کد مطلب: ۲۷۲۵۴۰

زمان و مکان نمایشگاه جهانی شهر هوشمند اعلام شد

زمان و مکان نمایشگاه جهانی شهر هوشمند اعلام شد

کنگره جهانی نمایشگاه شهر هوشمند بارسلون (SCEWC) از رویدادهای بین‌المللی پیشرو در ایجاد شهرهای هوشمند در سال ۲۰۱۸ است.

این نمایشگاه از ۱۳ تا ۱۵ ماه نوامبر در محل برگزاری نمایشگاه Fiera de Barcelona در گرانویو بیش از ۷۰۰ شهر، ۷۰۰ غرفه‌دار و ۴۰۰ سخنران را در کنار یکدیگر جمع خواهد کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شعار امسال این نمایشگاه با هدف تحول در راهبردهای ساختن کلان شهرها به عنوان بهترین مکان ممکن برای زندگی، کار و رشد ارائه شده است.

نمایشگاه SCEWC امسال نسبت به سال گذشته بیش از ۲۰ درصد افزایش یافته و از حدود شش ماه پیش مکان مورد نظر برای این رویداد آماده‌سازی شده است.

مدیر این رویداد اوگو والنتی گفت: این کنگره که تقریبا از ۱۰ سال پیش تاسیس شده نقش کلیدی در توسعه پایدار و تحول شهرها در سراسر جهان دارد و در واقع شهروندان مرکز راهبردهای تغییرات شهری آینده هستند.

SCEWC نشست مشترک شهرها را در تاریخ ۱۲ نوامبر برگزار خواهد کرد و شهرهای آمستردام و نیویورک نسخه‌های پیشین این رویداد بوده، شهرداران و معاونان شهرداری از شهرهای پیشرو در سراسر جهان مانند آمستردام، میلان، مونترال، نیویورک، پاریس، تورنتو و وین برای بحث در مورد چگونگی رشد مستمر اقتصادهای موثر بر زندگی و توسعه اقتصادی شهرها، اقدامات ابتکاری برای برطرف کردن چالش‌ها و فرصت‌هایی که با آن روبرو هستیم، در این نشست حضور خواهند داشت.

موضوعات این نمایشگاه شامل حمل‌ونقل، شهرهای ایمن، اقتصاد، پایداری، جامعه، داده‌ها و فناوری است.

منبع:ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.