کد مطلب: ۷۵۹۱۲۷

سند ۲۰۳۰ اجرایی می‌شود؟

سند 2030 اجرایی می‌شود؟

به گفته معاون امور زنان ریاست جمهوری هیچ کشوری اجازه تصمیم گیری برای ما ندارد و سند 2030 اجرایی نخواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، معاون امور زنان ریاست جمهوری امروز درباره اجرای سند 2030 اظهار نظر کرد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، گفت: ما برای خودمان تصمیم می‌گیریم و هیچ کشوری حق تصمیم‌گیری برای ما ندارد و سند 2030 قابلیت حق شرط و تحفظ ندارد.

انسیه خزعلی معاون امور زنان ریاست جمهوری در حاشیه جلسه هیات دولت درباره برخی حواشی یک برنامه تلویزیونی درخصوص اجرای سند 2030 درکشور اظهار داشت: متاسفانه برخی با شیطنت‌هایی سعی کردند اظهارات من را طوری دیگر منعکس کنند ولی من اول هم در جواب خانم ابتکار گفتم که اگر آموزش های ایران به زنان در آیورا در چارچوب 2030 هم باشد، با حق تحفظ و حفظ اصل ما انجام می‌شود و به هیچ وجه سند 2030 در ایران اجرا نمی‌شود.

وی ادامه داد: ما برای خودمان تصمیم می‌گیریم و هیچ کشوری حق تصمیم‌گیری برای ما ندارد و سند 2030 قابلیت حق شرط و تحفظ ندارد.

خزعلی افزود: بحثی که مطرح شد در قالب حرکت‌هایی است که در سطح بین الملل داریم و در آیورا ما تاثیرگذاری می‌کنیم و به کشورهای دیگر آموزش می‌دهیم و آن آموزش را هم به کشورهای دیگر می‌دهیم و نظر ما تصویب و اعمال شده است.

خزعلی درباره بودجه معاونت زنان در سال 1402 گفت: بودجه امسال رشد 50 درصدی داشته و با عنایتی که ریاست جمهوری برای گسترش فعالیت زنان دارند 1 درصد از بودجه همه دستگاه ها قرار شد به طرح‌های معاونت زنان و خانواده اختصاص پیدا کند.

منبع: برنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.