کد مطلب: ۴۳۹۱۴۶

نقش سازمان برنامه و بودجه در سال جهش تولید

نقش سازمان برنامه و بودجه در سال جهش تولید

سازمان برنامه و بودجه در دومین روز سال وارد گود جهش تولید شد تا از دیدگاه سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی ۳۱ استان و دستگاه‌های ذیربط برای تدوین برنامه‌ای کارآمد بهره‌مند شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با توجه به تاکید رهبر انقلاب بر نقش مهم سازمان برنامه‌ و بودجه در این امر، نخستین جلسه ستاد برنامه‌ریزی و راهبری « جهش تولید » امروز (شنبه) به ریاست «محمد باقر نوبخت» رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد؛ به منظور تدوین برنامه‌ای کارآمد در این راستا، به سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی ۳۱ استان و سایر دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شود تا اولویت‌ها و راهکارهای پیشنهادی خود را به این ستاد اعلام کنند.

جلسه ستاد برنامه‌ریزی و راهبری «جهش تولید» به دبیری «حمید پورمحمدی» تشکیل شد و عصر فردا -سوم فروردین- نیز با دعوت از نمایندگان دستگاه‌هایی نظیر قوه مقننه، قوه قضاییه و سایر دستگاه‌های دولتی تشکیل خواهد شد.

رهبر انقلاب اسلامی به رسم هر سال در نخستین لحظات سال نو، در پیامی به عموم مردم ایران، با نام‌گذاری سال جدید با عنوان «جهش تولید»، مسیر حرکت یک‌ساله‌ کشور را مشخص و خطاب به دست‌اندرکاران تأکید کردند: جوری عمل کنید که با جهش تولید ، تغییری محسوس در زندگی مردم به‌وجود آید.

تاکید رهبر انقلاب بر این که همه در تلاش و کوشش جهت رفع مشکلات نشان می‌دهد که انسجام و وحدت رویه در برابر مشکلات می تواند موانع را از پیش روی کشور بردارد.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.