کد مطلب: ۷۱۹۶۲۳

رقم واقعی فیش حج تمتع چقدر است؟

رقم واقعی فیش حج تمتع چقدر است؟

در حالی که فروشندگان فیش‌های حج تمتع مبلغ فروش این فیش‌ها برای اعزام در سال آینده را ۸۳ میلیون تومان عنوان می‌کنند برخی رسانه خبر از افزایش قیمت این فیش‌ها تا مروز ۲۰۰ میلیون تومان می‌دهند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بررسی ها نشان می‌دهد که سقف فروش فیش‌های حج تمتع به مرز ۸۳ میلیون تومان رسیده است.

به نقل از ایرنا، در حالی که فروشندگان فیش‌های حج تمتع مبلغ فروش این فیش‌ها برای اعزام در سال آینده را ۸۳ میلیون تومان عنوان می‌کنند برخی رسانه خبر از افزایش قیمت این فیش‌ها تا مروز ۲۰۰ میلیون تومان می‌دهند.

بررسی‌ها از بازار فروش فیش‌های حج تمتع ۱۴۰۲ نشان می‌دهد سقف فروش فیش‌ها نهایتا ۸۳ میلیون تومان است. یکی از فروشندگان فیش حج تمتع نیز در این باره به خبرنگار ایرنا، گفت که حاضرم بابت اعزام قطعی در سال آینده ضمانت نامه کتبی به خریدار ارائه کنیم زیرا فیش‌های مربوطه متعلق به سال ۱۳۸۵ بوده و هیچ مشکلی برای اعزام در سال آینده ندارد.

برهمین اساس فیش حج تمتع که در سال‌های قبل از شیوع کرونا که منجر به بسته شدن حج برای عموم مسلمان جهان طی دو سال گذشته شد نرخ خرید و فروش فیش حج از حدود ۳۲ میلیون تومان تا قبل از اعزام به حج تمتع ۱۴۰۱ به حدود ۶۰ میلیون تومان افزایش یافت در حالی که این رقم با توجه به برخی نوسانات اقتصادی برای اعزام در سال آینده به حدود ۸۳ میلیون تومان نیز افزایش یافته است.

به گفته فروشندگان فیش های حج تمتع از این رقم مبلغ یک میلیون تومان بایت جابجایی نام از خریدار به فروشنده هزینه خواهد شد و معامله طرفین به صورت توافقعی انجام گرفته و تنها مبلغ کمی به فعالان این عرصه تعلق خواهد گرفت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.