هر قسمت این مسجد را پوشانده اند و مانند یک جعبه در بازار ادویه به زیبایی تمام می درخشد.

بازار بزرگ استانبول نیز از دیگر دیدنیها می باشد و پیشنهاد می شود خانم های عزیز که عاشق خرید و بازدید هستند به این بازار بزرگ نیز سری بزنند. در این بازار بیشتر از سه هزار دهنه مغازه وجود دارد که به واسطه سلطان محمد فاتح در سال 1461 تاسیس گردیده است. در بین این مغازه بیشتر 50 مورد به طلا و جواهرات، لعاب کاشی، چرم، سفال اختصاص داشته است که بازدید کردن از آنها قطعا شما را مشتاق به خرید خواهد کرد.

کلیسای چورا از جمله کلیساهای باقی مانده است که جز بهترین های بیزانس به شمار می رود و حفاظت خوبی از نقاشی های دیواری و موزائیک های آن انجام گردیده است.

اگر به استانبول سفر کردید توصیه می شود که حتما قهوه ترک را در استانبول امتحان نمایند. البته علاوه بر قهوه، چای ترکی و باقلوای استانبولی نیز طرفداران زیادی داشته است.

دلارام سیر

افرادی که تصمیم به سفر به ترکیه را دارند باید پیش از سفر اطلاعات مختلفی مثل انتخاب هتل، رستوران های خوب، هزینه ها و… به دست بیاورند تا بتوانند سفری بی نظیر را تجربه کنند اما اگر می‌خواهید یک مجموعه توریستی فوق العاده را انتخاب کنید تا از بهترین تورها استفاده کنید و نگرانی‌های در این خصوص نداشته باشید ، دلارام سیر آماده است تا بهترین خدمات را به مسافران عزیز ارائه بدهد.

برای تماس با مجموعه توریستی دلارام سیر و اطلاع از هزینه ها با شماره 88347565- 021 تماس بگیرید.

اگر برنامه ویژه ای برای تور ترکیه تابستان 98 دارید به این صفحه دی تور مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.