کد مطلب: ۶۵۶۸۸۵

خودروسازان تاخیر در اجرای قانون جوانی جمعیت را در کردند

خودروسازان تاخیر در اجرای قانون جوانی جمعیت را در کردند

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: هر مادری که از تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ براساس قانون ثبت احوال مشمول این طرح شده خودروی خود را انتخاب و دریافت کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با رد تاخیر اختصاص خودرو به مادران در طرح جوانی جمعیت، گفت: هر مادری که از تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ براساس قانون ثبت احوال مشمول این طرح شده خودروی خود را انتخاب و دریافت کرده است.

صداوسیما نوشت، بابک رحمانی در برنامه میز اقتصاد با بیان اینکه در سال گذشته دو طرح فروش با ظرفیت ۱۰ هزار و ۹ هزار و ۷۵۰ دستگاه خودرو داشته ایم؛ افزود: حدود ۴ هزار خودرو از این دو طرح تا الان فاکتور و تحویل شده است.

سخنگوی ایران خودرو افزود: علاوه بر دو طرح فروش سال گذشته، ۵ طرح دیگر در سال ۱۴۰۱ داریم که جمعا ۶۴ هزار دستگاه ظرفیت بوده و تا الان حدود ۳۷ هزار نفر واریز وجه انجام داده اند و در مرحله تحویل خودرو هستند و ثبت نام جدیدی هم در سامانه متمرکز در حال انجام است.

حسین کاظمی معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا هم در ادامه برنامه میز اقتصاد گفت: پس از ابلاغ مصوبه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی؛ در گروه صنعتی سایپا از سال گذشته تا کنون ۸ طرح فروش را برای جوانی جمعیت اجرا کرده ایم.

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا اضافه کرد: ۳۵۰۰ نفر در طرح‌های سایپا ثبت نام کرده اند و برای طرح جدید فروش در سامانه یکپارچه، ظرفیت قابل توجه‌ای برای متقاضیان براساس برنامه تولید و پیش بینی فروش ۳۵ هزار دستگاه در نظر گرفته ایم.

وی با اشاره به عبور مستقیم ۸۵ درصدی محصولات سایپا گفت: با تولید روزانه ۱۸۰۰ دستگاه هیچ محدودیتی برای ثبت نام از متقاضیان در طرح جوانی جمعیت نداریم.

در حالی سخنگوی ایران خودرو و و معاون بازاریابی و فروش سایپا در برنامه امروز میز اقتصاد، به تاخیر در اجرای قانون جوانی جمعیت و اختصاص خودرو به مادران دارای دو فرزند و بیشتر بلافاصله بعد از ابلاغ رئیس جمهور اشاره‌ای نکردند که دو روز قبل، آقای منوچهر منطقی معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت تاخیر در اجرای این قانون را پذیرفته و برای آن برنامه‌های جبرانی در فروش و عرضه‌های آتی ارائه کرده بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • کوروش

    ولی مشکل جوانی جمعیت با این حرکت خودرو ساز های سایپا و ایران خودرو حل شد مخصوصا این که هر سال 24 تا 25 هزار نفری از جوانان و ملت این کشور بطور مستقیم قربانی کیفیت خودرو ها می شوند و بعید است که 30 درصد از این قربانی هر ساله را خودرو به مادران داده باشند و ظاهرا مشکل جوانی جمعیت با فروش خودرو به قیمت روز به مادران فرزند آور در حال حل شدند است ضمن تبریک و تهنیت به چنین تصمیم شجاعانه و مسئولانه و مقتدرانه و خدا پسندانه عوضش خداوند به شما جزای خیر بدهد که به نرخ روز با ملت حساب می کنید تا بلکه از قبال این سناریوی واگذاری تعدادی هم اطرافیان و خودی ها بهره ای ببرند از قدیم گفتن ثواب جای دوری نمیره

  • ناشناس

    در حالی که تیراژ تولید خودرو افزایش پیدا نکرده شما سهم عرضه خودرو به مشتریان واقعی رو نصف سال قبل کردین!

  • محمد

    چجوری میتونن ثابت کنن که در طرح مادران به همه واجدین شرایط خودرو تحویل دادن 3 بار در این طرح ثبت نام انجام دادم خبری نشد فقط دروغ میگن کاش میدونستم چطوری میتونم راحت دروغ بگن

    • علی

      بچه منم متولد بیست و یکم آبان ولی هنوز اسممون در نیومده حالا هم که تاریخش تغییر کرده این اوج بی عدالتی

  • ناشناس

    با سلام
    چرا برا طرح حمایت از خانواده تاریخ تولد فرزند که قبلا از ۱۹ آبان اعلام شده بود به ۲۴ آبان تغییر کرده بچه من متولد ۲۰ آبان هست چرا تاریخشو عوض کردین تاریخ تصویب طرح که ۱۹ آبان بوده و برا قرعه کشی های قبلی هم همین تاریخ بود

    • ناشناس

      سلام دقیقا بچه منم 20 آبان بود ولی متاسفانه هیچی صدای ما مادران معصوم رو نمیشنوه.مگه چند تا فرزند توی این ۵ یا ۶ روز متولد شدن که حق اونا نباشه تازشم مگه با قرعه نیس.؟ اگه شانسی هم داشته باشیم.

    • سلی

      سلام دقیقا بچه منم 20 آبان بود ولی متاسفانه هیچی صدای ما مادران معصوم رو نمیشنوه.مگه چند تا فرزند توی این ۵ یا ۶ روز متولد شدن که حق اونا نباشه تازشم مگه با قرعه نیس.؟ اگه شانسی هم داشته باشیم.

  • زهرا

    منم ثبت نام کردم ندادند

  • ناشناس

    مگه مردم مسخره شما هستن همش کلاه سرشون میزارین چرا ثبت نام ایران خودرو یک ماه انجام نشده

  • علی

    بچه من متولد بیست و یکم آبان ولی هنوز ماشین دریافت نکردیم حالا هم که تاریخش تغییر کرده این اوج بی عدالتی

  • محمد

    من هم تاریخ تولد فرزندم ٢0 /8/ 1400هست ولی از چندین بار ثبت نام کردم هنوز اسم درنیامده وحالا چطور امدن تاریخ از 19 به 24 تعغیر دادن