کد مطلب: ۶۰۴۷۱۸

تکنولوژی جدید سامسونگ و بی‌ام‌دبلیو / گوگل گلکسی s۲۱ را به سوئیچ دیجیتال مجهز کرد

تکنولوژی جدید سامسونگ و بی‌ام‌دبلیو / گوگل گلکسی s21 را به سوئیچ دیجیتال مجهز کرد

گوگل در بیانیه جدید خود اعلام کرد که آپشن سوئیچ دیجیتال را به گوشی سامسونگ گلکسی s21 و همچنین گوشی pixel 6 خود اضافه کرد. این آپشن در بعضی کشورها و فعلا برای ماشین BMW در دسنرس است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، کاربران گوشی موبایل سامسونگ گلکسیs21 در کشورهای منتخب می‌توانند از این گوشی برای باز کردن قفل ماشین خود استفاده کنند. همانطور که گوگل قبلا وعده این ویژگی را داده بود اکنون در حال ارائه آپشن سوئیچ دیجیتال برای ماشین‌های BMW است.

گوگل علاوه بر سامسونگ این ویژگی را به گوشی‌های مدل Pixel 6 خود نیز اضافه کرده است. طبق گفته‌های گوگل این ویژگی به مشتریان این امکان را می‌دهد که خودروهای سازگار با این سیستم را با گوشی موبایل خود باز کنند.

به گزراش sammobile چند ماه پیش هم خود کمپانی سامسونگ در کره جنوبی آپشنی شبیه به این را مخصوص گوشی‌های گلکسی ارائه داد با این تفاوت که این ویژگی تنها در محدوه کشور کره و فقط برای خودرو برقی جنسیس GV60 کاربرد دارد. در حالی که سوئیچ دیجیتال گوگل در کشورهای بیشتری در دسترس بوده و قابل استفاده برای مدل‌هایBMW سازگاز با این برنامه است.

گوگل در اعلامیه خود لیست کشورهایی که این ویژگی در آن‌ها در دسترس است یا مدل‌هایی که با آن سازگار هستند را اعلام نکرده است. اما طبق گزارش مشتریان آن‌ها توانسته‌اند در کشورهای دانمارک، فرانسه، بریتانیا، ایتالیا، اسپانیا، کره جنوبی و ایالات متحده آمریکا از این امکان بهره ببرند.

علاوه بر این آپشن گوگل قرار است آپشن اندروید اتو(Android Auto) که به محض وصل شدن ماشین را روشن می‌کند را نیز اضافه کند که در آپدیت‌های بعدی ارائه می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اینکه تازگی نداره ..چقد عقب مونده اند اینا…ایرانخودرو و سایپا که سالهاست دارن این خدماتو ارائه میدن???