کد مطلب: ۳۰۶۸۴۴

سفارش غذای شرکتی با ۵۰ درصد تخفیف یک ماهه

سفارش غذای شرکتی با ۵۰ درصد تخفیف یک ماهه

مهم‌ترین سرمایه هر سازمانی نیروی سرمایه انسانی است. تمامی مدیران ارشد سازمان‌ها در جهت افزایش بهره‌وری بیشتر و کاهش هزینه‌های سازمان تلاش می‌کنند. از سوی دیگر اغلب کارمندان و کارگران حداقل 5 روز در هفته و در هر روز 8 ساعت در محل کار هستند و یک یا دو وعده غذایی اصلی خود را در محل کار صرف می‌کنند.

از جمله موارد بسیار تاثیرگذار در افزایش بهره‌وری سازمان که اغلب مورد توجه قرار نمی‌گیرد، غذا و تغذیه‌ای است که کارمندان از آن در محل کار بهره‌مند می‌شوند. سوالی که مطرح می‌شود این است که تغذیه سالم در محیط شرکت و بهره‌مندی کارمندان از غذای شرکتی باکیفیت چه تاثیری می‌تواند بر افزایش بازدهی در یک سازمان داشته باشد؟

به گزارش تجارت‌نیوز، در اغلب مواقع غذایی که در سازمان در اختیار کارمندان قرار می‌گیرد، غذایی چرب و بدون تنوع مناسب است و نمی تواند مواد مغذی برای بدن را تامین نماید.

غذاهایی که در کترینگ‌های مخصوص غذای شرکتی عرضه می‌شوند به دلیل پخت در مقادیر زیاد و در نظر گرفتن سلیقه عموم معمولا دارای روغن و مواد افزودنی زیادی هستند. بنابراین بعد از مدتی به نظر مصرف­کننده تکراری و بی‌کیفیت می‌­رسند. نتیجه تغذیه نادرست در محیط کار، کاهش رضایت و بهره‌وری کارکنان و افزایش ریسک به خطر افتادن سلامتی و ابتلا به بیماری‌هایی نظیر فشارخون، چاقی، کلسترول بالا، دیابت، مشکلات کلیوی و کبدی می­‌باشد.

موضوعی که باید به آن توجه ویژه داشت این است که فرایند هضم تمامی غذاها مشابه با یکدیگر نیست و بدن واکنش متفاوتی نسبت به غذاها دارد. بعضی از غذاها همانند ماکارونی‌، نان و نوشابه فورا گلوکز آزاد می‌کنند و باعث می شوند تا به سرعت بدن انرژی مورد نظر خود را جذب کند اما غذاهای چرب (مثل خورشت‌های چرب، چیزبرگر، پیتزا و…) فرایند هضم سخت‌تری دارند و بدن برای هضم این نوع غذا اکسیژن بیشتری باید مصرف کند.

به همین دلیل است که اغلب پس از خوردن غذاهای چرب احساس خستگی و سنگینی به ما دست می‌دهد. غذای ارزان و ناسالم و فست فودها اغلب موجب می‌شود تا کارمندان بعد از خوردن غذا، انرژی لازم برای عملکرد و تصمیم گیری صحیح را نداشته باشند و این کار موجب کاهش راندمان کاری سازمان می‌شود.

در کلان‌شهرها مثل تهران و مشهد، کارکنان ساعت‌های زیادی را برای رسیدن به محل کار در رفت و آمد هستند و به همین علت اغلب مجبور به حذف وعده صبحانه می‌شوند و آن را با خوراکی‌هایی مثل کیک بیسکوییت که بیشتر حاوی مواد قندی است جبران می­‌کنند.

مصرف میوه، سبزیجات و مواد مغذی آنها در طول روز بسیار کم بوده و در وعده ناهار نیز بسیاری کارمندان غذاهای پرکالری چرب مصرف می­‌کنند. وعده­‌های ناهار سنگین و پرکالری علاوه بر اثرات نامطلوب بلندمدتی که بر سلامت کارکنان دارد، باعث ایجاد احساس خواب­‎آلودگی و کم انرژی بودن بعد از ناهار می­‌شود.

از طرفی یکی دیگر از دغدغه‌­های مدیران صرف زمان زیاد برای وعده ناهار است، چرا که در شرکت­‌هایی که سرویس غذای شرکتی ندارند، کارمندان به ناچار زمان زیادی را صرف انتخاب و سفارش غذا از رستوران‌­های اطراف می­‌کنند و این موضوع باعث هرج و مرج و ورود و خروج پیک‌های متعدد رستوران­ها شده و تمرکز و آرامش محیط کار را خدشه‌­دار می­‌کند.

اما استفاده از سرویس یکپارچه تهیه غذای پرسنلی مامان­پز، چه برای شرکت­هایی با سرویس ناهار پرسنلی و چه شرکت­‌هایی که سرویس ناهار ندارند، علاوه بر کمک به افزایش نظم شرکت، امکان استفاده از غذای سالم، با کیفیت، متنوع و سفارشی­‌سازی شده با سلیقه شرکت را فراهم می­‌کند.

معرفی سرویس غذای شرکتی مامان‌پز

مامان‌پز اولین و بزرگترین وب سایت ارائه غذاهای خانگی و میان وعده‌های سالم است. در این سرویس هم‌اکنون بیش از 400 کدبانوی هنرمند و 100 رستوران برتر حضور فعال دارند و امکان سفارش انواع غذاها در سراسر تهران را برای شرکت‌ها فراهم نموده‌اند.

هر خانم خانه­‌دار غذا را به میزان سفارش دریافت شده، با مرغوب­ترین مواد اولیه و دقت پخت غذای خانگی تهیه می­‌کند. لذا غذاهای هر خانم خانه­دار دقیقا مطابق با سلیقه و سفارش همان شرکت از لحاظ میزان چربی، نمک، و روغن مورد استفاده و سایر معیارهای مورد نظر شرکت پخته می­‌شود و شرکت‌ها این فرصت را دارند تا غذای مورد نظر خود را مطابق با میل خود انتخاب و سفارش دهند.

سرویس غذای شرکتی مامان‌پز با به کارگیری فرآیند‌های کنترل کیفیت غذا به صورت دوره‌ای، غذاهای شرکتی را در چندین سطح مختلف کنترل می کند تا کیفیت غذای تحویل شده به مشتریان را تضمین نماید.

مادرانی که به عنوان همکار در وب سایت مامان‌پز فعالیت دارند، دارای کارت بهداشت از مراکز بهداشت شهر تهران می‌باشند. با ارزیابی مستمر و دریافت بازخور از مشتریان و ارزیابی کیفی و کمی غذاها قبل و پس از تحویل به مشتری باعث شده تا سرویس غذای پرسنلی مامان‌پز دارای بالاترین سطح کیفیت شهر تهران باشد.

اپلیکیشن مامان‌پز، راه حلی پیشرفته برای سفارش غذای شرکتی

با اپلیکشن شرکتی مامان‌پز، به راحتی می توانید سفارشات غذای شرکتی خود را مدیریت کنید.

مدیر شرکت می‌تواند با ایجاد یک حساب شرکتی، تمامی افراد شرکت را به این اپلیکیشن دعوت کرده و کارمندان از منوی غذای شرکتی ایجاد شده توسط مدیر، غذای مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

11 14

ویژگی‌های منحصر به فرد اپلیکیشن شرکتی مامان‌پز:

امکان ایجاد منوهای متنوع از غذاهای خانگی و رستوران‌های برتر تهران برای کارمندان
ارسال اعلان یادآوری و امکان انتخاب خودکار غذا توسط نرم‌افزار، برای جلوگیری از فراموشی ثبت غذای کارمندان
مشاهده گزارش میزان هزینه‌ها و میزان رضایت کارکنان در هر دوره زمانی
امکان ثبت نظرات کارمندان در مورد هر غذا
جلوگیری از ایجاد هرج و مرج ایجاد شده توسط پیک‌ها در زمان ناهار و وعده‌های غذایی
امکان تعریف نامحدود حساب کاربری برای مهمانان شرکت
امکان تخصیص اعتبار درون برنامه‌ای به کارمندان برای سفارش غذا توسط خود کارمندان ، پرداخت هزینه غذا توسط خود کارمند و یا به صورت مشترک

با استفاده از سرویس غذای شرکتی مامان‌پز، علاوه بر غذای باکیفیت، طعم غذای خانگی را در محل شرکت نیز تجربه خواهید کرد.

مشتریان شرکتی که برای اولین بار مایل به استفاده از سرویس غذای پرسنلی مامان‌پز هستند، می‌توانند از تخفیفات ویژه‌‌ای نظیر 50% تخفیف ویژه یک ماه یا دریافت 1 ماه عصرانه رایگان برای پرسنل خود بهره‌مند شوند.

مشاهده سرویس غذای شرکتی مامان‌پز

شماره تماس با امور مشتریان:

۰۲۱۶۶۱۵۷۹۴۲

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.