به گزارش تجارتنیوز، میلاد منشیپور افزود: طبق روال عادی، پذیرش اولیه تپسی در فرابورس انجام شده است و در حال انجام مراحل انتقال شرکت از سهامی خاص به سهامی عام هستیم.
به گفته مدیرعامل تپسی، این شرکت استارتاپی، بهعنوان نخستین استارتاپ ایران بازار سرمایه، درج نماد میشود.
منشیپور در پاسخ به این پرسش خبرنگار ما مبنی بر اینکه موانع حسابرسی استارتاپها در پذیرش بورس چگونه برطرف شد، تصریح کرد: مشکل اصلی تپسی (استارتاپها) برای ورود به بورس، دارایی نامشهود بود که باتوجه به یکسری دستورالعملهای جدید در کمیته فنی سازمان حسابرسی، این مانع از سر راه برداشته شد.
وی افزود: طبق یکی از استاندارد حسابرسی شماره 15 حسابداری سرمایهگذاریها، تپسی با مشکل داراییهای نامشهود مواجه بود که با همکاری کمیته فنی سازمان حسابرسی و در نامه دیگری، این داراییها ثبت میشود و این یک اتفاق مثبت برای استارتاپهاست.
منبع: بااقتصاد
خرید عرضه اولیه بالای 200 تومن ممنوع حتی شرکت اپل در ایران
طمع کردی خریدی ی سیخ بزن تو خودت بعد از دولت گلایه کن
توروخدامنواین ملت صبورگناه داریم آهمون یه روزدامن مقصران رومیگیره.کارگری کن عرضه اولیه بخراون هم بیاداینجوری بدبختمون کنه همه رفتنی هستیم نکنید…نکنید…قسمتون میدم به اون بالایی …نکنیداین کارارو
عرضه اولیه به چه دردی میخوره زمانی که همه جا را فساد برده ۳ آذر سهم زکشت را خریدم که از۴ آذر به مدت چند روز مثبت میخوره تا از ضرر وزیانم کمتر بشه بدون هیچ اطلاعات شرکت ۴ آذر تو پرتفوی زده حذف توسط سیستم معاملات سهمی که میخواد سود بده این جوریش میکنن وسهمی که همش منفی است کاری ندارن باهاش نمیشه به جای سهمهای ایرانی سهمهای کشورهای دیگری خرید کرد
دقت کردین یه هفته در میان بورس رو سبز و قرمز میکنن البته سبزش انقدر کم رنگه با زرد قاطی میشه، اما الله برکت الله قرمزیش از خون مام قرمزتره،زندگیمان رو فروختیم که تو این اوضاع مملکت حداقل تو بورس چیزی کاسب بشیم که اونم به فنا رفت، الان میگن عرضه اولیه جدید، من شنیدم عرضه ها تا آخر سال اینها هستند، چاقوسازی زنجان،گلیم لرستان، گیوه کردستان،گردو تیوسرکان،نمک گرمسار، گز اصفهان،نان برنجی کرمانشاه و……
شما اول بیایید فکری ب حال عرضه اولیه هایی که دارن جون میدن بکنین بعد برین سراغ عرضه های جدید .
بسیاری از عرضه اولیههایی که در این چند ماه اخیر عرضه شدند الان به قیمت نزدیک به زمان عرضه اولیه داره خرید و فروش میشه.
سهام «امین»، «وسپر»، «غزر» و … برید قیمتا رو نگاه کنین.
هرچی عرضه اولیه میخواهین راحت بخرین بدون رفتن تو صف و جوش زدن اینکه کارگزاری برای من نخرید، کارگزاری برای من کمتر خرید
اگه دولت راست میگه چرا ستاره خلیج فارس رو عرضه نمی کنه آخه این شرکتهای زیانده ورشکسته با۵تا۱۰تا سهم فایده نداره
تا کی باید منفی بشه شماپالایش ها رادرست کنین عرضه اولیه پیش گش….
خودتونین مردم دیگه گول بازی شما رو نمیخورن
آقا ، من یک سطل شیر رو ماست زدم ، چطوری میتونم توی بورس عرضه اولیه اش کنم؟
ههههههه