کد مطلب: ۶۷۹۹۳۵

رمز ارز جسمی کوین (JASMY) در صرافی بیت میت لیست شد

رمز ارز جسمی کوین (JASMY) در صرافی بیت میت لیست شد

از سال ۲۰۰۹ و معرفی بیت کوین تا به امروز بیش از ۲۰,۰۰۰ ارز دیجیتال ساخته شده است که هر یک مربوط به پروژه ای مشخص و دارای اهدافی از پیش تعیین شده هستند. هر ارز زیر مجموعه دسته مشخصی از انواع ۱۳گانه ارزهای دیجیتال است.

از سال ۲۰۰۹ و معرفی بیت کوین تا به امروز بیش از ۲۰,۰۰۰ ارز دیجیتال ساخته شده است که هر یک مربوط به پروژه ای مشخص و دارای اهدافی از پیش تعیین شده هستند. هر ارز زیر مجموعه دسته مشخصی از انواع ۱۳گانه ارزهای دیجیتال است.

دسته خدمات آنلاین یا Web 3.0 یکی از دسته هایی است که طی چند سال گذشته رشد چشمگیری داشته و همواره بر تعداد ارزهای آن افزوده شده است. یکی از ارزهای حوزه وب ۳ که توانسته طی مدتی کوتاه، ارزش بازار بالایی را به دست آورد، ارز جسمی کوین با علامت اختصاری JASMY است.

در ادامه جسمی کوین را معرفی کرده، به کاربردها و نحوه خرید آن در صرافی بیت میت اشاره می‌کنیم.

ارز جسمی کوین (JASMY) چیست

در ادامه مسیر توسعه Web3، ارز دیجیتال جسمی کوین با نماد معاملاتی JASMY بعنوان توکن بومی شرکت Jasmy Corporation بر بستر بلاک چین اتریوم و با استاندارد ERC-20 ساخته شده است.

این شرکت ژاپنی که توسعه دهنده پلتفرم های اینترنت اشیا (IoT) می‌باشد، هدف اصلی ساخت ارز JasmyCoin را دموکراسی اطلاعات عنوان کرده است؛ بدین معنی که کاربران و شرکت هایی که به اطلاعات شخصی افراد نیاز دارند با استفاده از پلتفرم جسمی، داده های کاربران را در ازای پرداخت توکن های JasmyCoin خریداری می‌کنند.

کاربردهای JASMY

پروژه جسمی امیدوار است با ارائه ایده هایی نوآورانه و کاربردی، نیاز کسب و کارها به اطلاعات افراد را تا حد زیادی تأمین کرده و ارزش توکن JASMY را افزایش دهد.
از جمله کاربردهای ارز جسمی کوین عبارتند از:
- استفاده بعنوان پاداش کاربرانی که اطلاعات شخصی خود را در اختیار شرکت های تأمین داده قرار می‌دهند.
- ارتقای ارزش داده ها از طریق افزایش میزان عرضه و تقاضای آن ها
- استفاده بعنوان روش پرداخت بین کسب و کارها و شرکت های تأمین داده
- فراهم کردن امکان مدیریت اطلاعات شخصی توسط مالک اصلی آن

نحوه خرید جسمی کوین در صرافی بیت میت

برای خرید ارز JASMY از صرافی بیت میت مراحل مشخص شده در عکس های زیر را دنبال کنید.

۱- وارد حساب کاربری خود شوید. اگر حساب کاربری ندارید، می توانید در سایت ثبت نام کرده و سپس روی "مشاهده همه ارزها" کلیک کرده و وارد صفحه قیمت ارزهای دیجیتال شوید. مشابه تصویر زیر:

07

۲- پس از وارد کردن نام ارز JASMY، روی دکمه "خرید/فروش" کلیک کنید تا وارد صفحه معامله ارز جسمی کوین شوید. مشابه تصویر زیر:

08 1

۳- پس از ورود به صفحه خرید/فروش جسمی کوین، مبلغ ریالی مورد نظر برای خرید را وارد کرده و روی دکمه ادامه کلیک کنید. در ادامه پیش فاکتور خرید به شما نمایش داده می شود که پس از بررسی و کلیک روی دکمه ادامه، به درگاه بانکی منتقل خواهید شد. مشابه تصویر زیر.

09 2

بررسی قیمت و خرید ارز دیجیتال

نوسانات بازار کریپتوکارنسی ضرورت زیر نظر گرفتن قیمت ارزهای دیجیتال در لحظه را بیش از پیش آشکار می‌کند چرا که این قیمت ها برای مدیریت سرمایه و یافتن زمان مناسب ورود به بازار از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

برای خرید ارز دیجیتال می‌توانید از طریق صرافی های متمرکز و غیر متمرکز ایرانی و خارجی اقدام نمایید. از جمله شناخته شده ترین صرافی های متمرکز خارجی می‌توان به بایننس و کوکوین و غیر متمرکز نیز به پنکیک سواپ و یونی سواپ اشاره کرد.

صرافی های داخلی نیز معمولا از انواع بازار معاملاتی با امکان تعریف قیمت مشخص و OTC هستند. صرافی بیت میت از میان اکسچنج های ارز دیجیتال ایرانی با فراهم کردن امکان معامله بیش از ۱۲۰ رمز ارز، می‌تواند یکی از بهترین گزینه ها برای خرید انواع ارزهای دیجیتال شناخته شده مانند اتریوم، بیت کوین، جسمی کوین و دیگر ارزها باشد.

پیش از وارد کردن هرگونه سرمایه به بازار رمز ارزها، از سطح آگاهی و دانش خود درباره این مارکت اطمینان حاصل کنید و راجع به ریسک های سرمایه گذاری در بازار کریپتو مطالعه کنید.

صرافی بیت میت آخرین قیمت رمز ارزها را همراه با کارمزدهای منصفانه و خرید آسان در اختیار کاربران قرار می دهد. از طریق آدرس https://bitmit.co می توانید به سایت این اکسچنج دسترسی پیدا کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.