کد مطلب: ۴۳۴۴۴۵

سایپا میز خدمت را به خانه مشتریان آورد

سایپا میز خدمت را به خانه مشتریان آورد

گروه خودروسازی سایپا با هدف پاسخ‌گویی سریع‌تر به درخواست‌های مشتریان و کاهش ترددهای بی‌رویه شهری و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، خدمات غیرحضوری خود را روی بسترهای اینترنتی گسترش داده است.

گروه خودروسازی سایپا با هدف پاسخ‌گویی سریع‌تر به درخواست‌های مشتریان و صرفه‌جویی در وقت و انرژی، کاهش ترددهای بی‌رویه شهری و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، خدمات غیرحضوری خود را روی بسترهای اینترنتی گسترش داده تا مشتریان در سراسر کشور بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

مشتریان سایپا می‌توانند تمامی درخواست‌های خدمات مربوط به فرآیندهای فروش و تحویل خودروی خود را در سایت اینترنتی سایپا به نشانی www.saipacorp.com ثبت و پیگیری کنند.

همچنین مشتریان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی یادشده، ضمن دانلود و نصب نرم‌افزار موبایلی (اپلیکیشن) سایپا، درخواست‌های خدمات فروش خود را ثبت و از همین طریق پیگیری کنند.

مرکز امور مشتریان گروه سایپا نیز ساعات کار خود را افزایش داده و مشتریان سایپا می توانند همه‌روزه از ساعت ۸ تا ۲۳ با شماره تماس ۰۹۶۵۵۰ تماس گرفته و درخواست‌های خدمات فروش و خدمات پس از فروش خود را مطرح کنند.

همچنین مشتریان سایپا می‌توانند در صورت عدم دسترسی به اینترنت، با مراجعه به نزدیک‌ترین نمایندگی گروه سایپا در سراسر کشور، یکبار درخواست خدمات فروش خود را ثبت و با پیامک از روند اقدامات صورت گرفته، مطلع شوند.

گروه خودروسازی سایپا در پایان از همه مشتریان درخواست می‌کند، خدمات مربوط به خودروی خود را از مسیر‌های مذکور پیگیری و برای حفظ سلامتی خود و دیگران، در جهت تحقق کاهش تردد در مکان‌های عمومی از مراجعه حضوری جدا خودداری کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.