کد مطلب: ۷۸۹۰۳۷

زلزله شدید خوی را لرزاند/ جدیدترین فیلم از زلزله

زلزله شدید خوی را لرزاند/ جدیدترین فیلم از زلزله

زلزله 5.1 ریشتری امروز 25 اسفند 1401 شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی را به لرزه درآورد. تیم‌های ارزیاب به منطقه اعزام شده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، زلزله 5.1 ریشتری بار دیگر شهرستان خوی را لرزاند. این زلزله در عمق 16 کیلومتری زمین اتفاق افتاده است.

امروز 25 اسفند 1401 زلزله شدید شهر خوی در آذربایجان غربی را لرزاند. این زمین لرزه در ارومیه، تبریز و سلماس احساس شده است.

صادق محمودی، سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر در این‌باره گفت: در ساعت ۱۵:۱۷ امروز زلزله‌ای به بزرگی پنج ریشتری در عمق ۱۶ کیلومتری زمین، خوی در آذربایجان غربی را لرزاند.

وی با بیان اینکه در پی این زلزله امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به همراه تجهیزات و امکانات این سازمان به حالت آماده‌باش درآمده است، گفت: در حال حاضر 15 تیم ارزیاب جمعیت هلال احمر به مناطق متاثر از زلزله اعزام شده‌اند.

سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر با اشاره به عمق این زمین‌لرزه گفت: با توجه به عمق بالای زلزله به نظر نمی‌رسد که خسارتی درپی آن رخ داده باشد، با این وجود تیم‌های ارزیاب به محل اعزام شده و آماده‌باش نیز به امدادگران داده شده است.

کاظمی، فرماندار خوی درباره زلزله امروز خوی گفت: پس از بررسی تیم‌های ارزیاب نتیجه نهایی را به اطلاع مردم خواهیم رساند و خوشبختانه هنوز تلفات جانی و یا مصدوم و تخریب واحدهای مسکونی گزارش نشده است.

زلزله خوی تلفات جانی نداشت

زلزله 5.1 ریشتری خوی در شهر دیزج دیز خوی سه مصدوم برجای گذاشت و بر اساس اعلام شهروندان در دیزج دیز یک خانه به طور کامل تخریب شده است.

20 مصدوم در زلزله امروز خوی

بر اساس اعلام فرماندار ویژه شهرستان خوی، زلزله امروز 20 مصدوم داشت.

کاظمی اعلام کرد: تعداد 20 نفر از شهروندان در حین فرار و وحشت از زلزله دچار آسیب جزئی شده بودند که این تعداد مصدومان به صورت سرپایی مداوا و هیچگونه بستری نداشتیم.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علی دایی !

    تیم‌های ارزیاب ، دقیقاً به کدام محل اعزام شده اند!؟
    شما اینقدر دقیق هستید که محل دقیق زلزله رو تشخیص میدید ؟
    پس احتمالاً خیلی چیزهای دیگه رو هم میتونید تشخیص بدید …

  • امین

    این زلزله نبود پس لرزه زلزله قبلی بود که۶ ریشتر بود هیج جای نگرانی نیست