کد مطلب: ۴۳۷۹۹۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

عرضه اولیه آریا در امسال لغو شد / سهامداران اوایل سال بعد منتظر باشند

عرضه اولیه آریا در امسال لغو شد / سهامداران اوایل سال بعد منتظر باشند

در حالی که پیش از این گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر ثبت سفارش عرضه اولیه آریا در چهارشنبه 28 اسفند ماه مطرح شده بود اما رسما اعلام شد که عرضه اولیه این نماد در امسال نخواهد بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پیش از این اعلام شده بود، آخرین عرضه اولیه سال ۹۸ نماد آریا خواهد بود که زمان احتمالی آن چهارشنبه هفته جاری اعلام شده است.

با این حال دقایقی پیش رسما اعلام شد که عرضه اولیه این نماد در امسال نخواهد بود.

مبینا بنی‌اسدی، مدیر ارتباطات فرابورس ایران اعلام کرده است: پتروشیمی آریا ساسول آخرین شرکتی بود که قرار بود تا آخر سال فرابورسی شود اما مدیران فرابورس ایران تصمیم گرفتند برای حفظ سلامتی مردم و پرسنل فعال در بازار سرمایه فعلا این عرضه به اوایل سال 99 موکول شود.

بنی‌اسدی در پاسخ به این سوال که آیا امکان انجام عرضه اولیه در روزهای کاری نوروز 99 وجود دارد؟ به بورس 24 گفت: در این رابطه فعلا تصمیم‌گیری نشده و متعاقبا اطلاع‌رسانی دقیق‌تری در این خصوص خواهیم داشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مرتضی خنیا

    من کالا بیکارم ازدواجم کردم حال به من میرسه یا نه این و نمیدونم

    • ناشناس

      مشتی، شما باید اول تو بورس ثبت نام کنید و بعد عرضه اولیه ها(مثل عرضه اولیه آریا) رو خریداری کنید و پس از کسب سود بفروشید.

    • ناشناس

      داداش مگه نذری میخوان بدن؟ که به تو برسه یا نه؟! برو کارگزاری بورس توی شهرتون ثبت نام کن.بپرس راهنماییت میکنن.

  • ناشناس

    بهتر که عرضه نشد…هر روز که عرضه اولیه میاد دو روز منفی میشه و بورس رو بهم میریزه الکی بابت یک سهام 100 -200هزار تومنی. حالا کرونا و مسائلشم هست که قوز بالاقوز

  • مهدی

    سلام تقریبا چقد نقدینگی میخواد؟

    • HSN

      نقدینگی از 200_300 هزار تومان، در ابتدا با خرید عرضه های اولیه که 150% سوددهی آنها تضمینی هست تا بگیر هزار درصد. و آشنا شدن با روند کار که الان برای معامله آزاد در بورس باید دوره ای مثل (مثلا قدیم میگفتن، 3 ماه رفتم هنرستان و دانشکده فنی تا مدرکی باشه برای شروع کارهای مکانیکی و…)
      الان هم بورس باید دوره ببینی تا اجازه شروع دادوستد بدن. من خودم 2 سال قبل از 100 هزار تومان شروع کردم، الان دهها هزار سهام شرکت گلوکوزان، با نماد غگل دارم که الان یکی از ده سهام برتر هست، 200 میلیون در این سهم الان سود کردم. سهامش 3 ماه قبل خریدم. مطالعه کنی، در 3 ماه این شرکت 220% سودآوری داشته.
      بازار سرمایه و بورس عالیه، با دانش وارد شوی سود عالی داره، بدون دانش و تجربه، کل دارایی ات رو از دست میدی. بورس دانش نداشته باشی، در کانال رسمی خود سهم که باید پشتیبان سهم باشه، چنان بازی هایی میخوری که میشی عین کف دست. اما با مطالعه، وتجربه و دانش نه. ماهی بوده من 30 میلیون ضرر دادم، ماه بعد همون سهام ضرر ده، سه بابر سودآوری داشته. باید تشخیص بدی اون موقع چکار کنی. موفق باشید انشالله

  • قلی

    برا آریا ساساول حداقل ۸۰۰ هزار تومان لازمه و شاید هم بیشتر