کد مطلب: ۵۵۳۸۳۱

رکود انتخاباتی در بازار خودرو

رکود انتخاباتی در بازار خودرو

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری، بازار خرید و فروش خودرو متوقف شده و همه به نوعی منتظر انتخاب رئیس‌جمهور آینده هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار خرید و فروش خودرو در روزهای پایانی هفته اخیر همچنان شاهد توقف معاملات است.

البته در روزهای گذشته کاهش عرضه برخی از محصولات توسط شرکت‌های خودروساز عاملی شد تا قیمت تعدادی از خودروها رشد دو تا سه میلیون تومانی را تجربه کنند اما روی هم رفته انتخابات ریاست‌جمهوری عاملی شده تا هم خریدار و هم فروشنده دست از معاملات بکشند و منتظر تعیین و تکلیف ریاست‌جمهوری کشور باشند.

عده‌ای نگران افزایش قیمت‎‌ها و برخی دیگر خوش‌بین به ثبات قیمت‌ها در بازار خودرو هستند اما روی هم رفته توقف معاملات عاملی شده تا بازار خودرو در رکود مطلق به سر ببرد.

هم اکنون در بازار خودرو، سمند ال ایکس ۱۹۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۶تیپ دو با قیمت ۲۰۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۶تیپ پنج ۲۵۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ صندوقدار ۲۴۶ میلیون تومان به فروش می رسد.

علاوه براین تیبادو صندوقدار ۱۲۹ میلیون تومان، کوئیک آر ۱۵۸ میلیون تومان، ساینا ۱۴۶ میلیون تومان و تیبادو ۱۳۶ میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرد.

منبع: تسنیم

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودروی تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • آریو برزن

    کیلویی چند؟؟؟ نه ایمنی نه تکنولوژی نه کیفیت اصلا هیچی.نه زیبایی و نوآوری فقط بلد هستند از ملت بی نوای ظلم دیده پول مفت بگیرند اقا ما پول مفت نداریم بدیم به خودرو ساز بی وجدان.پس کجاست تعزیرات مجلس سازمان استاندارد ؟؟؟؟اقایون عزیز به وظایف خودتان عمل کنید این حق و ناس است میفهمی!!!
    مشخصات خودرو ایرانی:کیفیت پایین استهلاک و مصرف بالا قیمت گران و ناعادلانه.
    قدیمی و از مد افتاده،تولید خودروی از رده خارج خودرو ساز درجه 3و4 جهانی مانند پژو رنو.
    عدم زیبایی و ایمنی . عدم رعایت استاندارد های 85 گانه خودرو سازمان ملی استاندارد ایران.
    (سوداگری و سودجویی و احتکار خودرو ساز،انحصار گرایی غیر قانونی خودروساز)