کد مطلب: ۵۶۱۴۷۶

۲ زورگیری خشن مسلحانه در ۲ شهر + فیلم

۲ زورگیری خشن مسلحانه در ۲ شهر + فیلم

فیلمی از زورگیری در یک اتوبان شلوغ در فضای مجازی منتشر شده که روز گذشته در اتوبان کرج به قزوین رخ داده است. امروز نیز جانشین فرمانده انتظامی ماهشهر، از دستگیری یک سارق به‌عنف تلفن همراه، در این شهرستان خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز فیلمی از زورگیری در یک اتوبان شلوغ در فضای مجازی منتشر شده است که گفته می‌‌شد روز گذشته در اتوبان کرج به قزوین رخ داده است. در این فیلم دو نفر با چاقو و کلت از یک خودرو در ترافیک زورگیری می‌کنند.

بر اساس گزارش رسانه‌ها، این حادثه ساعت ۵ بعدازظهر دیروز (۱۷ تیر) در اتوبان کرج به قزوین، نرسیده به مهرشهر کرج رخ داده بود (کانال تلگرام رویداد۲۴).

چندی بعد، مرکز اطلاع‌رسانی معاونت اجتماعی ناجا از دستگیری زورگیران اتوبان کرج قزوین خبر داد و گفت: با توجه به وقوع یک فقره زورگیری درشهرستان کرج با اجرای طرح انتظامی، ایست و بازرسی و اعلام آن به یگان‌های تابعه ناجا، با عنایت به متواری شدن متهمین به سمت تهران بزرگ، به لطف الهی وهوشیاری کارکنان انتظامی د رکمتر از ۲۴ ساعت زورگیران توسط عوامل انتظامی کلانتری یوسف آباد دستگیر شدند ( ایلنا ).

زورگیری خونین از یک مرد در ماهشهر

از سوی دیگر، شب گذشته جانشین فرمانده انتظامی ماهشهر از دستگیری یک سارق به‌عنف تلفن همراه با چهار فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرهاد شاکرمی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به‌عنف تلفن همراه و به تبع آن انتشار کلیپ مربوطه در فضای مجازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با تلاش شبانه‌روزی سارق مزبور را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به چهار فقره سرقت تلفن همراه و سرقت داخل خودرو اعتراف کرد، گفت: صحنه‌های سرقت بازسازی و تلاش جهت دستگیری همدست متهم، به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد ( رکنا ).

مهم‌ترین اخبار حوزه اجتماعی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.