کد مطلب: ۵۶۸۳۵۱

پیش‌بینی سرنوشت روحانی بعد از پایان ریاست‌جمهوری

پیش‌بینی سرنوشت روحانی بعد از پایان ریاست‌جمهوری

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره سرنوشت روحانی پس از پایان دوره ریاست‌جمهوری خود، گفت: من نصیحتی به دو رئیس جمهور قبلی کردم که به آن عمل نکردند. اگر روحانی به گونه‌ای عمل کند که شایسته رئیس‌جمهور ۸ ساله ایران است و در خدمت نظام باشد، از او استفاده می شود ولی اگر مثل روسای جمهور قبلی باشد حتی در بین توده‌های مردم هم جایگاهی نخواهد داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اسدالله بادامچیان با بیان اینکه نمی‌توان انتظار داشت که دولت در دو ماه اول کار خاصی انجام دهد، گفت: باید حوصله کرد که رئیسی سوار کار شود.

وی همچنین درباره سرنوشت روحانی پس از پایان دوره ریاست‌جمهوری خود، ادامه داد: من نصیحتی به دو رئیس جمهور قبلی کردم که به آن عمل نکردند. به خاتمی گفتم هیچ کشوری کسی که دو دوره رئیس‌جمهور بوده است را دور نمی‌اندازد پس شما طوری عمل کنید که ولی فقیه بتواند از شما استفاده کند.

این فعال سیاسی افزود: به احمدی‌نژاد هم همین را گفتم. به او گفتم اگر رهبری کسی را به عنوان نماینده به فلسطین بفرستد، شما را می‌فرستد و اگر بخواهد نماینده‌ای به اروپا بفرستد، خاتمی را می‌فرستد پس طوری عمل کنید که رهبری بتواند از شما استفاده کند ولی طوری عمل کردند که نه رهبری توانست از آنها استفاده کند و نه در بین مردم الان موقعیتی دارند.

بادامچیان گفت: برای آقای روحانی هم همین طور است. او اگر به گونه‌ای عمل کند که شایسته رئیس‌جمهور ۸ ساله ایران است و در خدمت نظام باشد، از او استفاده می شود ولی اگر مثل روسای جمهور قبلی باشد حتی در بین توده‌های مردم هم جایگاهی نخواهد داشت.

اصلاحات مرده است

بادامچیان در بخش دیگری از این گفتگو گفت: من ده سال پیش گفتم اصلاحات مثل جریان مارکسیسم مرده است. من معتقدم که اصلاح‌طلبان در جامعه حضور دارند اما جریان اصلاحات مرده است.

دبیرکل موتلفه در پاسخ به این سوال که آیا از طرف رئیس جمهور منتخب از حزب موتلفه خواسته شده است که نیروهای خود را برای تشکیل کابینه معرفی کنید یا خود حزب افرادی را معرفی کرده است؟، گفت: آقای رئیسی پیشنهاد عام داده و سامانه‌ای هم برای این کار معرفی کرده است.

این فعال سیاسی افزود: موتلفه هم اسمی نداده است زیرا ما معتقدیم که حزب موتلفه سابقه ۶۰ ساله داشته و در کشور نفوذ و اثرگذاری دارد. نامه‌ای به آقای رئیسی داده‌ایم و اعلام کرده‌ایم که آمادگی صحبت داریم. اگر خواستند دیداری بگذارند، ما همکاری صمیمانه خواهیم داشت و اگر مایل باشد، نیرو، پشتوانه حزبی و برنامه می‌دهیم اما در آن سامانه پیشنهادی نداده‌ایم.

وی گفت: طبیعی است که آقای رئیسی در کابینه خود از اصلاح‌طلبان خالص استفاده نمی‌کند و خود اصلاح‌طلبان هم چنین توقعی ندارند اما همکاری و کمک کار بسیار خوبی است.

منبع: ایسنا

مهم‌ترین اخبار حوزه اجتماعی و سیاسی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ابوالفضل توکلی طرفی

    سلام از زحمات دکتر روحانی و دولت ایشان تشکر میکنم

    • ناشناس

      حیف ازنون که شماها بخورین

    • ایرانی

      از ایجاد تورم متشکری یا بتن ریزی در راکتور
      یا امضاء کری تضمین

  • علی برکت الله...

    روحانی باید محاکمه شود…تا تدبیر وامید به مردم بازگردد

  • ناشناس

    اگر عوامل وضع موجود محاکمه نشوند مردم به چی باید اعتماد کنند.دروغهای دیروز یا امروز

  • ناشناس

    اگه جراتداره یه مسیر رو توی مترو یا اتوبوس یا پیاده بین مردم مثل رئیسی بره تا مردم ازش قدر دانی کنن

  • قباد

    شناسنامه را راست میگی دور نمیندازند ولی قطعا باطل میشن و این امر بدیهی است

  • ناشناس

    حالا مثلا هاشمی تا آخر عمرش تو مجمع بود غیر از ایجاد اختلاف طبقاتی کار دیگه ای هم تو دوره ریاست جمهوری اش کرده بود ؟ یا جایگاهی در بین مردم داشت؟

  • ناشناس

    واقعا که ،انگار شما تو این مملکت زندگی نمیکنید چیطوری از این خبییث ودولتش تشکر میکنی مگه غیر بدبختی وگرفتاری برا مردم چیز دیگه ای داشتند?

    • ناشناس

      منم کاملا موافقم همه قیمتا چندین برابر شده شما فک کنین قبل از دولت روحانی یه خونه خیلی خوب نهایتا ۱۰۰ میلیون بود الان یه پیراید شده ۱۰۰ میلیون بعد حقوق ها هم که تغییری نکرده?

  • ناشناس

    اصلآ بادم چیان چکاره کشورند آه نظر میدهند یعنی مقام عظمای نظر ایشون را انجام می‌دهند پاسخ لازم

  • علیرضا

    نظر من با کارهایی که روحانی انجام داده نباید مقامی به اوداد

  • ناشناس

    خوب هر بلایی سر مردم و تمدن و مهین بیارن اون موقع با شما باشند ،،تازه پست دادن شروع می شه ،،امید نابودی برای همه شما دادم، ،