کد مطلب: ۴۶۲۴۷۳

زمان عرضه اولیه «رافزا» اعلام شد

زمان عرضه اولیه «رافزا» اعلام شد

بر اساس اطلاعیه ناظر بازار فرابورس، زمان عرضه اولیه «رافزا» از ساعت ۱۳ تا ۱۷ امروز اعلام شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس اطلاعیه فرابورس، زمان ثبت سفارش عرضه اولیه «رافزا» از ساعت ۱۳ تا ۱۷ امروز خواهد بود. در این عرضه اولیه که سهمیه هر کد بورسی حداکثر ۲۰ سهم در بازه قیمتی ۲۴۵۰ تا ۲۵۰۰ تومانی خواهد بود هر نفر تنها قادر به ثبت یک سفارش است.

با توجه به مشارکت بالای ۴ و نیم میلیونی در عرضه اولیه ولپارس، انتظار می‌رود به هر کد بورسی حداکثر ۶ سهم در سقف قیمتی تعلق بگیرد که نقدینگی ۱۵ تومانی نیاز خواهد داشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    این دوستان فکر میکنن که شاخص معیار رشد بورسه در حالی که شاخص معیار رشد چند تا شرکت شده و در روزی که 90درصد شرکت ها توی ضرر هستن ، با همین 10درصد شرکت دولتی ، شاخص مثبت می مونه . نمونش همین امروز که شاخص روی 20 هزار هست ، 95درصد سهم ها منفی هستن و مردم توی ضرر . دولت هم سهم های خوب خودش رو توی ساعت های خارج بازار معامله میکنه که همین باعث تضعیف اکثر شرکت ها شده ، چطور؟ وقتی تقاضا واسه سهمای دولتی زیاد شده ، سهامدارا میان سهم های دیگه رو صبح میفروشن که بعداز ظهر به سهم هایی مثل شپنا ، شستا ، خودرو و خساپا ورودکنن . این یعنی بی عدالتی و ظلم در حق سایر سهم ها . اگه همه صبح باشن دیگه کسی نمیتونه سهمشو بفروشه که خساپا بخره چون دیگه فرصت نمیده . لطفا رسیدگی کنید

  • ناشناس

    6 سهم خودتون مسخره کردید؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس

    واقعا که مسخره س.با کلی امید و آرزو کد بورسی میگیریم که عرضه اولیه بخریم٬اونوقت مقدار هر سهم اونقدر زیاده که نمیدونیم باش چیکار کنیم؟
    لطفا رسیدگی کنید.

  • ناشناس

    چرا دولت اجازه نمیده شرکتهای فرابورسی رشد کنند؟چرا شرکتهای بنیادی بزرگ مثل ذوب و سرچشمه و فولاد هرمزگان همش درجا میزنن و دولت همه رو برده سمت فولاد و فملی و شپنا و شتران و غیره .تکلیف ما سهاهمداران اینجور سهامها چیه ؟

  • یک بدبخت

    فملی هم جز سهم های صندوقی است که صبح گذاشتن شاخص را با شگویا بالا بکشند تا مثلا بازار وجود دارد و وغدیر را خودشان منفی کرده اند که یعنی سهم دولتی هم منفی میشود؟؟؟
    مگه داریم؟؟؟
    مگه میشه؟؟؟

  • ناشناس

    مگه با توجه به کدهای بورسی نمیگن به هر کد ۲۰ سهم حالا همه اینها هم عرضه اولیه نمیگیرن پس چرا ۶ تا میرسه این وسط ۱۴ تا کجا رفت؟

  • sobhan

    الان میتونیم رافزا رو بخریم؟؟؟

  • ناشناس

    خوب یدفعه این ۶ تا سهم رو هم ندید !!!!

  • سید اکبر هاشمی

    چرا عرضه اولیه ی منو که خریده بودم ندادن.کسی پاسخگو نیست؟؟؟؟؟؟