کد مطلب: ۵۲۹۷۰۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

عملکرد هفتگی سهام عدالت / ارزش سهام عدالت نزولی یا صعودی؟

عملکرد هفتگی سهام عدالت / ارزش سهام عدالت نزولی یا صعودی؟

ارزش سهام عدالت در پایان هفته چهارم فروردین با کاهش قیمت نسبت به پایان هفته گذشته همراه بود و حدود ۱۳۷ هزار تومان کاهش پیدا کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ارزش سبد سهام عدالت در جریان هفته چهارم فروردین، با روند نزولی همراه بود. با توجه به صعود ۱۸ هزار واحدی شاخص در روز سه‌شنبه (۲۴ فروردین) ارزش سهام عدالت روند صعودی خوبی را ثبت کرد. با توجه به روند نزولی در چند روز ابتدایی هفته، ارزش سهام عدالت نسبت به هفته گذشته روند نزولی داشت.

ارزش سهام عدالت در هفته گذشته به قیمت ۱۱ میلیون و ۷۵ هزار تومان رسید و در جریان معاملات هفته چهارم فروردین، با یک روند نوسانی، به ۱۰ میلیون و ۹۳۸ هزار تومان رسید. ارزش سبد سهام عدالت در جریان این هفته در پایین‌ترین قیمت، به ۱۰ میلیون و ۷۳۲ هزار تومان رسید.

با توجه به برخی تحرکات مثبت در نمادهای شاخص‌ساز در جریان معاملات دو روز پایانی هفته، احتمال می‌رود با ادامه داشتن برخی از حمایت‌ها، روند شاخص یک روند تعادلی باشد؛ بنابراین احتمال می‌رود ارزش سهام عدالت در هفته آینده روند متعادلی را ثبت کند.

عدالت

آخرین اخبار سهام عدالت را در صفحه سهام عدالت تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    به جای متعادل بگو صعودی. میمیری؟

  • ناشناس

    دیر گفتی بورس شنبه دیگر چه خواهد شد منتظریم

  • ناشناس

    مسخره بازی تا کی

  • ناشناس

    فقط دروغ

  • ناشناس

    اگر همون اوایل پارسال که درخواست فروش گذاشتم پولش بدستم رسیده بود ،میتونستم با ۲۰میلیون که ارزشِ کل سهامم بود یه پراید مدل پائین بخرم ،ولی اگه همین امروزم بدستم برسه که نمیرسه بخوام همون پراید مدل پایین پارسالی رو بخرم همون قیمتش شده ۴۰میلیون در صورتی که ارزش سهام عدالتم شده ۱۰میلیون یعنی تقریبا یک چهارم ۱/۴ ، در واقع بخاطر تاُخیر یکساله در واریز شما تا حالا ارزشش واسم یک چهارم شده و با توجه به تورم احتمال داره کمترم بشهاین کجاش عدالته..!؟

    • ناشناس

      به خدا لاییییییبییییبببببیییییییک داری

  • ناشناس

    سود سهام چی شد مس

  • سپه واریزکن

    چه فایده قیمت بالا و پایین بشه بعداز گذشت یک سال هنوز پول فروش 30درصد از سهام عدالت تسویه نشده هیچ خبری هم در این رابطه از هیچ سایتی خبرگذاری شنیده نمیشه.ماپول فروش سهام و میخوایم نه بالا پایین رفتن قیمت سهام.

  • ناشناس

    سهام عدالت = سهام حقارت