کد مطلب: ۳۷۴۴۹۰

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان خبر داد:

صدور کیفرخواست پرونده کیشکور خودرو تا پایان اردیبهشت

صدور کیفرخواست پرونده کیشکور خودرو تا پایان اردیبهشت

موحدی راد گفت: تحقیقات پرونده کیشکور خودرو تقریبا تکمیل شده و تا پایان اردیبهشت ماه کیفرخواست برای تمام متهمان صادر می‌شود و پرونده به دادگاه ارجاع خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیو ز، موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده کیشکور خودرو بیان کرد: از نظر ارزش ریالی مالی که در استان سیستان و بلوچستان برده شده بود، ارزش آن بالاتر از ارزش مالی است که در استان گلستان برده شده بود، اما از نظر تعداد شکات، شکاتی که در استان گلستان بودند تعدادشان دو سه برابر شکات استان سیستان و بلوچستان است و تشخیص دیوان عالی کشور بر این شد که پرونده در دادسرای گرگان رسیدگی شود و پرونده به دادسرای گرگان ارجاع شد.

وی ادامه داد: در آخرین تماسی که با رئیس کل دادگستری استان گلستان داشتیم، بیان شد که تحقیقات پرونده تقریبا انجام و تکمیل شده و تا پایان اردیبهشت ماه کیفرخواست برای تمام متهمان صادر می‌شود و پرونده به دادگاه ارجاع خواهد شد.

موحدی راد افزود: ظاهرا در ماه‌های گذشته افرادی آمده بودند تا برای دو نفر از متهمان این پرونده که مربوط به استان گلستان بودند وثیقه بگذارند که با تیزبینی و ذکاوت بازپرس متوجه شدند که اسناد جعلی است و شش نفر دیگر بابت این اسناد جعلی بازداشت شدند که پرونده آن‌ها نیز در حال رسیدگی است.

وی با اشاره به ارزش ریالی مالباختگان مربوط به استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در بررسی‌های انجام شده در استان سیستان و بلوچستان میزان ارزش ریالی مالباختگان بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

منبع: میزان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.