کد مطلب: ۳۱۶۳۲۲

زیرساخت‌های مناسب برای جذب گردشگران در جزیره لارک ایجاد شود

زیرساخت‌های مناسب برای جذب گردشگران در جزیره لارک ایجاد شود

استاندار هرمزگان گفت: ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای گردشگری موجب جذب گردشگران و ایجاد اشتغال و تامین معیشت مردم جزیره لارک می‌شود.

فریدون همتی در بازدید از جزیره لارک بر لزوم ایجاد زیرساخت‌های مناسب در این جزیره تاکید کرد و بیان داشت: مشکل برق این جزیره باید به سرعت توسط شرکت برق استان رفع شود.

به گزارش تجارت‌نیوز،همتی ادامه داد: بهسازی بافت مسکونی جزیره لارک و سنگفرش نمودن کوچه‌های این جزیره از جمله اقدامات مهمی است که باید توسط بنیاد مسکن استان در این جزیره صورت گیرد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه لارک جزیره‌ای بسیار زیبا و جذاب برای گردشگران است، افزود: ساحل جزیره لارک از زیباترین ساحل‌هاست و می‌توان امکانات مناسبی را برای تفریح گردشگران در این ساحل ایجاد نمود.

همتی تصریح کرد: ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای گردشگری موجب جذب گردشگران و ایجاد اشتغال و تامین معیشت مردم جزیره لارک می‌شود که باید بر روی این امر در راستای توسعه هرچه بیشتر جزیره لارک متمرکز شد.

وی گفت: اداره کل بنادر و دریانوردی استان به سرعت مشکل اسکله و بندرگاه این جزیره را رفع کند تا مردم بتوانند با سهولت به جزیره لارک رفت و آمد کنند.

استاندار هرمزگان به همراه جمعی از مدیران و مسئولان استان از قسمت‌های مختلف جزیره لارک بازدید نمود و با حضور در جمع مردم این جزیره به گفت‎وگو با آنان پرداخت و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفت.

منبع:مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.