کد مطلب: ۴۸۵۵۵۱

وزیر امور اقتصادی و دارایی:

روند بازار سرمایه رو به رشد است

روند بازار سرمایه رو به رشد است

وزیر اقتصاد با بیان اینکه بازار سرمایه روند رو به رشدی را طی می‌کند، گفت: هنوز کمیته تخصصی برای عرصه دارا سوم به زمان‌بندی نهایی نرسیده است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه بازار سرمایه روند رو به رشدی را طی می‌کند، گفت: هنوز کمیته تخصصی برای عرصه دارا سوم به زمان‌بندی نهایی نرسیده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، فرهاد دژپسند امروز در حاشیه جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در مورد تصمیمات این جلسه اظهار داشت: مباحثی در مورد توسعه صادرات و بازگشت ارز ناشی از صادرات به چرخه اقتصادی کشور در جلسه امروز مطرح شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: صادرکنندگان امروز به عنوان فعالان اصلی اقتصاد کشور در عرصه تجارت خارجی نقش مهمی دارند که با توجه به تحریم‌های صورت گرفته با کمک این افراد می‌توانیم مسائل کشور را سازماندهی کنیم به گونه‌ای که صادرات غیرنفتی در نیمه دوم سال روند جهشی پیدا کند و همچنین برگشت ارز نیز با سهولت انجام شود.

وی ادامه داد: هفته آینده کمیته سیاست‌گذاری ارزی برای بررسی پیشنهادات مطرح شده از سوی بخش خصوصی جلسه فوق‌العاده‌ای را تشکیل خواهد داد.

دژپسند در مورد زمان ارائه دارا سوم گفت: من تاریخی اعلام نمی‌کنم و نمی‌توانم الان بگویم که چه زمانی دارا سوم عرضه می‌شود.

وی افزود: کمیته تخصصی هنوز به جمع‌بندی نرسیده و در صورتی که بررسی‌ها تکمیل شود زمان‌بندی نهایی اعلام خواهد شد.

وضعیت بازار سرمایه رو به رشد است

وزیر امور اقتصادی و دارایی در مورد نوسانات اخیر بازار سرمایه گفت: نوساناتی که طی دو سه روز اخیر در بازار سرمایه شاهد بودیم را نمی‌توانم به عنوان کف جدید اعلام کنم. چرا که همواره نواسانات متناسب با شرایط اتفاق می‌افتد.

دژپسند تصریح کرد: دیدگاه تحلیلگران این است که وضعیت بازارسرمایه رو به رشد خواهد بود.

لایحه اصلاح مالیات‌های مستقیم در دولت

وزیر امور اقتصادی و دارایی در مورد آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون مالیات مستقیم تصریح کرد: این لایحه در دستورجلسات دولت است که در جلسه اول نیز در دولت بررسی شد وهمچنان در دستور کار برای بررسی قرار دارد.

دژپسند در مورد کارت‌های بازرگانی نیز گفت: تصمیم‌گیری در مورد این کارت‌ها باید با همکاری وزارت صمت و اتاق بازرگانی انجام شود. اما به طور کلی کارت بازرگانی یک‌بار مصرف باید جمع شود.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    کسی اینطوری وحشتناک و دیوانه وار فروش نمیزنه اموالش رو که همش سهام عدالت و کار دولته

  • ناشناس

    این عرضه چند روزه کار مردم نیست

  • ناشناس

    جون من راست میگی ؟ بورس رو به رشده؟

  • ناشناس

    برای کی رو به رشده ؟ شما یا مردم؟

  • ناشناس

    بورس روبه رشته …اماااااا‌..مانمیتونیم ببینیم‌.فقط این کارشناسا ومسعولین بلدن ببینن‌…وقتی میگن توروشته حتمی هست‌..آخه اینا که درووووووغ نمیگن‌..

  • ناشناس

    کدام سرمایه .بورس که نابود شد .شاید منظورش رشد دلار ،سکه ،ماشین ،دیگر کالاهاست

  • ناشناس

    خخخخخخ
    کدام بورس رو میگی رو به رشد هستش البته فکر کنم تازه از خواب بیدار شدی مثل حسنک
    برو خجالت بکش مردک بالغ بر بیست میلیون رو بدبخت کردن .سهام عدالت نا به عدالت رو هم که بز خری کردین پولش ر و هم هنوز ندادین بعد چهار ماه

  • محمد

    سلام درست میگن بورس کاملا رو به رشده ولی به چشم حلال زاده ها نمیاد و رشدشو درک نمیکنند.

  • ناشناس

    نوسانات چند ماه اخیر نه روز انگار اصلا خبرندارند چی میگذره هر چند شکم پر از شکم خالی خبر نداره آدم پول دار از فقیر

  • ناشناس

    دست از سر کچل بورس بردار