کد مطلب: ۵۸۶۰۰۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

۲ واریزی هفته پیش‌رو کدامند؟

۲ واریزی هفته پیش‌رو کدامند؟

طی چند روز آینده باید دو واریزی انجام شود، این دو واریزی به طور همزمان انجام می‌شود، اولی یارانه نقدی مهر است و دیگری حقوق بازنشستگان.

به گزارش تجارت‌نیوز ، طی چند روز آینده باید دو واریزی انجام شود، این دو واریزی به طور همزمان پرداخت می‌شود، اولی یارانه نقدی مهر است و دیگری حقوق بازنشستگان. زمان پرداخت این دو مورد سه‌شنبه این هفته یعنی ۲۰ مهر است.

اولین واریزی یارانه نقدی است که از اواخر دهه ۸۰ شروع شد. مبلغ آن نیز طی بیش از ۱۰ سال هیچ تغییری نکرده و همان ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر نفر است.

صد و بیست و هشتمین مرحله یارانه نقدی باید سه روز آینده به حساب سرپرستان واریز شود. تعداد کسانی که یارانه دریافت می‌کنند حدود ۷۸ میلیون نفر هستند.

از بین این تعداد تقریبا اکثر یارانه‌بگیران که حدود ۲۱ میلیون خانوار می‌شود مرحله اول وام یک میلیون تومانی کرونا را در بهار پارسال دریافت کردند که باید اقساط آن را از یارانه ماهانه‌شان بپردازند. مبلغ هر قسط این وام ۳۵ هزار تومان است که شانزدهمین قسط آن از یارانه مهر آنها برداشت می‌شود.

طی این سال‌ها مبلغ تغییر نکرده اما از تعداد یارانه‌بگیران کم شده، در سال ۹۸ حدود یک میلیون نفر از لیست یارانه‌بگیران حذف شدند. در حال حاضر نیز موضوع حذف یارانه‌بگیران برای کمک به کسری بودجه دولت مطرح است. البته موضوع حذف یارانه‌بگیران چند سالی هست که مطرح شده اما دولت روحانی دست به چنین کاری نزد و باید دید دولت رئیسی چه تصمیمی می‌گیرد.

دومین واریزی که باید انجام شود، حقوق بازنشستگان است. این واریزی مختص بازنشستگان تامین اجتماعی است که حقوق خود را از این سازمان دریافت می‌کنند.

بازنشستگان براساس جدول زمان‌بندی حروف الفبا حقوق خود را دریافت می‌کنند، بنابراین واریز حقوق هر ماه این گروه از بازنشستگان در روز بیستم هر ماه آغاز و تا پایان سال انجام می‌شود.

احتمالا در این ماه برای گروهی از بازنشستگان تامین اجتماعی وام ضروری نیز واریز شود. وامی که مبلغ آن هفت میلیون تومان است و با سود چهار درصد پرداخت می‌شود، بازنشستگان اقساط آن را از حقوق خود پرداخت می‌کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چرا حقوق مدیر صندوق تامین اجتماعی،۴۵۰میلیون باشه با هزار وام واینهایی،که دستشونه میگیرن ماها باید ۳۶۰۰

  • ناشناس

    این مرغ تخم طلا درچندروزآینده یارانه بحساب میریزد فقط درماه یک چهارم یک مرغاست یابهتربگویم یک کیلوتخم مرغ چه زیبامیشودسفره مردم

  • شادی

    میگم این چه یارانه ی جدید ی که باید باز پرداخت بشه….اخه بعد از خرج کردنش باید واسه پس دادنش از تو خلااااا پول بیاریم ..

  • ناشناس

    که چی خواهد شد؟؟؟؟ چه اتفاق مهمی در راهه؟؟؟ بازنشسته ومستمری بگیر تازه ازحق حقوقی که دارند شاید یک بیستم مبلغ واریزی بیمه را نمی‌گیرند یارانه را که خودتان مد کردید.نقد را میگیرید نسیه پرداخت میکنید.مردم را مسخره نکنید.

  • ناشناس

    خسته نباشیدمیشه بفرماییدچراشماهم دوست داری با مسائل الکی وپوچ مردم راسرکاربگذاریدخودتان به مقاله جزیک مقاله پوچ واذیت کردن مردم چه میگوییدمگرماخودمان اینهارانمیدانم که شماهم این چرندیات راتکرارمیکنید میشوداینکاررانکنیدنمک به زخم مردم نپاشیددست شمادرد نکنه خسته نباشید

  • ناشناس

    خدایامن پول شیرخشک بچه هامم ندارم یه جوری میگن یارانه یه شیر خشک‌ هم نمیشه

  • محمد

    به قرآن ۱۵ روز از ماه صرف اخبارهای یارانه ای میکنن ۷روز قبل از یارانه و۷روز هم بعد از واریز.درصورتی که این ظلم بزرگیه در حق مردم مظلوم ایران حالا بدتر از این هم خواهد شد بزار دولت جدید هرماه به اسم یارانه سود ۲درصداز مردم بگیره و قیمت به بهانه واریز یارانه هرروز سربه فلک بکشه!!! اون قت باید بگیم حسنک کجایی به فریادمان برس…

  • محمد

    یه جوری میگن دو واریزی در هفته پیش رو انگار چه خبره
    واقعا متاسفم برای دولت….

  • ناشناس

    چرا یارانه هارو زیاد نمی کنید…پول نفت مارو بدید دیگه ..گرفتاریم….??

  • 0حمد

    من خودم افتادم به گدایی شب تاصبح دارم سگ دو میزنم یک مرغ نمیتوانم بخرم بعد وعده وعید مسئولین که همش باد هوا بابا بیایید مارو بکشید شب ها یک خواب راحت ندارم تا کی بدبختی تا کی شرمندگی خبر مرگم لیسانسم یک کار هم ندارم با45تومن منت می‌گذارید بخدا اززندگی سیر شدم ازبس شرمنده خانواده شدم